Souhrnné opakování desetinná čísla

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Desetinná čísla (opakování) 5. třída
Advertisements

Jak jsi zvládl učivo 6.ročníku
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Převody jednotek Jednotky délky Autor Mgr. Vladimír Žůrek Ověřil Datum
* Desetinná čísla Matematika – 6. ročník *
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
70.1 Porovnávání desetinných čísel
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Desetinná čísla 2.část.
Zábavná matematika.
zpracovaný v rámci projektu
Početní výkony s desetinnými čísly
Lekce 4 čas.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DESETINNÁ ČÍSLA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Lineární rovnice – 1. část
Znalostio zlomcích.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Objem krychle, kvádr - úvod
Opakování Délka, hmotnost, objem.
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Jednotky obsahu km2 ha a m2 dm2 cm2 mm2.
Přirozená čísla Opakování 5.ročník.
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Desetinná čísla SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Desetinná čísla - úvod.
Za předpokladu použití psacích potřeb
2,152 0,9 987, Desetinná čísla 3,14 0,98 1,11 1, ,45 Helena Půlkrábková.
VY_32_INOVACE_09_ Přírodověda pro 4. ročník
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Příprava na čtvrtletní písemnou práci
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
Zaokrouhlování desetinných čísel
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_162
Pozor, čárka I..
Test ze znalostí: tělesa a látky
Převody 6 km+ 6m= m 6 000m+ 2 km= . km 4q + 20 kg= ...kg
Příprava na čtvrtletní písemnou práci
Převody jednotek objemu - opakování
13..
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
PŘÍKLADY NA JEDNOTKY PŘEVODY JEDNOTEK
Jméno autora výukového materiálu
Jednotky délky, hmotnosti, obsahu
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Opakování 2. písemná práce
Zaokrouhlování desetinných čísel.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
h I. OPAKOVÁNÍ 1) Zaokrouhli deset. čísla na: 3, Setiny Jednotky Deseti tisíciny Desetiny Tisíciny …………………… 85, …………………… 1,751.
Převody jednotek obsahu
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
Převody jednotek délky
Převody jednotek délky
Převody jednotek obsahu
Transkript prezentace:

Souhrnné opakování desetinná čísla 6. ročník

1. Zapiš správně desetinná čísla Pět celých šest desetin Pět set dvanáct celých šest desetin tři setiny dvě tisíciny Dva tisíce třicet celých osm set pět stotisícin Sedm celých třicet pět setin

2. Srovnej desetinná čísla podle velikosti od největšího k nejmenšímu (můžeš použít znaky nerovnosti > a < pokud budou čísla stejná, použij znak rovnosti =) (popř. můžeš očíslovat, pokud jsou čísla stejná, budou označená stejnou číslicí) 9,7320 9,723 9,273 9,237 9,3270 9,372 9,2370

3. Zaokrouhli desetinná čísla a) na desetiny b) na setiny c) na jednotky 0,832 0,58 0,721 0,007 3,129 4,095

4. Sčítej a odčítej 2,3 + 0,05 = 2,7 – 0,15 = 5,02 + 0,5 = 3,5 – 0,3 = 1,8 + (2,75 + 3,6) = 8,152 – 2,09 + 6,13 =

5. Násob a děl 10, 100, 1 000 27,86 . 10 = 1 367,52 : 1 000 = 2,005 . 100 = 0,32 : 100 = 0,3675 . 1 000 = 36,9 : 10 =

6. Vynásob zpaměti 7 . 0,04 = 0,15 . 5 = 0,2 . 0,3 = 1,5 . 0,2 =

7. Vypočítej (0,82 + 0,49) . 0,53 = 12,3 + 1,7 . 0,3 =

8. Napiš správně převodové řady pro jednotky délky km pro jednotky obsahu km2 pro jednotky hmotnosti t

9. Převeď na uvedené jednotky 1,7 km = m 18 mm = dm 0,5 m2 = dm2 0,09 dm2 = cm2 0,018 t = kg 79 mg = g

10. Slovní úloha Auto pana Nováka má průměrnou spotřebu 5,3 l benzinu Natural na 100 km. Pan Novák spočítal, že letos o dovolené najezdí autem asi 3 000km. Kolik litrů benzínu přibližně spotřebuje? Kolik za benzín celkem zaplatí, jestliže 1 litr stojí 35,50 Kč.