JAK ROSTE OVOCE „JINDE“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

ROSTLINSTVO ŽIVOČIŠSTVO
Vytvořil: Mgr. Miloslav Došek - ZŠ a MŠ Jablonec nad Nisou, Kamenná 404/4, příspěvková organizace.
Poznávačka obratlovců
Lidské rasy Obr.1. Lidské rasy Obr.1 Na Zemi dnes žije již přes 7 mld. lidí. Podle barvy pleti a některých dalších dědičných vlastností rozlišujeme.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Oblast: Zeměpis 9. ročník
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Dravci a Sovy Přírodopis 6.třída
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Vzdělávací oblast-obor-tém. okruh Umění a kultura, člověk a zdraví Hudební výchova – populární hudba Název materiáluPoznej zahraniční kapelu AnotacePopulární.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3 Instalation of paper – 8. r., VVp Mgr. Lenka Pavlíková.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
I odpady označené č. 7 Je-li jeden kontejner, dáváme sklo bez ohledu na barvu. Vratné zálohované sklo vracejte zpět do obchodu.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Leonardo da Vinci.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_06 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiáluEvropské hospodářství - Doprava Anotace Prezentace.
Louka x pole 7. třída Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o. vytvořeno: září 2012 EU – peníze školám CZ.1.07/1.4.00/
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_13 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiálu Státy jižní Evropy Anotace V prezentaci žák určuje.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Označení DUM Fi- DUM Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Autor: Vít Lazecký Datum vytvoření:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.11 Téma: Přírodní podmínky ČR.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Označení DUM Fi- DUM Autor
„ČERNÝ KONTINENT“ Obr. 1,2 Obr. 3 Obr. 4 Obr. 5 Obr. 6.
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radek Horský. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
OCHRANA DRUHŮ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/ Název projektu: Modernizace výuky na ZŠ Slušovice, Fryšták, Kašava a Velehrad Tento projekt.
Vzdělávací oblast-obor-tém. okruh Umění a kultura, člověk a zdraví Hudební výchova – hudební nástroje Název materiáluPoznej hudební nástroje 2 AnotacePoznávání.
OZONOVÁ VRSTVA, SKLENÍKOVÝ EFEKT

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
NÁRODNÍ PARKY ČR - opakování
Prezentace slouží k výkladu a procvičení látky o plodech
VY_ 32_INOVACE_PC.17 Vzdělávací oblast-obor-tém. okruh Informační a komunikační technologie Informatika - teorie Název materiáluTest PC teorie AnotaceOrientace.
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iveta Pietrová. CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.01/Pv.
Autor: Mgr. Helena Nováková
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Gotické umění Mgr. Ludmila Růžičková
TROPICKÉ A SUBTROPICKÉ OVOCE A PLODY
Savci – řád hlodavci (úvod)
SACHARIDY. SACHARIDY - CUKRY jsou přírodní látky většinou rostlinného původu v molekulách jsou obsaženy atomy C, H, O obsahují jednu karbonylovou skupinu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_564 _Sámova říše AUTOR: Mgr. Michaela Vašíčková ROČNÍK, DATUM:
Stručná anotace : Prezentace slouží k výkladu a procvičení učiva tématu Západ USA tématu Západ USA Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Individualizace.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.02 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 02 Název materiálu:Fruit Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_270_Ministáty Evropy - 1 AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM:
VLASTNOSTI NEROSTŮ Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Gymnázium Sušice – Brána vzdělávání Mgr. Ladislav Fedor Gymnázium Sušice kvarta osmiletého.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Doba bronzová a železná
Autor výukového materiálu: Mgr. Klára Viznerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Únor 2013 Číslo.
Savci – řád: šelmy (úvod)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
68.1 Časová přímka, letopočty
Elektronická učebnice - I
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, Příspěvková.
Kyseliny a zásady Měření pH
Rostliny kvetoucí na jaře
Transkript prezentace:

JAK ROSTE OVOCE „JINDE“ Tato prezentace je určena nejen pro děti MŠ k tématu Ovoce sestavila: www.jesterka3.webgarden.cz

Obr. 1-ovoce. http://www. zaria Obr. 2-ananas. http://tropik.cz/fotky/ananas-plodd.jpg -A. http://mattlargesculpture.com/wp-content/uploads/gold-letter-A.jpg Obr.3-rozř.ananashttp://cdn.jolie.de/bilder/schnell-abnehmen-mit-der-ananas-diaet-600x600-1278658.jpg Obr.4-ananasovník-http://farm5.staticflickr.com/4114/4816100956_5340bc7607_z.jpg Obr. 5-anans.plantáž.-http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Ghana_pineapple_field.jpg Obr.6-banán. http://www.harfasport.cz/userfiles/img/Zpravodaj/Clanek-01-1/banan.jpg -B. http://www.clker.com/cliparts/x/X/M/X/o/x/letter-b-hi.png Obr.7-rozl.banán. http://files.rahunta.cz/200000701-16e0d17daa/ban%C3%A1n1.jpg Obr.8-banánovník. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/Banana_tree_with_green_bananas.jpg Obr.9-sklizeň ban. http://www.harrogate.gov.uk/PublishingImages/banana%20tree.jpg Obr.10-citron. http://dalifruits.fr/wp-content/uploads/2013/02/citron.jpg -C. http://www.hodtech.net/uploads/6/9/7/2/6972344/7842046_orig.jpg Obr.11-rozkr.citron. http://nd03.jxs.cz/635/400/8c704ccd9f_57759070_o2.jpg Obr.12-citronovník. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cd/Lemon_Tree_in_Santa_Clara_California.jpg Obr.13-slizeň citr.-http://www.sieberz.hu/wp-content/uploads/2013/09/2289-43510_1-1.jpg

Obr. 14-kiwi. http://putzlowitsch -písmeno K. http://etc.usf.edu/presentations/extras/letters/varsity_letters/09/23/K-400.png Obr.15-rozř.kiwi. http://www.saidaonline.com/en/newsgfx/kiwi-saidaonline.jpg Obr.16-strom kiwi. http://farm5.staticflickr.com/4084/5009609452_53f601b4a4_o.jpg Obr.17-sklizeň kiwi. http://2.bp.blogspot.com/_0smy438e4OI/TEToCHk_M4I/AAAAAAAAIVk/dd2870CC4aY/s400/Writer+plucking+kiwifruit+at+an+orchard+of+kiwifruit+marketer+Zespri.jpg Obr.18-pomeranč. http://www.kaloricketabulky.cz/fotografie-velka/acc725ba829742ec/pomeranc.jpg -P. http://etc.usf.edu/presentations/extras/letters/varsity_letters/16/28/P-400.png Obr.19-rozp.pom. http://www.26fruits.co.uk/images/full-fruit/orange.jpg Obr.20-pomerančovník. http://www.laserranianatural.com/wp-content/uploads/2008/02/naranjo-amargo-blog.jpg Obr.21-sklizeň pom. http://1.bp.blogspot.com/_aIoUXR4O3Q8/TCF-NLBdaKI/AAAAAAAAAXc/kyYMl_qbcjw/s1600/cosecha-de-naranjas.gif V prezentaci jsou ukázky jen těch nejzákladnějších druhů cizokrajného ovoce, které děti obvykle dobře znají. Sestavila: www.jesterka3.webgarden.cz Bc. Veronika Pospíšilová