P. Informace ke kurzu Asistentka v předškolní péči Počet přihlášených: 122 žen (50 žen 50+ a 72 žen s dětmi do 15 let) Počet pozvaných do 2. kola: 52.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Alternativní formy péče o děti
Kvalita v dalším vzdělávání Hodnocení kvality dalšího vzdělávání v rámci sítě místních center celoživotního vzdělávání.
Projekt č. CZ /5.1.01/ Nové formy péče o děti v České republice.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.2.06/
Mateřská a rodičovská dovolená
Asistentka 5x jinak aneb Čas na změnu
Cíle o.s. SANANIM Poskytování profesionální pomoci a léčby problémovým uživatelům návykových látek Poskytování pomoci a léčby ve všech fázích rozvoje.
Klíčová aktivita 03 l Tuzemské a zahraniční stáže vedoucích pracovníků a učitelů mateřských škol Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
P. P Cílem projektu je na základě zkušeností zahraničních partnerů a odborných znalostí našich expertů připravit inovativní vzdělávací program Asistent.
Dominance veřejných vzd. inst. 23 mateřských škol, 16 základních, 3 speciální (praktické), 3 umělecké 5 ZŠ neúplných nedostatek jeslí nárůst počtu dětí.
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
P.
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
MŠ Sedlčanská. MŠ Sedlčanská MŠ Plamínkové MŠ Kotorská.
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Projekt Centrum podpory NRP je realizován za podpory Nadace
MÉĎA – MINI ŠKOLKA NEMOCNICE TGM HODONÍN,p.o.
Systém sociální podpory v ČR
Bc. Hana Bořilová Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
PEDAGOGIKA MARIE MONTESSORI.
Potřeby jeslí Mgr. Martina Mandáková. Historické shrnutí Výchova, vzdělávání a péče o děti do tří let v institucionálních zařízeních má v našich podmínkách.
Zdravotnické zařízení městské části Praha 4 mezinárodní projekt Péče o děti jako mezigenerační most CZ.1.04/5.1.01/
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
P. P Cílem projektu je na základě zkušeností zahraničních partnerů a odborných znalostí našich expertů připravit inovativní vzdělávací program Asistent.
Kurz: Asistentka v předškolní péči … reflexe aneb jak bylo a co bude Zdravotnické zařízení MČ Praha 4, Kotorská 1590/40, Praha 4, IČO:
Projekt Asistentky v předškolní péči Marcela Machačková Osobní výpověď o absolvování kurzu a praxi v obecních MŠ.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Opatření v oblasti sladění profesního, rodinného a osobního života
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Závěrečná konference k individuálnímu projektu „Podpora vzdělávání a supervize u pracovníků v oblasti sociálních služeb a pracovníků v sociální oblasti.
Chůvička Brno Agentura na hlídání dětí v Brně a okolí
Zavedení nových trendů a metod předškolního vzdělávání
P. SHRNUTÍ DOBRÉ PRAXE ZE ZAHRANIČÍ Lenka Hrkľová Odborný garant mezinárodního projektu Péče o děti jako mezigenerační most Nikola Křístek odborný expert.
Snadný návrat z mateřské do zaměstnání nezaměstnaných žen pečujících o dítě do 15 let v Libereckém kraji 390 nezaměstnaných žen pečujících o.
Přednost početních operací
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
P. VZDĚLÁVACÍ KURZ ASISTENTKA V PŘEDŠKOLNÍ PÉČI Lenka Hrkľová Odborná garantka mezinárodního projektu Péče o děti jako mezigenerační most.
P. P Cílem projektu je na základě zkušeností zahraničních partnerů a odborných znalostí našich expertů připravit inovativní vzdělávací program Asistent.
MATEŘSKÁ ŠKOLA OLOMOUC Blanická 16. Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání.
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
P. P Projekt z operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost z Evropského sociálního fondu. Příjemce dotace: Zdravotnické zařízení městské části Praha.
Projekt dětská skupina MOTÝL
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Reformní hnutí a jeho odkaz dnešku Reformní hnutí a jeho odkaz dnešku Hnutí kritizovalo zejména to, že: Školy připravovaly ukázněného občana Ve vzdělávání.
Budoucnost ústavní výchovy z úhlu pohledu Federace dětských domovů ČR PaedDr. Jana Koubová
Podnikáme SPOLU – ženy dvou generací aktivně na trhu práce na Ústecku OBHAJOBA PODNIKATELSKÉHO PLÁNU DĚTSKÁ SKUPINA jako nástroj harmonizace profesního.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
M ĚSTSKÉ JESLE C HOTĚBOŘ. Naše zařízení poskytuje péči o děti ve věku od 0 zpravidla 3 let. Naším úkolem je vést děti ke zdravému, krásnému a čistému.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Odpovědnost za škodu ve.
Školy a školská zařízení v Pardubickém kraji
Pečovatelská služba.
MAP – Místní akční plán ORP RK
Pedagogická diagnostika
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Mateřská škola Na Vyhlídce a Lesní
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
BABY PARK Olomouc
POKROKOVÉ PROCESY VYUŽITÍ ENERGIÍ
Novinky v předškolním vzdělávání
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Příprava pěstounů a sociální zabezpečení
Welfare state Sociální zabezpečení Zabezpečení rodin s dětmi
Transkript prezentace:

P

Informace ke kurzu Asistentka v předškolní péči Počet přihlášených: 122 žen (50 žen 50+ a 72 žen s dětmi do 15 let) Počet pozvaných do 2. kola: 52 žen (21 žen 50+ a 31 žen s dětmi do 15 let) Počet vybíraných do kurzu: 36 žen Počet žen, které kurz zahájily: 29 žen

Výběrová kritéria: Žena s dítětem do 15 let Žena v předdůchodovém věku (50+) Trvalý pobyt v Praze / výdělečná činnost na území Prahy min. 180h Motivace a snaha uplatnit získané znalosti v praxi Rozsah kurzu: Teoretická část 128h Praktická část 64h (20h jeselská zařízení pro děti do 3 let; 24h obecní MŠ; 20h soukromá Montessori zařízení)

Témata prezenční části: Specifikace práce s předškolními dětmi v zařízeních zřizovanými obcemi Specifikace práce s dětmi do 3 let v obecních zařízeních Různé formy péče o děti Kurz první pomoci Vývojové potřeby dětí od narození do 6 let věku Jak komunikovat s dětmi Jak nastavit hranice Zdravý životní styl a strava u dětí do 6 let věku

Montessori pedagogika Lesní pedagogika NTC learning Program Začít spolu Práce s autistickými dětmi Jak přistupovat k dětem s ADHD Vedení dětí k hygienickým návykům Prevence vyhoření/psychohygiena Zpětná vazba k praxím Prezentace náslechů z vybraných zařízeních

Náslechy (max. rozsah 8h): Don Bosco – logopedie Apla – nemoci autistického spektra Ekoškolka Rozárka – lesní pedagogika MŠ U Uranie – NTC learning MŠ Angelova – program Začít spolu

Praxe 1. Obecní mateřské školy2. Obecní jesle MŠ Kotorská- Jesle Kotorská MŠ Plamínkové- Jesle Rabasova MŠ Sedlčanská MŠ Plamínkové 23. Soukromá Montessori zařízení MŠ Tajovského - Rodinné a Montessori centrum 4medvědi MŠ Kukučínova- Vyšehrádek