9..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DESETINNÁ ČÍSLA.
Advertisements

Desetinná čísla Sčítání
VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
Desetinná čísla (opakování) 5. třída
Zlomky a desetinná čísla.
Úvod  V mnoha vzorcích si vystačíme pouze se základními matematickými znaménky.  MS Excel zná celou řadu užitečných vzorců, které můžeme využívat při.
Desetinná čísla 2.část.
Zaokrouhlování čísel Zaokrouhlování je způsob zjednodušování nehezkých čísel na hezké. Například číslo 98 můžete zaokrouhlit na supr trupr číslo 100 
DESETINNÁ ČÍSLA Dělení.
DESETINNÁ ČÍSLA.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika a její aplikace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
DESETINNÁ ČÍSLA Zaokrouhlování.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
7..
2,152 0,9 987, Desetinná čísla 3,14 0,98 1,11 1, ,45 Helena Půlkrábková.
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
Hanjie 10 x 10 – řešení Zadání:
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace
Porovnávání desetinných čísel
2..
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
Zaokrouhlování SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Zaokrouhlování desetinných čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Pozor, čárka I..
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Odčítání desetinných čísel
Sčítání desetinných čísel
ODČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL Při odčítání desetinných čísel platí stejná pravidla jako při odčítání přirozených čísel, viz zápis 4.
71.1 Sčítání desetinných čísel Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr.
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při sčítání desetinných čísel je důležité sčítat vždy číslice stojící na stejných řádech, tj. jednotky s jednotkami, desetiny.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): leden 2013 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Výukový materiál pro 6.ročník
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová Název : VY_32_INOVACE_6B_12_Zaokrouhlování.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Jak zaokrouhlím číslo? Návod na mechanické zaokrouhlování.
ODČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při písemném odčítání desetinných čísel musí být desetinné čárky pod sebou!  Musíme odčítat jen stejné řády, tj. desetiny.
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Zaokrouhlování čísel do na stovky a tisíce
Zaokrouhlování desetinných čísel
DESETINNÁ ČÍSLA.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Zaokrouhlování desetinných čísel.
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
NÁSOBENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL PŘIROZENÝM ČÍSLEM
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
Zlomky a desetinná čísla.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Zaokrouhlování čísel Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
MATEMATIKA Desetinná čísla.
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Desetinná čísla 6. ročník ZŠ.
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Transkript prezentace:

9.

0,64 zaokrouhlete na desetiny     Zaokrouhlit číslo na desetiny znamená utvořit číslo v řádu desetin s hodnotou co nejbližší k původnímu číslu v posledním sloupci je víc nevybarvených kostiček než vybarvených, proto nejbližší číslo je 0,6 0,6

0,27 zaokrouhlete na desetiny     Zaokrouhlit číslo na desetiny znamená utvořit číslo v řádu desetin s hodnotou co nejbližší k původnímu číslu v posledním sloupci je víc vybarvených kostiček než nevybarvených, proto nejbližší číslo je 0,3 0,3

zaokrouhlete: 6,5745 na desetiny ZAOKROUHLOVÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL Při zaokrouhlování desetinných čísel postupujeme stejně jako při zaokrouhlování přirozených čísel. Zaokrouhlujeme vždy podle číslice, která stojí VPRAVO. zaokrouhlete: 6,5745 na desetiny desetinné číslo po zaokrouhlení bude mít za desetinnou čárkou pouze jednu číslici (desetiny) zaokrouhlíme podle číslice, která stojí vpravo od desetin, tj. 7  zaokrouhlujeme nahoru zaokrouhlené číslo je 6,6

zaokrouhlete: 2,4931 na setiny zaokrouhlete: 7,68357 na tisíciny desetinné číslo po zaokrouhlení bude mít za desetinnou čárkou pouze 2 číslice (setiny) zaokrouhlíme podle číslice, která stojí vpravo od setin, tj. 3  zaokrouhlujeme dolů zaokrouhlené číslo je 2,49 zaokrouhlete: 7,68357 na tisíciny desetinné číslo po zaokrouhlení bude mít za desetinnou čárkou pouze 3 číslice (tisíciny) zaokrouhlíme podle číslice, která stojí vpravo od tisícin, tj. 5  zaokrouhlujeme nahoru zaokrouhlené číslo je 7,684