Při násobení desetinných čísel číslem 100 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o dvě místa doprava (číslo se zvětší). 100. 14,26 = 1 4 2 6,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Desetinná čísla (opakování) 5. třída
…za vším hledej tělo ženy
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Látkové množství - procvičování
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.01 Druhá mocnina
Dělení desetinných čísel 3. část
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Opakování – převody jednotek, příklady
Matematika Dělení 10, 100, 1000.
Matematika Násobení 10, 100, 1000.
148,6 cm 154,2 cm 139,8 cm.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola PF Hradec.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Nejmenší společný násobek
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
* Obsah kruhu Matematika – 8. ročník *
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
12..
Dělení desetinným číslem
75.1 Násobení a dělení desetinných čísel deseti a stem
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Dělení desetinných čísel
Násobení a dělení desetinných čísel 10,100,1000
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Násobení a dělení 10, 100, 1000,… Matematika – 6. ročník *
Násobení a dělení desetinných čísel
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Úkoly nejen pro holky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
14..
Násobení a dělení desetinných čísel 10, 100,1000, 10000, ...
Desetinná čísla SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Přednost početních operací
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
Celá čísla Násobení.
Matematika a její aplikace
Při násobení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o jedno místo doprava (číslo se zvětší) ,26 = ,
Při dělení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u děleného čísla o jedno místo doleva (číslo se zmenší). 14,26 :10 = ,
NÁSOBENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL PŘIROZENÝM ČÍSLEM
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Transkript prezentace:

Při násobení desetinných čísel číslem 100 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o dvě místa doprava (číslo se zvětší) ,26 = ,

100. 5,08=5 0 8, Kam posuneš desetinnou čárku?

100.23,12= , Kam posuneš desetinnou čárku?

100.0,4 = 04, Kam posuneš desetinnou čárku? 0

0, = 0 1 5, Kam posuneš desetinnou čárku? 0

45,09.100= , Kam posuneš desetinnou čárku?

2, = 210,4 0, ,

100.0,054= 5,4 0, ,0054

10,21.100= 10, , ,2

400,02.100= , ,0 4000,2

,56= , ,56 2,3456

Vypočítej příklady. 1,27.100= 25,06.100= 307,11.100= 0,08.100= 16,45.100= 100,10.100= 54, = 2, = 10,91.100= 0, = ,8 210, ,1