Přednost početních operací

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Města ČR – orientace na mapě
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
9 CELÁ ČÍSLA
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
Sčítání a odčítání úhlů
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Nejmenší společný násobek
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Doplň do korálků násobky čísla 2
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název Číselné výrazy Předmět, ročník
Vlastnosti sčítání a odčítání
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Únorové počítání.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Transkript prezentace:

Přednost početních operací Pojmy součet, součin, podíl, rozdíl Přednost početních operací

Součet …… Rozdíl …… Součin …… Podíl …… + - . :

Zapiš a vypočítej: Podíl čísel 18 a 2 Rozdíl čísel 18 a 2 Součin čísel 18 a 2 Součet čísel 18 a 2 18 : 2 = 9 18 - 2 = 16 18 . 2 = 36 18 + 2 = 20

Zapiš a vypočítej: Součin čísel 15 a 5 Rozdíl čísel 15 a 5 Součet čísel 15 a 5 Podíl čísel 15 a 5 15 . 5 = 75 15 - 5 = 10 15 + 5 = 20 15 : 5 = 3

Násobení a dělení má přednost 5 + 8 . 6 + 7 = 5 + 48 + 7 = 60 80 - 64 : 8 - 15 = 80 – 8 – 15 = 57 50 : 25 + 4 . 9 = 2 + 36 = 38

Závorky mají přednost (150 + 25) : (34 – 27) = 175 : 7 = 42 8 . (6 + 5) = 8 . 11 = 88 64 : (15 – 7) + 3 = 64 : 8 + 3 = 8 + 3 =11 (150 + 25) : (34 – 27) = 175 : 7 = 42

Vypočítejte: 5 + 18 . 3 = 14 . 2 – 25 + 16 = 4 + 15 . 2 = 6 + 11 . 2 - 5 . 2= 56 : 8 – 2 = 7 + 12 . 2 = 23 - 7 . 3 = 5 + 54 = 59 28 – 25 + 16 = 19 4 + 30 = 34 6 + 22 – 10 = 18 7 – 2 = 5 7 + 24 = 31 23 – 21 = 2

Vypočítejte: (5 + 18) . 3 = 16 + 14 . (29 – 25)= 9 . (4 + 5 . 2) = 6 + 11 . (28 – 23) = 36 : (32 – 28) = 72 : (158 – 149) + 12 . 2 = 23 + 7 . (6 + 2) = 23 . 3 = 69 16 +14 . 4 = 16 + 56 = 72 9 . (4 + 10) = 9 .14 = 126 6 + 11 . 5 = 6 + 55 = 61 36 : 4 = 9 72 : 9 + 24 = 8 + 24 = 32 23 + 7 . 8 = 23 + 56 = 79

Vypočítejte: 6 . 7 + 8 . 9 = 6 . (7 + 8) . 9 = (6 . 7 + 8) . 9 = 6 . (7 + 8 . 9) = 42+ 72 = 114 6. 15 . 9 = 90 . 9 = 810 (42 + 8) . 9 = 50 . 9 = 450 6 . (7 + 72) = 6 . 79 = 474

Vypočítejte: 15 : 3 + 12 . 4 = 15 : (3 + 12) . 4 = 24 : 4 + 4 . 5 = 24 : (4 + 4) . 5 = 5 + 48 = 53 15: 15. 4 = 1 . 4 = 4 6 + 20 = 26 24 : 8 . 5 = 3 . 5 = 15

Jsi dobrý počtář? (3:3 + 4) : 5 = 5 : 5 = 1 (3 + 12) : 5 = 3 10 – 5 = 5 6 – 4 + 5 = 7 2 + 12 – 5 = 9 3 : 3 + 4 + 5 = 1 + 9 = 10 3 . 3 + 4 – 5 = 9 + 4 – 5 = 13 – 5 = 8 2 + 3 – 4 + 5 = 5 – 4 + 5 = 1 + 5 = 6 (1 . 5 . 4 ) : 5 = 20 : 5 = 4 (6 + 4) : 5 = 10 : 5 = 2 3 . 3 – 4 – 5 = 9 – 4 – 5 = 0

doplňte znaménka a závorky tak, aby platila rovnost: 1 2 3 4 = 1 1 2 3 4 = 2 1 2 3 4 = 3 1 2 3 4 = 4 1 2 3 4 = 5

Řešení: 1 . 2 + 3 – 4 = 1 1 . 2 . 3 – 4 = 2 1 + 2 . 3 – 4 = 3 (1 + 2) : 3 . 4 = 4 (1 + 2) . 3 - 4 = 5