Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Říjen 2007 Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor GALAXY SÉRIE 2007 Anketa – spokojenost závodníků.
Advertisements

Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka ředitele Městské policie hl.m.Prahy.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Přehled základních výsledků šetření Rušiče spánku a nykturie Březen 2009/ Tisková informace k výsledkům šetření / STEM/MARK a.s.
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Statistická chyba a hladina statistické významnosti
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Týden Vojty Machaly.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení.
Zřizovatelem školy je statutární město Brno, městská část Brno-střed Dominikánská 2, Brno Tel , www.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
SmartPhone start - Apple iPhone
Matice David Hoznátko.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Lekce 4 čas.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Statistická chyba a hladina statistické významnosti
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Pardubický kraj Ing. Jarmila Halouzková
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Celá čísla Dělení.
Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.
Pojmy a interpretace.
Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám společnosti ?
Cíle Metody a techniky Testování obalu. Cílem výzkumu obalu je zjistit: Aspekty užívání Vnímání obalu (identifika č ní síla) Nápadnost (rozlišovací síla)
Úkoly nejen pro holky.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Přednost početních operací
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Standard Eurobarometer 67 / Spring 2007 – TNS Opinion & Social Standard Eurobarometer EUROBAROMETR 67.2 VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ V EVROPSKÉ UNII Jaro 2007 ZVEŘEJNĚNÍ.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
KONTROLNÍ PRÁCE.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1
Transkript prezentace:

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT COMPLEXEM

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Metodika výzkumu Zadavatel : Walmark, a.s. Realizátor : Respond & Co, s.r.o. Respondent : členové klubu KZW, kteří si v minulosti zakoupili Prostenal s PERFECT COMPLEXEM Metoda sběru dat : internetový dotazník Počet respondentů : 1118 Termín sběru dat :

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Byl jste s Prostenalem s PERFECT COMPLEXEM spokojen? Spokojenost 95,2% Nepokojenost 4,8%

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Jaká je podle Vašeho názoru cena Prostenalu s PERFECT COMPLEXEM?

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Kolik tablet denně užíváte?

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Kolikrát během posledních 12 měsíců jste Prostenal s PERFECT COMPLEXEM užíval?

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Kdo Vám Prostenal s PERFECT COMPLEXEM doporučil?

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Koupíte si Prostenal s PERFECT COMPLEXEM opět?

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Znáte televizní reklamu na Prostenal s PERFECT COMPLEXEM?

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Líbí se Vám tento spot?

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Komentář agentury Respond & Co Spokojenost Základním zjištěním z anketního výzkumu je zřejmá spokojenost klientů se zakoupeným výrobkem. Prostenal s Perfect Complexem byl kladně hodnocen celkově 95,2% uživatelů (v absolutním počtu celkově 1064 respondentů z 1118 hodnotilo Prostenal slovem spokojen). 12,3 % uživatelů dokonce označuje svoji zkušenost s Prostenalem slovním popisem velmi spokojen. Naopak pouze 4,8% dotázaných zákazníků vykazuje nespokojenost. Navíc z 20 respondentů, kteří byli velmi nespokojeni (1,8%) jich 75% přiznává, že nedodrželi dávkování, respektive neuvedli, kolik tablet užívali. Dalším důkazem vysoké spokojenosti je i ochota dalšího nákupu Prostenalu. Tu vyjadřuje 53% uživatelů. 42,8% Prostenal přímo nevyloučilo, nicméně pro další nákup zatím odpovídají nevím.

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Komentář agentury Respond & Co Cena Cena se zdá být pro skoro tři čtvrtiny zákazníků adekvátní. Stojí za tím především vysoká spokojenost s účinky. Dávkování 8 z 10 uživatelů volilo variantu jednu tabletu denně, přes 17% respondentů pak dokonce dvě tablety denně. 54,2% respondentů užívá Prostenal déle než jeden měsíc, z toho 33,5% uživatelů jedenkrát (poprvé), 14,9% pak dvakrát (opakovaně) a 6,1% dokonce třikrát a vždy po dobu delší než měsíc. Naopak 32% uživatelů užívalo Prostenal kratší dobu, 24,5% poprvé. Referenční skupiny Zajímavé jsou i údaje o tom, kdo Prostenal uživateli doporučil. Nejčastěji se rozhodl zákazník sám na základě reklamy (34,9%). Pro 21,5% uživatelů je nejdůležitější při doporučení vlastní manželka. Kamarádi doporučili Prostenal ve 12,3% případů, což je číslo srovnatelné s osobou lékárníka (13,9%). Doporučení lékaře s 5,9% je relativně nejméně časté (ale o to může být silnější).

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Komentář agentury Respond & Co Reklama 81,4% uživatelů Prostenalu vidělo reklamu na Prostenal, pro 71,5% uživatelů je tato reklama líbivá. 11,2% uživatelů pak TV reklamu označuje, že se jim nelíbí. Resumé Z výsledků je třeba především zaznamenat vysokou spokojenost uživatelů a to nejen v přímém hodnocení, ale i v kombinaci s jinými ukazateli (například opětovný nákup). Cca 50% uživatelů se může k Prostenalu opětovně vrátit.