Dealers Days - 3x meeting with Eta costumers New design – Eta with new face (POS, cataloug, shelfs) 1
2 Main activities POS material Internet Activities Czech dealers day – Kurdějov (Brno) – classic sales day, Equitana (Březnice) - familly Eta day, Slovakia dealers day– Hotel Kaskady (Banska Bystrica) Eta with new face - logo manuals, design of boxes, layout with emotions new POS concept for shops of NMO (advertising, posters) Dealer catalogue autumn/winter advertising leaflet for Eta Klub inside Eta boxes 1. st place of categories Industry in competition WEB TOP 100 Competitions on Facebook Russian version of websites universal shelf for NMO, Eta corner - Etas place in shop ElectroWorld execution season activites „Business stairs“ Others
3 Main activities POS material Internet Activities leaflet ETA (3 x Czech, 1x Slovakia start press campaign – product sets with, emotions in visual Start online campaign – banners, PR, competitions Customer s catalogue Eta A5, cataloug products advertisement in leaflets of chains Recruiting Eta Klub in visual press campaign Regular Newsletter with advertising Eta Klub Competition – gift for new members Eta Klub New layout of Czech and Slovakia website (winter / christmas ) press conference „Eta with new face“ – present autumn new products v new universal shelfs on NMO, „Eta corner“ in shop Electroworld in Plzeň Others
4 450 nových registrovaných členů eta klubu (internet) 18% zákazníků nakoupilo v obchodě více než jednou (zdroj heureka.cz) 180 respondentů Umístění v prvních 3 výsledcích vyhledávání na google.cz (fulltext) „eta vysavač”, „eta mixér”, „eta žehlička”, eta náhradní díly” eta pekárna” FB – 3500 fans návštěvnost září Návštěvnost webu RU ETA klub Internet: ETA shops: Celkem: Projekty: Duplica Vital Spuštěn RU web Plnění EN verze stránek a příprava podkladů pro Ukrajinu Q1: ETA klub Q2: ETA klub ,46%
5 ŘEKNĚTE, ZDA ZNÁTE TUTO ZNAČKU PODPOŘENÁ ZNALOST …znám z doslechu či vlastní zkušenosti N=1000, celkový vzorek
6 ŘEKNĚTE, ZDA TYTO ZNAČKY Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI ? PODPOŘENÁ ZNALOST …znám z doslechu či vlastní zkušenosti N=1000, celkový vzorek
7 ŘEKNĚTE, JAKÝM ZNAČKÁM DÁVÁTE PŘEDNOST? DROBNÉ SPOTŘEBIČE N=647, pouze ti co nakupují
8 ŘEKNĚTE, JAK BYSTE HODNOTIL ZNAČKY Z HLEDISKA CENY? (známky hodnocení, 1= velmi spokojen, 5 = velmi nespokojen)
9 SPOTŘEBITELSKÉ HODNOCENÍ ZNAČEK cena
10
11 Layout for POS „Péče o tělo“
12 Recruiting leaflet in boxes
13 Eta advertising in Makro leaflet New poster for Eta pots and pans
14 Proposals Eta advertising in X-mas time
15 1st Eta leaflet (A3)
16
17