Autor materiálu: Mgr. Daniela Köllnerová Datum vytvoření: listopad 2013 Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Anglický jazyk.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor materiálu: Mgr. Václav Pospíšil Datum vytvoření: srpen 2013
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Václav Pospíšil CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.09/Po Autor materiálu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: AJ170 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Australia NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Znojmo, Václavské nám. 8 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Václav Pospíšil CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.07/Po Autor materiálu:
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 04Číslo.
Autor materiálu:RNDr. Pavlína Kochová Datum vytvoření:listopad 2013 Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět:Anglický jazyk Ročník:3.,4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Translation Translate the following sentences from English into Czech. Vzor: I don’t like the translation of this book. Who translated it? Nelíbí se mi.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
My cultural life Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň The Beatles Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické službyČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Soukromá střední odborná škola Břeclav, s.r.o.,
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola Bedřicha Hrozného, Lysá nad Labem, okres.
THE CZECH REPUBLIC Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A.+B.17_the:czech_republic Název: The.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ / / Č ÍSLO.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
My home town. Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_3_London (3) Téma: 4C_Aj 7.tř.
{ WELCOME TO PRAGUE Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k výkladu základních informací o pražských památkách a zajímavostech. Název školy:
Kliknutím lze upravit styl předlohy Mezilidské vztahy (interpersonal relationships) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Angličtina: Queen Victoria
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Angličtina: Martin Luther King
Washington DC and New York
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Digitální učební materiál
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Prague VY_22_INOVACE_01_40 Projekt.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Autor materiálu: Mgr. Daniela Köllnerová Datum vytvoření: listopad 2013 Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Anglický jazyk Ročník: 3.,4. Téma: Simon & Garfunkel´s American music ( hudba Simona&Garfunkela) Druh materiálu: prezentace, pracovní list Klíčová slova: music, songs, awards, albums, concerts, folk Anotace: Seznámení studentů s interprety legendární americké dvojice zpěváků Simona & Garfunkela, pomocí prezentace učitele, úkolů pro studenty, práce s interne- tem, užití receptivních a produktivních dovedností. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl

Metodický list 1. Studenti se seznámí s americkou dvojicí umělců ze šedesátých let. (5 min.) 2. Studenti se seznámí s jejich dětstvím a studiemi. Výklad učitele. Diskuze. (5min.) 3. Studenti se seznámí s jejich prvními písněmi a nahrávkami. Výklad učitele.(4 min.) 4. Studenti se seznámí s obdobím jejich tvůrčí práce. Výklad učitel. (4 min.) 5. Studenti se seznámí s nejznámějšímí a nejúspěšnějšími koncerty. Výklad učitele.(3min) 6. Studenti se dozvědí o jejich cenách za úspěšnou tvorbu.Výklad učitele (2min) 7. Studenti se seznámí s nejlepšími vydanými alby a písněmi. (2 min.) 8. Pracovní list. Studenti hledají na internetu odpovědi na dané otázky. Odpovědi zapisují do sešitů nebo souboru v předem určené složce. Pokud nestihnou vše v hodině, dokončí za domácí úkol.(Odpovědi na otázky a poznámky pro učitele jsou umístěny na posledním listu prezentace.) (20 min.) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl

Their studies and first songs Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl After high school duo went to seperate collegues. Simon was enrolling at Queens Collage and Garfunkel at Columbia University. In 1963 Simon´s graduating from college, they found prominence as part of the Greenwich Village folk music scene. (songs – “Sparrow“, “Bleecker Street“, “He was My Brother“) Soon they were spending their free time at folk music clubs and in 1965 produced their first major hit “The Sounds of Silence“

Early history Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl Close friends through childhood, Paul Simon and Art Garfunkel grew up in the Jewish neighborhood Kew Gardens Hills, New York. They met in elementary school in 1953, when both appeared in the school play Alice in Wonderland (Simon as the White Rabbit and Garfunkel as the Cheshire Cat). They were classmates at Parsons Junior School and Forest Hills High School – began performing together (their junior year-as Tom and Jerry. The recording studio was named by Simon as Jerry Landis and Garfunkel as Tom Graph The duo began writing their own songs in 1955 and made their first professional recording (“Hey, Schoolgirl“)

The time of writing and recording their music Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl -they were writing and recording their music throughout the 1960s 70s, 80s and had many folk-rock hit songs. -they split up and got together again. -Art Garfunkel was trying to establish an acting carrier and producing music. -Paul Simon was writing songs and recording as a solo artist.

Concerts In 1981 they made history with a free concert in New York City´s Central Park (half a million people attended it) In 2003 and 2004 they reunited to do an international tour and their concert in the Coliseum in Rome drew even more than the Central Park concert had VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/

Awards Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl Simon & Garfunkel - Best Contemporary Vocal Duo – “Mrs. Robinson” A&R Producers, Paul Simon, Art Garfunkel, Roy Halee Simon & Garfunkel Album of the Year – “Bridge Over Troubled Water” Producers, Album of the Year – “Still Crazy After All These Year Paul Simon Artist & Album Producer, Album of the Year – “Graceland” Grammy Hall of Fame; Simon & Garfunkel Album "Bridge Over Troubled Water„ Simon & Garfunkel Life Time Achievement Award During their long musical careers they have won several Grammy Awards

Best Albums Simon and Garfunkel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl Bridge Over Troubled Water (1970) Bookends (1968) Parsley, Sage, Rosemary And Thyme (1966) Sounds Of Silence (1966) Simon And Garfunkel's Greatest Hits (1972) The Concert In Central Park (1982) Wednesday Morning, 3 A.M. (1964) The Essential Simon and Garfunkel (2003) Live From New York City, (1967) The Best Of Simon & Garfunkel (1999)

Simon and Garfunkel best songs Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2AJ3,4.05/Kl Bridge Over Troubled Water (from the album Bridge Over Troubled Water) The Boxer (from the album Bridge Over Troubled Water) The Sound Of Silence ( from the album Sounds Of Silence) Bridge Over Troubled Water (from the album Simon And Garfunkel's Greatest Hits) Mrs. Robinson (from the album Bookends) The Only Living Boy In New York (from the album Bridge Over Troubled Water) Scarborough Fair/Canticle (from the album Parsley, Sage, Rosemary And Thyme) America (from the album Bookends) I Am A Rock (from the album Sounds Of Silence Homeward Bound (from the album Parsley, Sage, Rosemary And Thyme) Cecilia (from the album Bridge Over Troubled Water) Scarborough Fair/Canticle (from the album Simon And Garfunkel's Greatest Hits) Simon and Garfunkel´s Greatest Hits

Use the internet and find out: Festivals in CR 1)Explain what´s the festival called Reggae Ethnic Session focused? 2) Explain what´s the festival called Rock for people focused? 3) Explain what´s the festival called Zahrada focused ? 4) Explain what´s the festival called Colours of Ostrava focused? 5) Explain what´s the festival called Hip HOP Kemp focused? 6) Explain what´s the festival called Trnkobraní focused? 7) Explain what´s the festival called Eurotrialog Mikulov focused? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl

Answers and Teacher´s Notes: 1 This festival is for fans of ska, ethno, dub, dancehall, latino, and world music. You can visit the nearby historical town of Česká Lípa and the ruins of a water castle here. 2 Rock for people began as a small event but evolved into one of the biggest rock musicians play. If you want to get away from all the noise, you can always visit the 15th century underground corridors in Český Brod. 3 Zahrada is the biggest folk festival in the Czech Republic. It offers folk music, world music, country, bluegrass, jazz, blues, and aslo theatre performances, dancing, and various exhibitions 4 This festival invites Czech musicians and others to perform at four Czech castles. That gives it a unique atmosphere, different from other summer festivals. If you buy a ticket,, you can also explore the interios of the castle for free. 5 This festival combines various music genres, with a special focus on world music. 6 If you like rap and hip hop, you may enjoy this festival, which claims to be the biggest hip hop festival in Central and Eastern Europe. The organizers promise famous rappers from the Czech Republic as well as from Europe and America. 7 Trnkobraní mixes various genres – rock, pop and world music. Moreover, this festival is known for crasy events as well – one year the visitors broke a record in mass toasting with slivovice, and other year there was a competition in eating plum dumplings. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl

Obrázky: akordy-texty.jpg?w=640&h=480 Sounds_Of_Silence_Live-Front.jpg FREE-SHIPPING jpg Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl

Zdroje: HORNBY, Albert Sydney. Oxford advanced learner's dictionary of current English. 8th ed. Oxford: Oxford University Press, 2010, xii, 1796 s., [142] s. příl. ISBN Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniela Köllnerová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.2.AJ3,4.05/Kl