 Dealers Days - 3x meeting with Eta costumers  New design – Eta with new face (POS, cataloug, shelfs) 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Liquid ring compressor
Informační schůzka k programu IP Erasmus v Burgasu.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
FC Waterpipe SP tým Historie 14. Května 2005 Klub založen.
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR SPOLEČNOST VĚDECKOTECHNICKÝCH PARKU ČR Mezinárodní spolupráce AIP ČR a SVTP ČR v rámci programu INGO Pavel Švejda řešitel.
Ukončení 1.etapy výuky cizího jazyka
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Personální managament
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Ten, ta, to II Fill in the blanks with the appropriate forms of ten. Vzor: Proč potřebuješ ___ knihy? Proč potřebuješ ty knihy? *Taken from Review Lesson.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Tomáš Pijáček, PIJ006.  CSS – Cascading Style Sheets  Jazyk pro popis způsobu zobrazení stránek napsaných v jazycích HTML, XHTML, XML  Oddělení vzhledu.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
1 Extreme programming v praxi Martin Junek, product manager
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Prezentace nového SQL modulu Mzdy a personalistika Pavel Pitaš Miloš Jirčík.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
KASKÁDOVÉ STYLY 4.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro místní rozvoj, ČR Odbor RPS, SROP a JPD 2 Komunikační aktivity Rámce podpory.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Quarterly Business Review
Quarterly Business Review
Setkání účastníků neformálního konsorcia Praha
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Přednost početních operací
Presentation for Benson Oak Prague – October 29, 2010.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Inquiries 06C8 AutorLadislava Pechová Období.
České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-23-Počasí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Komunikační plán IOP 2008 – vyhodnocení představení
Transkript prezentace:

 Dealers Days - 3x meeting with Eta costumers  New design – Eta with new face (POS, cataloug, shelfs) 1

2 Main activities POS material Internet Activities  Czech dealers day – Kurdějov (Brno) – classic sales day, Equitana (Březnice) - familly Eta day, Slovakia dealers day– Hotel Kaskady (Banska Bystrica)  Eta with new face - logo manuals, design of boxes, layout with emotions  new POS concept for shops of NMO (advertising, posters)  Dealer catalogue autumn/winter  advertising leaflet for Eta Klub inside Eta boxes  1. st place of categories Industry in competition WEB TOP 100  Competitions on Facebook  Russian version of websites  universal shelf for NMO,  Eta corner - Etas place in shop ElectroWorld  execution season activites „Business stairs“ Others

3 Main activities POS material Internet Activities  leaflet ETA (3 x Czech, 1x Slovakia  start press campaign – product sets with, emotions in visual  Start online campaign – banners, PR, competitions  Customer s catalogue Eta A5, cataloug  products advertisement in leaflets of chains  Recruiting Eta Klub in visual press campaign  Regular Newsletter with advertising Eta Klub  Competition – gift for new members Eta Klub  New layout of Czech and Slovakia website (winter / christmas )  press conference „Eta with new face“ – present autumn new products  v  new universal shelfs on NMO, „Eta corner“ in shop Electroworld in Plzeň Others

4 450 nových registrovaných členů eta klubu (internet) 18% zákazníků nakoupilo v obchodě více než jednou (zdroj heureka.cz) 180 respondentů Umístění v prvních 3 výsledcích vyhledávání na google.cz (fulltext) „eta vysavač”, „eta mixér”, „eta žehlička”, eta náhradní díly” eta pekárna” FB – 3500 fans návštěvnost září Návštěvnost webu RU ETA klub Internet: ETA shops: Celkem: Projekty: Duplica Vital Spuštěn RU web Plnění EN verze stránek a příprava podkladů pro Ukrajinu Q1: ETA klub Q2: ETA klub ,46%

5 ŘEKNĚTE, ZDA ZNÁTE TUTO ZNAČKU PODPOŘENÁ ZNALOST …znám z doslechu či vlastní zkušenosti N=1000, celkový vzorek

6 ŘEKNĚTE, ZDA TYTO ZNAČKY Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI ? PODPOŘENÁ ZNALOST …znám z doslechu či vlastní zkušenosti N=1000, celkový vzorek

7 ŘEKNĚTE, JAKÝM ZNAČKÁM DÁVÁTE PŘEDNOST? DROBNÉ SPOTŘEBIČE N=647, pouze ti co nakupují

8 ŘEKNĚTE, JAK BYSTE HODNOTIL ZNAČKY Z HLEDISKA CENY? (známky hodnocení, 1= velmi spokojen, 5 = velmi nespokojen) 

9 SPOTŘEBITELSKÉ HODNOCENÍ ZNAČEK  cena

10

11 Layout for POS „Péče o tělo“

12 Recruiting leaflet in boxes

13 Eta advertising in Makro leaflet New poster for Eta pots and pans

14 Proposals Eta advertising in X-mas time

15 1st Eta leaflet (A3)

16

17