Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_05 - Románský sloh
Advertisements

Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Jiřina Kadlecová Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_06.
O Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ O Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ O Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_12.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 17
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE _10.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
VY_12_INOVACE_ČJL1.41 VY_12_INOVACE_ČJL1.41
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_05.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
VY_32_INOVACE_ 15 - Komunikace
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
0 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ 0 Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_15.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20.
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_16.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_04.
Čím ve škole můžeš poranit sebe i druhého VY_32_INOVACE_18 Sada 8
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti
Rozmanitost přírody Třídění živočichů II. aktivita
Specifické poruchy učení
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE.
VY_32_INOVACE_ 03 - Feudální stát
ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Šablona: ICT PRV ČAJZ Složky potravy- pracovní listy Anotace: základy zdravého způsobu stravování Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová.
Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice
Výukový materi á l zpracov á n v r á mci projektu EU pen í ze š kol á m Registračn í č í slo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Š ablona: III/2 Č. materi.
Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o.
Rozmanitost přírody Třídění živočichů I. aktivita
VY_32_INOVACE_ 10 - Dynamické vlastnosti
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_12.
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_08.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Seberegulační vlastnosti osobnosti
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Autor výukového materiálu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_09.
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_01.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_ 17.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Rok v jeho proměnách I. (předvánoční.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_16.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_19.
VY_32_INOVACE_06 - Slované
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_07.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_14.
VY_32_INOVACE_12 - Závislosti
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Náboženství Autor: Mgr. Jiřina.
Transkript prezentace:

Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_07Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_07 Adresa školy: Vrchlického 630/5, Děčín IIAdresa školy: Vrchlického 630/5, Děčín II Autor: Mgr. Lucie BarillováAutor: Mgr. Lucie Barillová Název materiálu: Vztahově postojové vlastnostiNázev materiálu: Vztahově postojové vlastnosti Předmět: Občanská naukaPředmět: Občanská nauka Cílová skupina: 7.,8. ročníkCílová skupina: 7.,8. ročník VY_32_INOVACE_07 - Vztahově-postojové vlastnosti

Datum vytvoření: Datum vytvoření: Téma: Vztahově postojové vlastnostíTéma: Vztahově postojové vlastností Cíl prezentace: seznámení se základními údaji, týkající se vztahově postojových vlastnostíCíl prezentace: seznámení se základními údaji, týkající se vztahově postojových vlastností Časová dotace: 30 min.Časová dotace: 30 min. Anotace: charakter, vlastnosti, hodnoty, životopisy slavných, co je to hodnota – které jsou ty nejvyšší, kresbaAnotace: charakter, vlastnosti, hodnoty, životopisy slavných, co je to hodnota – které jsou ty nejvyšší, kresba Datum realizace v hodině: , třída VIII. BDatum realizace v hodině: , třída VIII. B VY_32_INOVACE_07 - Vztahově-postojové vlastnosti

Postoj Postoj je názor nebo připravenost k činu ve vztahu s určitým problémem nebo volbou.Postoj je názor nebo připravenost k činu ve vztahu s určitým problémem nebo volbou. Druhy postojů : vyhraněnéDruhy postojů : vyhraněné : nevyhraněné : nevyhraněné VY_32_INOVACE_07 - Vztahově-postojové vlastnosti

Vztahově postojové vlastnosti Přesvědčení – se vytváří vědomě. Vyjadřuje souhlas nebo nesouhlas.Přesvědčení – se vytváří vědomě. Vyjadřuje souhlas nebo nesouhlas. Mínění - je tvrzení, které nebylo ověřeno, ale zdá se být správné, a dosud nebylo vyvráceno.Mínění - je tvrzení, které nebylo ověřeno, ale zdá se být správné, a dosud nebylo vyvráceno. Předsudky - je neuvědomělý hodnotící postoj nebo úsudek, který není založen na soudném mínění ani na zkušenosti. Předsudky mohou být pozitivní, ale daleko častěji negativní: vůči určitým osobám, lidským skupinám, rasám, kulturním a společenským institucím a podobně.Předsudky - je neuvědomělý hodnotící postoj nebo úsudek, který není založen na soudném mínění ani na zkušenosti. Předsudky mohou být pozitivní, ale daleko častěji negativní: vůči určitým osobám, lidským skupinám, rasám, kulturním a společenským institucím a podobně. VY_32_INOVACE_07 - Vztahově-postojové vlastnosti

Charakter Soustava relativně stálých duševních vlastností, které se projevují v poměru k lidem, ke společnosti, k práci, k životu, k sobě samému.Soustava relativně stálých duševních vlastností, které se projevují v poměru k lidem, ke společnosti, k práci, k životu, k sobě samému. Formuje se zejména působením výchovy a dalších sociálních podmínek.Formuje se zejména působením výchovy a dalších sociálních podmínek. VY_32_INOVACE_07 -Vztahově-postojové vlastnosti

Úkol Vyhledej dvě osobnosti, jedna bude zastupovat dobrý charakter a ta druhá špatný charakter (př. Matka Tereza, Usáma bin Ládin)Vyhledej dvě osobnosti, jedna bude zastupovat dobrý charakter a ta druhá špatný charakter (př. Matka Tereza, Usáma bin Ládin) Na jednu stranu vypiš všechny dobré vlastnosti a na druhé všechny špatnéNa jednu stranu vypiš všechny dobré vlastnosti a na druhé všechny špatné Pokus se zjistit, jak probíhaly vývojové fáze těchto osobnostíPokus se zjistit, jak probíhaly vývojové fáze těchto osobností VY_32_INOVACE_07 - Vztahově-postojové vlastnosti

Hodnoty znamenají to, čeho si jednotlivci nebo skupiny váží, cení, za co jsou ochotni něco obětovat, případně zaplatitznamenají to, čeho si jednotlivci nebo skupiny váží, cení, za co jsou ochotni něco obětovat, případně zaplatit Napiš pět hodnot a nakresli žebříček důležitosti (peníze, zdraví, láska…). Své rozhodnutí zdůvodni.Napiš pět hodnot a nakresli žebříček důležitosti (peníze, zdraví, láska…). Své rozhodnutí zdůvodni. VY_32_INOVACE_07 - Vztahově-postojové vlastnosti

Úkol Nakresli tři obrázkyNakresli tři obrázky Na prvním bude typický představitel šprtaNa prvním bude typický představitel šprta Na druhém bude typický představitel vědceNa druhém bude typický představitel vědce Na třetím bude typický představitel politikaNa třetím bude typický představitel politika VY_32_INOVACE_07 - Vztahově-postojové vlastnosti

Opakování - zápis PostojPostoj Vztahově-postojové vlastnosti (mínění, předsudky, přesvědčení)Vztahově-postojové vlastnosti (mínění, předsudky, přesvědčení) CharakterCharakter HodnotyHodnoty VY_32_INOVACE_07 - Vztahově-postojové vlastnosti

Použité zdroje Psychologie osobnosti. Brno : Purkyňova, s.Psychologie osobnosti. Brno : Purkyňova, s. TRPIŠOVSKÁ, Dobromila. Úvod do psychologie. Ústí nad Labem : W-knihařství, s.TRPIŠOVSKÁ, Dobromila. Úvod do psychologie. Ústí nad Labem : W-knihařství, s. Přispěvatelé Wikipedie, Postoj [online], Wikipedie: Otevřená encyklopedie, c2011, Datum poslední revize , 08:03 UTC, [citováno ] Obrázek na snímku č cz/images/results.aspx?qu=l%C3%A1ska&ex=1#ai:MC | cz/images/results.aspx?qu=l%C3%A1ska&ex=1#ai:MC | VY_32_INOVACE_07 - Vztahově-postojové vlastnosti