Návrh designu obalů pro značku ETA 29.1.2008, PRESTIGE Management pro ETA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prestižní 3D podznačky.
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
HOME STAGING VZOROVÝCH BYTŮ podpora prodeje developerských projektů
Kuchyně a kompletní interiéry na zakázku
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Nabídka personálních služeb
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
CK – činnosti touroperátora
Nástroj pro efektivní práci moderního makléře Stanislava Kabele, Asim El Amin.
Audit IT procesů ve FNOL
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Případová studie – práce ve skupinách Ing. Jan Škurek, PhDr. Michaela Kubištová Seminář PPP projekty v praxi, Uherské Hradiště 2009.
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Strategie.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Obchodování s emisemi skleníkových plynů jako nástroj redukce emisí Samostatné oddělení změny klimatu Tomáš Chmelík Samostatné oddělení změny klimatu Ministerstvo.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
M ATEMATIKA A BYZNYS I NFORMAČNÍ MANAGEMENT VE FIRMĚ Eva Turnerová Západočeská univerzita
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Vítejte na Marketingu. Identita, image Identita = komplexní obraz firmy utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i budoucností Tvoří.
CRM a jeho možné využití
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Kupní chování a EU.
Ing. František Řezáč MASARYKOVA UNIVERZITA T – 10 Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management)
Struktura podnikatelského plánu
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Analýza volných pracovních míst a sil Nabídka pracovních sil pro nedostatkové profese v Rakousku.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
StringData s.r.o. | Antala Staška 510/38 | Praha 4 | TEL: BENEFLEX VĚRNOSTNÍ PROGRAM Prezentace řešeni.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Model struktury strategického managementu
Standardy a legislativa pro IS v cestovním ruchu.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Odbor ekonomický Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Strategie regionu, obce
Atraktivní zaměstnavatel
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Festival lokální ekonomiky 2016
Terezie Mertlíková, ředitelka
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
Transkript prezentace:

Návrh designu obalů pro značku ETA , PRESTIGE Management pro ETA

OBSAH PREZENTACE I. Aktuální situace II. Analýza pozice značky ETA III. Návrh kreativního řešení obalů IV. Další kroky

I. Aktuální situace

Společnost ETA s dlouhodobou tradicí výroby kvalitních produktů pro domácnost Na trhu již 65 let (výročí v září 2008) V nabídce 2 značkytradiční linie ETA luxusní linie ETA XR Cílová skupina ETA lidé s odkazem na tradici značky v českém a slovenském regionu důležitý aspekt – dobrý poměr výkon vs. cena ETA XRlidé orientovaní na luxusní zboží důraz na kvalitu zpracování a inovace I. Aktuální situace

Nová filozofie komunikace učinit z ETY „sexy“ značku akvizice nové cílové skupiny mladá generace 15 – 35 let první kroky v rámci nové strategie zavedení řady ETA XR nový přístup k výběru komunikačních nástrojů (TV vzkazy, cross-promotion Perla, Pilsner Urquell...) I. Aktuální situace

jeden z důležitých komunikačních nástrojů Design obalů na produkty pro řady nařádí ETA Tools a ETA XR design vyřešen ostatní produktové řady nesourodý design mnoho podob z různých období nejednotná komunikace značky ETA nejasná identifikace zn. ETA v místě prodeje I. Aktuální situace Produktové obaly

Ukázka obalů používaných v současnosti I. Aktuální situace Produktová řada ETA XR Produktové obaly

Ukázka obalů používaných v současnosti I. Aktuální situace ETA – kategorie vaření Produktové obaly

Ukázka obalů používaných v současnosti I. Aktuální situace ETA – kategorie péče o tělo Produktové obaly

Ukázka obalů používaných v současnosti I. Aktuální situace ETA – kategorie úklid Produktové obaly

jeden z důležitých komunikačních nástrojů CÍL využít naplno potenciál obalů podpořit image značky zařadit obal mezi nástroje určené ke komunikaci se zákazníkem (podprahové vnímání) I. Aktuální situace Produktové obaly

II. Analýza pozice značky ETA

celkové omlazení značky („sexy“ ETA) získání zákazníků v rámci mladé generace redesign dle požadavků nové cílové skupiny hrozba ztráty dosavadní klíčové skupiny zákazníků II. Analýza pozice značky ETA Pozice značky ETA

NUTNOST NALÉZT ŘEŠENÍ ZAHRNUJÍCÍ ZACHOVÁNÍ DOSAVADNÍ CÍLOVÉ SKUPINY Jak omladit značku ETA bez ztráty věrnosti současných zákazníků? II. Analýza pozice značky ETA Pozice značky ETA

III. Návrh obalů

Nové kreativní řešení obalů Koncept A„VZDUŠNÝ“ sjednocení vzhledu obalů propojení loga se zbytkem layoutu díky použití oblých tvarů kopírujících tvar loga odlehčení celkové podoby obalu III. Návrh strategie komunikace ETA

Nové kreativní řešení obalů Koncept A „VZDUŠNÝ“ III. Návrh strategie komunikace ETA

Nové kreativní řešení obalů Koncept B„KARBON“ sofistikované řešení skrytého sdělení karbon = kvalita, odolnost, trvanlivost sjednocení vzhledu obalů propojení loga se zbytkem layoutu díky použití oblých tvarů kopírujících tvar loga odlehčení celkové podoby obalu ve zvláštních případech využití dekoračních motivů produktu III. Návrh strategie komunikace ETA

III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept B „KARBON“ ETA

III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept B „KARBON“ ETA

III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept B „KARBON“ ETA

III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept B „KARBON“ ETA

III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept B „KARBON“ ETA

Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ na rozhraní mezi tradiční a mladou skupinou podpoření chuti vzít krabici s produktem do ruky (barvy) sjednocení vzhledu obalů významné zviditelnění značky v místě prodeje odlehčení celkové podoby obalu rozdělení kategorií dle grafický detailů spojených s činností, ke které je daný produkt určen III. Návrh strategie komunikace ETA

III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ ETA

III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ ETA

III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ ETA

III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ ETA

III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ ETA

IV. Další kroky

1. prezentace v sídle klienta 2. vyjádření klienta k designu obalů ze strany klienta 3. specifikace množstevních nároků na adaptaci vybraného návrhu na další produkty 4. příprava cenové nabídky 5. rozhodnutí klienta o spolupráci 6. dle vyjádření klienta návrh podrobného harmonogramu dalších kroků IV. Další kroky Jaký bude další postup?

DĚKUJEME ZA POZORNOST!

Autorská práva Všechny textové i obrazové produkty agentury PRESTIGE Management, jež vznikají v rámci komunikace poptávka - nabídka mezi agenturou a klientem, a to před oficiálním uzavřením kontraktu i po jeho uzavření (studie, ideové návrhy, scénáře, prezentace, grafické návrhy apod.), jsou až do termínu odevzdání hotové zakázky klientovi duševním vlastnictvím agentury. Jsou publikovány na neveřejném serveru, resp. pouze před pověřenými zástupci klienta a plně podléhají autorskému právu. Duševním vlastnictvím agentury jsou rovněž ty produkty navrhované klientovi, k jejichž realizaci agenturou nedošlo, a klient je posléze realizoval na základě agenturního návrhu sám nebo za pomoci třetí strany. PRESTIGE Management, spol. s r. o.

KONTAKT PRESTIGE Management, spol. s r.o. Michaela Lacinová Zenklova 143Nám. Dr. E. Beneše 13/ Praha Liberec 1 Tel.: Tel.: Fax: Fax: