Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DESETINNÁ ČÍSLA.
Advertisements

Desetinná čísla (opakování) 5. třída
Jak jsi zvládl učivo 6.ročníku
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
Matematika Obsahy obrazců.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Převody jednotek Jednotky délky Autor Mgr. Vladimír Žůrek Ověřil Datum
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
* Desetinná čísla Matematika – 6. ročník *
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
148,6 cm 154,2 cm 139,8 cm.
70.1 Porovnávání desetinných čísel
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
OBSAHY ROVINNÝCH ÚTVARŮ
Desetinná čísla 2.část.
Zábavná matematika.
zpracovaný v rámci projektu
Početní výkony s desetinnými čísly
Lekce 4 čas.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Vzdělávací obor: Matematika
Únorové počítání.
DESETINNÁ ČÍSLA.
Dělení desetinným číslem
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_163
Lineární rovnice – 1. část
Znalostio zlomcích.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Objem krychle, kvádr - úvod
Jednotky obsahu km2 ha a m2 dm2 cm2 mm2.
Přirozená čísla Opakování 5.ročník.
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Souhrnné opakování desetinná čísla
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Desetinná čísla SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Za předpokladu použití psacích potřeb
Desetinná čísla - úvod.
Za předpokladu použití psacích potřeb
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Příprava na čtvrtletní písemnou práci
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
Zaokrouhlování desetinných čísel
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_162
Pozor, čárka I..
Převody 6 km+ 6m= m 6 000m+ 2 km= . km 4q + 20 kg= ...kg
Příprava na čtvrtletní písemnou práci
77.1 Desetinná čísla se třemi desetinnými místy
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Jméno autora výukového materiálu
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Zaokrouhlování desetinných čísel.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
h I. OPAKOVÁNÍ 1) Zaokrouhli deset. čísla na: 3, Setiny Jednotky Deseti tisíciny Desetiny Tisíciny …………………… 85, …………………… 1,751.
Převody jednotek obsahu
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
Převody jednotek délky
Převody jednotek délky
Převody jednotek obsahu
Transkript prezentace:

Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci 6. ročník

1. Desetinná čísla a zlomky Zapiš desetinným číslem a zlomkem, jaká část obrazce je vyšrafována. _____ ______ ______ _______ _______ _______

2. Desetinná čísla a zlomky Zapiš zlomky pomocí desetinných čísel: a) 6 10 = b) 12 100 = c) 7 100 = d) 135 1000 = Zapiš desetinná čísla pomocí zlomků: e) 1,3 = f) 0,82 = g) 0,012 = h) 11,5 =

3. Zapiš správně desetinná čísla Pět celých šest desetin Pět set dvanáct celých šest desetin tři setiny dvě tisíciny Dva tisíce třicet celých osm set pět stotisícin Sedm celých třicet pět setin

4. Znázornění desetinných čísel Zapiš to prázdných koleček desetinná čísla, která jsou zobrazena na číselné ose. Zapiš velikost 1 dílku číselné osy 1dílek ≅

5. Porovnávání desetinných čísel Srovnej desetinná čísla podle velikosti od největšího k nejmenšímu, použij znaky nerovnosti > a < pokud budou čísla stejná, použij znak rovnosti = 9,7320 9,273 9,237 9,3270 9,2370

6. Zaokrouhlování desetinných čísel Zaokrouhli desetinná čísla: a) na jednotky 0,721= 4,095 = b) na desetiny 0,832 = 0,007 = c) na setiny 0,58 = 3,129 =

7. Sčítej a odčítej 2,3 + 0,05 = 2,7 – 0,15 = 5,02 + 0,5 = 3,5 – 0,3 = 1,8 + (2,75 + 3,6) = 8,152 – 2,09 + 6,13 =

8. Násob a děl 10, 100, 1 000 27,86 . 10 = 1 367,52 : 1 000 = 2,005 . 100 = 0,32 : 100 = 0,3675 . 1 000 = 36,9 : 10 =

9. Vynásob zpaměti 7 . 0,04 = 0,15 . 5 = 0,2 . 0,3 = 1,5 . 0,2 =

10. Vypočítej (0,82 + 0,49) . 0,53 = 12,3 + 1,7 . 0,3 =

11. Napiš správně převodovou řadu pro jednotky délky km

12. Převeď na uvedené jednotky 1,7 km = m 18 mm = dm 0,05 m = mm 9 mm = cm 235 m = km

13. Slovní úloha – vypočítej a zapiš odpověď Pan Kouba bude kupovat drátěné pletivo na plot ke dvěma stranám zahrady. Naměřil délky 24,4m a 22,3m. Jeden metr pletiva chce koupit navíc jako rezervu. Pletivo se prodává na celé metry. Kolik metrů pletiva musí koupit? Kolik za toto pletivo zaplatí, když 1m pletiva se prodává za 35,50Kč.