Realizátor: praktický organizátor

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Energie.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Města ČR – orientace na mapě
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Příprava R&R studie Obsluha by měla měřit alespoň 10 dílů - nebo více Vyberte díly, které reprezentují výrobní proces z dlouhodobého hlediska Vyberte alespoň.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Pes …a jeho plemena.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (2) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Téma: „TYPOLOGIE OSOBNOSTI V PRAXI“
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Fyzika 2 – ZS_4 OPTIKA.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Vedení, koučování, vytváření skupin
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Predikce chemických posunů
1 Týmová práce TYMP 1 Týmové role Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
PSYCHICKÁ ZÁTĚŽ PŘEHLED REAKCÍ. ŠKÁLY PRO POSUZOVÁNÍ ZPŮSOB: 0 = NENÍ TO MŮJ ZPŮSOB REAGOVÁNÍ 1 = OBČAS TAK REAGUJI 2 = ČASTO REAGUJI TÍMTO ZPŮSOBEM 3.
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Transkript prezentace:

Realizátor: praktický organizátor TÝMOVÉ ROLE Realizátor: praktický organizátor Koordinátor: koordinátor výkonu; nemusí být vynikající; sociální vůdce Formovač: otevřený a dominantní; vedoucí úkolu Inovátor: nejvíce kreativní a inteligentní, ale introvertní; člověk s nápady Hledač zdrojů: nejpopulárnější, obchodník, diplomat; pan “Fix-it” Hodnotitel: spíše analyticky než kreativně inteligentní Týmový pracovník: podpůrný, nesoutěživý; prostředník Dokončovatel: kontroluje detaily, stará se o termíny, popohání. Specialista: odborník, má mnoho speciálních znalostí.

Pokud členové týmu zastávají jen málo z výše uvedených rolí, vzniká nebezpečí, že úkoly nebudou splněny. "Plná sestava je důležitá hlavně tehdy, když dojde k rychlé změně v pracovních silách, technologii, trhu, nebo výrobku. Stabilnější týmy se často obejdou bez plné sestavy rolí".

Týmové role Seznam pomáhá jako kontrolní seznam, ale neměl by být považován za jediný možný nebo být striktně používán. V malých skupinách mohou např. členové zaujímat několik rolí.

Test týmových rolí V každé sekci rozdělte 10 bodů mezi jednotlivé věty body můžete rozdělit mezi všechny věty nebo dát všech 10 jedné větě

Jak si myslím, že mohu být pro tým prospěšný: 10. Myslím, že dokážu rychle poznat a využít výhody nových příležitostí 11. Mé názory na všeobecné i speciální otázky jsou dobře přijímány 12. Dokáži dobře pracovat s různými lidmi 13. Vymýšlení nápadů je jedna z mých přirozených předností 14. Umím aktivovat lidi, kdykoli zjistím, že mají něco cenného pro splnění úkolů 15. Spolehlivě dokončím úkoly, které jsem přijal 16. Technické znalosti a zkušenosti jsou mým hlavním kladem 17. Jde-li o správnou věc, jsme připraven jít přes připomínky k jádru věci 18. Obyčejně jsem schopen sdělit, zda myšlenky nebo plán jsou reálné 19. Mohu navrhnout rozumné alternativní řešení

Mám-li nedostatky v týmové práci, může to být tím, že: 20. Nemám rád, když nejsou porady dobře zorganizované a vedené 21. Hodnotím i ostatní, kteří mají platný názor, o kterém se dostatečně otevřeně nehovořilo 22. Odmítám se vyslovit, pokud projednávaná záležitost není z oblasti, kterou dobře znám 23. Mám sklon příliš hovořit 24. Mám sklon podceňovat svůj vlastní názor 25. Díky své rozumnosti se těžko dokážu zapojit do práce s kolegy s nadšením 26. Když se jedná o důležitý problém, jsem považován za tvrdého a autoritativního 27. Je pro mě obtížné vést ostatní, protože příliš reaguji na atmosféru ve skupině 28. Nechávám se unést vlastními myšlenkami, a tak ztrácím kontakt s děním ve skupině 29. Odmítám se vyjádřit k návrhům, které jsou nekompletní a málo podrobné

Při zapojení do projektu s druhými lidmi: 30. Mám schopnosti lidi ovlivňovat bez toho, že bych na ně tlačil 31. Energicky bráním chybám nebo zanedbáním, která narušují úspěch práce 32. Jsem připraven naléhat na nějakou akci, abych měl jistotu, že porada nebude ztrátou času, a nebo že neztratíme ze zřetele hlavní cíl 33. Jsem znám tím, že často přijdu s něčím originálním 34. V obecném zájmu jsem vždy připraven bránit dobrý návrh 35. Každý si může být jist, že zůstanu sám sebou 36. Rychle rozeznám nové příležitosti 37. Snažím se zachovat profesionální úroveň 38. Věřím, že mé rozhodovací schopnosti přispívají ke správným rozhodnutím 39. Dokážu spolehlivě vnést organizovaný přístup při řešení problému

Můj přístup ke skupinové práci spočívá v tom, že: 40. Nenápadně se snažím lépe poznat své kolegy 41. Přispěji tam, kde vím, o čem hovořím 42. Neodmítám porovnávat názory ostatních. Nevadí mi ani zastávat svůj názor, i když je menšinový 43. Obvykle dokážu nalézt argumenty k odmítnutí nezdravých návrhům 44. Mám talent postarat se o realizování akcí, jakmile začne být plán uskutečňován 45. Mám sklon přicházet s neobvyklými přístupy a vyhýbat se tomu, co je běžné 46. Při jakékoli práci mám sklon k perfekcionismu 47. Rád zajišťuji kontakty mimo skupinu a mimo firmu 48. Zajímají mě sociální stránky pracovních vztahů 49. Zajímají mě všechny názory, ale ve správné chvíli neváhám udělat rozhodnutí

Práce mě uspokojuje, protože: 50. Rád analyzuji situace a vážím všechny varianty 51. Rád nacházím praktická řešení problémů 52. Dělá mi dobře, když podporuji dobré pracovní vztahy 53. Mám značný vliv na rozhodování 54. Setkávám se rád s novými lidmi a názory 55. Podporuji lidi ve sjednocení priorit a cílů 56. Jsem ve svém živlu, když mohu věnovat úkolu plné nasazení 57. S radostí přijímám úkoly, které rozšiřují mou představivost 58. Cítím, že velmi výhodně využívám svou kvalifikaci a praxi 59. Práce mi dává příležitost pro seberealizaci

Mám-li provést úkol v omezeném čase: 60. Obyčejně jsem úspěšný bez ohledu na okolnosti 61. Rád si o problému přečtu tolik, kolik je vhodné 62. Chtěl bych nalézt vlastní řešení a pak se pokusit prodat ho skupině 63. Pracoval bych s člověkem, který prokázal pozitivní přístup, i když je úkol obtížný 64. Rozdělil bych příspěvek k úkolu na členy skupiny podle jejich možností 65. Díky vrozenému smyslu pro termíny bych dokázal dodržovat harmonogram 66. Zachoval bych si chladnou hlavu a udržel schopnost racionálního myšlení 67. Bez ohledu na různé tlaky bych se soustředil na cíl práce 68. Pokud by skupina nedělala pokroky, převzal bych vedení 69. Otevřel bych diskusi, abych stimuloval vznik nových myšlenek a aby se věci pohnuly

Mým problémem je: 70. Jsem schopen vyjádřit svou netrpělivost, pokud někdo brání pokroku 71. Mohu být kritizován, protože příliš analyzuji 72. Moje snaha o kontrolování detailů není vždy vítána 73. Brzy se začnu nudit, pokud nemohu ostatní účinně stimulovat k akci 74. Těžko dokážu začít práci při nejasných cílech 75. Někdy mi činí potíže vysvětlování složitých problémů ostatním 76. Musím žádat od ostatních to, co nemohu udělat sám 77. Vyjádření vlastního názoru 78. Zdá se mi, že ztrácím čas a že bych to sám udělal lépe 79. Váhám s vyjádřením svého názoru před lidmi, kteří mají moc nebo se kterými se obtížně vychází