Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Advertisements

Význam malých vodních ploch pro krajinu
Měkkýši Plži Mlži Hlavonožci. Měkkýši Plži Mlži Hlavonožci.
Autor: Mgr. Zdeňka Krmášková
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_526_Př5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodověda Ročník:
Přírodní rezervace na území Ostravy
Chráněná území v ČR Autor: Bronislav Šenkeřík
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Autor Mgr. Rudolf Jánošík Číslo materiálu 6_3_ZMP_6 Datum vytvoření Druh učebního materiálu Prezentace k výkladu Ročník 3. Ročník Anotace Česká.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 9. ročník
Vzdělávací obor: Matematika
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Základní škola Nový Jičín, Komenského 68, příspěvková organizace
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech, Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
VODNÍ NÁDRŽE ČESKÉ REPUBLIKY
zpracovaný v rámci projektu
Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska
JIHOČESKÝ KRAJ.
Kateřina Kuncová. * Vznik stavů * Jaké stavy vznikly * Zemské sněmy * Zápas měst se šlechtou Zasedání zemského sněmu.
Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska
Ochrana přírody a krajiny v ČR
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 10
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech, Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY Autor:
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu: VY_32_INOVACE_86.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Chráněná území České republiky
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno v rámci.
PROJEKT EU - PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuModerní škola Šablona III/2Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Chráněná krajinná oblast Mgr. Michal Oblouk
Jihočeský kraj - procvičování
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_145 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Daniela Kemrová Předmět.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, Jihočeský.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Česká republika: Rybníky Hospodářský zeměpis
Jihočeské pánve Jaroslav Holeček 9.B
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
VODSTVO ČR 9. třída Mgr. Jakub Karásek
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska
Nikola Burkoňová. Leží na jihu Čech. Sousední kraje:  Plzeňský (západ), Středočeský (sever), Vysočina (severovýchod), Jihomoravský (východ) Krajské.
Chráněná krajinná oblast Kokořínsko
Jezera, rybníky a přehrady ČR
 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem  Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka  projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ.
Rybník Řežabinec. Na území národní přírodní rezervace Řežabinec a Řežabinecké tůně je na ploše 110,7 ha chráněn rozsáhlý komplex vodních, bažinných a.
Rybníky a rybníkářství
Ukaž významná chráněná území kraje VY_32_INOVACE_10
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Za Jakubem Krčínem Autor: Ivana Tesařová
VY_32_INOVACE_Vac_III_06 Ochrana přírody a krajiny
Transkript prezentace:

Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno v rámci projektu " Vzdělávání pro konkurenceschopnost - konkurenceschopnost pro Třeboňsko", registrační číslo CZ.1.07/1.1.10/

Michaela Zahradníková

 Vyhlášena roku 1957  Součástí CHKO Třeboňsko  V evidenci organizace UNESCO  Jedna z nejznámějších ornitologických rezervací  Rozloha: 615 hektarů  Nízké využití k chovu ryb  Soustava 11 rybníků

Pohled na Malý Tisý

 Šestý největší rybník v ČR  Dostavěn r Štěpánkem z Netolic  R rozšířen Jakubem Krčínem z Jelčan na dnešních 317 hektarů  Pouze 1 metr hluboký  Vybudován na Miletínském potoce  V letech 1505 – 1520 dostavěna Zlatá stoka → zdroj vody  Napájen také řekou Lužnicí

Zlatá stoka napájející Velký a Malý Tisý (pohled na most, přes který vede silnice směrem na Lužnici)

 Velké množství chráněných rostlin  Např.: vstavač kukačka, masnice vodní, bublinatka prostřední, všivec lesní, plavuň pučivá, kapradiník bažinný a další  Na plochách bývalých pastvin dnes najdeme vzácný jalovec obecný

Květiny s drobnými kvítky na hrázi Malého Tisého

Podmáčené půdy se stávají ideálním místem pro růst kapradin a trav

 Diverzita stanovišť → velké množství různých druhů bezobratlých živočichů  Např.: škeble rybničná, rašelinní mravenci, otakárek fenyklový ad.  Nejvýznamnější skupina živočichů: ptáci  Hnízdiště orla mořského  Další druhy ptáků: pochop rákosní, rybák obecný, slavík modráček, chřástal vodní, chřástal malý, moudivláček lužní, luňák hnědý nebo sýkořice vousatá

Loučí se s vámi Národní přírodní rezervace Velký a Malý Tisý ☺

 page&id= :28 page&id= :28  =NPR_velky_maly_tisy_cz :32 =NPR_velky_maly_tisy_cz :32  : :45  : :51  Michaela Zahradníková, 2010  Die Region Třeboň, 1. vydání Praha: Soukup & David, spol. s.r.o., 2005, ISBN