Óóóó to jsou ………. funkce Vidím, vidím, už se rozjasňuje… !!!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Lineární funkce - příklady
Grafy MATEMATIKA 4. ROČNÍK Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Matematika a její aplikace
Rostoucí, klesající, konstantní
Lineární funkce a její vlastnosti
Pojem funkce Lineární funkce Kvadratické funkce
Téma: KLADNÁ A ZÁPORNÁ CELÁ ČÍSLA
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Vzorce na umocnění.
Goniometrické funkce Sinus ostrého úhlu
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
CELÁ ČÍSLA.
Týden Vojty Machaly.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
NEROVNOMĚRNÝ POHYB.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 3
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zpracovala Mgr. Jana Říhová pod metodickým vedením RNDr. Růženy Blažkové, CSc.
Graf závislosti Mgr. Alena Tichá.
Úpravy algebraických výrazů
Téma: Fyzikální veličiny – teplota Změna teploty vzduchu během dne
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
M O R A V S K O S L E Z S K Ý K R A J 1 Vedení správních řízení ve spisové službě a statistika vyřizování dokumentů.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Graf pohybu 1. díl Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011.
ROVNOMĚRNĚ ZRYCHLENÝ POHYB.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Procvičování vzorce.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Násobení, dělení mocnin
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
VY_32_INOVACE_02_BĚLKOVICE-LAŠŤANY_Př-4. ročník
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Rozšiřování a krácení zlomků
Zlomky – souhrn VY_32_INOVACE_11
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
Slovní úlohy s celými čísly. Zapiš ve tvaru číselného výrazu a pak vypočítej jeho hodnotu. a) Od čísla 0 odečtete čtyřnásobek čísla (-12). b) Od čísla.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Tání grafy.
Funkční hodnota a argument funkce
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_81.
Autor:Mgr. Iveta Semencová Předmět/vzdělávací oblast:Matematika Tematická oblast:Funkce a její průběh, rovnice a nerovnice Funkce Ročník:1.-2. Datum vytvoření:srpen.
Graf funkce Graf = množina bodů, jejichž souřadnice splňují předpis dané fce. Př.: Leží bod A[-2;7] na grafu fce dané rovnicí y=6x +19 ? Řešení: y=6x.
Funkce. Funkce - definice Funkce je zobrazení, které každému číslu z podmnožiny množiny reálných čísel R přiřazuje právě jedno reálné číslo. Funkci značíme.
Funkce Lineární funkce a její vlastnosti 2. Funkce − definice Funkce je předpis, který každému číslu z definičního oboru, který je podmnožinou množiny.
Anotace: Materiál je určený pro 2. ročník učebního oboru, předmět matematika. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názorně vypracovanými.
Transkript prezentace:

Óóóó to jsou ………. funkce Vidím, vidím, už se rozjasňuje… !!!

Funkce Funkce je závislost, která každému x z množiny D přiřadí právě jedno číslo. x  y

Funkce Funkce je závislost, která každému x z množiny D přiřadí právě jedno číslo. x  y

Označení: Funkce (fce)f, g, h, f 1, f 2 Proměnná, argumentx Funkční hodnotay, f(x) Další

Funkci určujeme: tabulkou tabulkou grafem grafem matematickým vztahem matematickým vztahem

Teplota Teplota Další

Znečištění ovzduší v Kladně CO 2 Den CO 2  g/m 3  Den Další

Graf znečištění ovzduší v Kladně - CO 2 Další

Čáry máry, funkce nefunkce, Bojím, bojím. strčíme to všechno do hrnce.

Funkce f je dána tabulkou: xyxy Cv. 1.: Další

xyxy Cv. 1.: Další

Funkce f je dána grafem: Cv. 2.: Další

Funkce f je dána grafem: Cv. 2.: Další

Funkce f je dána matematickým vztahem: Cv. 3.: f: y = 2x - 4 Další

Cv. 3.: f: y = 2x - 4 Další

Cv. 3.: f: y = 2x - 4 Další

Cv. 3.: f: y = 2x - 4 Další