Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seřaď obrazce podle velikosti
Advertisements

Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Matematika a její aplikace
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_INOVACE_M.3.16_Násobení a dělení č.7_prezentace
86.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 8
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Nejmenší společný násobek
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
autor: Vlasta Lindovská matematika – násobení a dělení čísel
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_07.
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_152_Násobíme, dělíme 8 hravou formou AUTOR: Jana Dzubáková.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Násobilka 4 VY_32_INOVACE_087, 5. sada, M ANOTACE
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Celá čísla Dělení.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zlomky Matematika VY_32_INOVACE_100 – 5.sada, M Anotace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Úkoly nejen pro holky.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Násobky 6 VY_42_INOVACE_34 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci přiřazují obrázky k hlásce ( písmenu ). Druh učebního.
Přednost početních operací
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
Písemné násobení s nulou v činiteli
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr : Hana Bednářová ANOTACE Žáci dopočítávají - přidávají ovoce na misku podle zadaného.
Druhy čar VY_32_INOVACE_382, 20.sada, M2 Matematika ANOTACE
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_14 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluNásobení a dělení v oboru do 100 Anotace Žáci.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Transkript prezentace:

Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE Matematika VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE Žáci si procvičují násobení a dělení v oboru násobilek 2, 3, 4, 5. Žáci doplňují řady násobků, přiřazují správné výsledky, doplňují chybějící čísla v příkladech na násobení a dělení. Druh učebního materiálu DUM Očekávané výstupy  Žák provádí jednoduché početní operace s přirozenými čísly, násobí a dělí dvěma až pěti, doplŇuje číselné řady. Pro koho je materiál určen  žák, 1. stupeň ZŠ, 2., 3. ročník Autor  Mgr. Hana Pavlíková Datum vzniku  28. 8. 2012 Vzdělávací oblast  Matematika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Procvičování násobilky 2, 3, 4, 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Zopakuj si násobky čísel. 2 4 12 14 16 18 20 6 8 10 3 6 9 12 15 18 21 24 30 27 4 8 12 16 20 24 28 32 36 40 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Doplň řadu čísel. 15, 18, 21, 24 30, 25, 20, 15 4, 8, 12, 16 45, 40, 35, 30 18, 16, 14, 12 16, 20, 24, 28 8, 10, 12, 14 28, 24, 20, 16 36, 32, 28, 24 27, 24, 21, 18 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Jaké příklady na násobení a dělení obrázky znázorňují? 2 . 4 = 8 4 . 2 = 8 8 : 2 = 4 8 : 4 = 2 2 . 2 = 4 4 : 2 = 2 . 5 = 15 5 . 3 = 15 15 : 3 = 5 15 : 5 = 3 . 3 = 12 3 . 4 = 12 12 : 4 = 3 12 : 3 = 4 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Vypočítej. . 3 = 15 5 . 2 = 10 : 4 = 4 : 5 = 5 : 4 = 8 . 7 = 21 . 2 = 18 . 4 = 12 : 3 = 6 . 3 = 9 : 4 = 1 . 0 = 0 : 3 = 10 4 . 7 = 28 : 4 = 9 : 5 = 1 . 2 = 8 . 3 = 27 : 4 = 6 : 5 = 3 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Vypočítej. . 3 = 15 5 . 2 = 10 : 4 = 4 : 5 = 5 : 4 = 8 . 7 = 21 . 2 = 18 . 4 = 12 : 3 = 6 . 3 = 9 : 4 = 1 . 0 = 0 : 3 = 10 4 . 7 = 28 : 4 = 9 : 5 = 1 . 2 = 8 . 3 = 27 : 4 = 6 : 5 = 3 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

http://office.microsoft.com/cs-cz/images Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková