KOTVICE 29.4.2014 Večerková Kateřina. Psal se rok 2014, byl krásný, zatažený, dubnový den a naše třída se chystala na jednodenní exkurzi do přírody!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rostliny okolo naší školy
Advertisements

Rostliny na jaře.
Jarní rostliny.
Poznáním k udržitelnému rozvoji regionu Místo, kde žijeme
Dvouděložné rostliny.
Klára Pacáková Simona Vavroňová Andrea Zdvořáková Martin Dongres
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Poznávání přírodnin.
Rostliny (J-K).
KVETOUCÍ BYLINY - EKLOGICKÁ VÝUKOVÁ LOUČKA V MĚSTSKÉM PARKU STROMOVKA
BYLINY A KEŘE LESA 14..
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Miloslava Junková Název materiálu:Pryskyřníkovité.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Kaplice, Školní 226
Krytosemenné rostliny
Byliny.
Rostliny (P – Ř).
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:VY_32_INOVACE_D Rostliny.v.okoli.obce.
Sada fotografií na poznávání č.9 Dvouděložné rostliny Autor: Mgr. Lenka KořínkováUrčení: Kvinta, I.G, 1.SOŠ Gymnázium a Střední odborná škola pedagogická,
Přírodovědná vycházka
Rostliny S-V Ilona Pražáková Sasanka hajní Sedmikráska chudobka
Přírodopis  Prezentace zaměřená pro přípravu na závěrečný poznávací test z přírodopisu druhého pololetí 6. ročníku základní školy!
Procházka přírodou Dne jsme šli do přírody s paní učitelku Dernerovou, vycházeli jsme od Obecního úřadu v Brněnci a došli jsme až do Bohuňova.
ZŠ ŠKOLNÍ VRCHLABÍ Vyrobeno v rámci programu MŠMT : EU – OP VK 2010.
Práce na PC – vyhledávání informací
Čeleď brukvovité Přídopis Autor: Mgr. Irena Hudcová
Čeleď: Brukvovité.
Čeleď: Brukvovité.
Rostliny travních společenstev 2
POZNÁVAČKA ROSTLIN A HUB.
Brukvovité.
Sada fotografií na poznávání č.10 Dvouděložné rostliny Autor: Mgr. Lenka KořínkováUrčení: Kvinta, I.G, 1.SOŠ Gymnázium a Střední odborná škola pedagogická,
ROZKVETLÉ ZAHRADY, LOUKY A POLE
Barva květů jarních rostlin I.
Co bychom už měli vědět…
Základní škola Kaplice, Školní 226 Základní škola Kaplice, Školní 226 DUM VY_52_INOVACE_11BI56 Autor: Ludmila Baštářová Období vytvoření: Leden 2013 Ročník,
Rumiště a okraje cest.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Člověk a příroda Číslo materiálu: EU Název: Dvouděložné rostliny II – poznávání. Autor: Pavel.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Člověk a příroda Číslo materiálu: EU Název: Dvouděložné rostliny IV – poznávání. Autor: Pavel.
Téma: Vybrané zemědělské plodiny plevele obilovin
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
JARO Jaro je roční období, které začíná 21. března.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Blatouch bahenní.
Významné čeledi dvouděložných rostlin – opakování
Blatouch bahenní. Pryskyřník prudký Sasanka hajní.
ROSTLINY V LÉTĚ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ročník: druhý,třetí Téma:Vybrané.
PŘÍRODOVĚDNÁ SOUTĚŽ ROSTLINY B - CH. Bělomech sivý Bedla vysoká Bez černý Blatouch bahenní Bledule jarní Bojínek luční Bolševník obecný Borovice lesní.
Křížková Lucie Žák Václav Petřvalský Alex Hýžová Johana.
Rostliny.
Krytosemenné rostliny Lucie Krapková 7. třída. Osnova Zařazení a výskyt Charakteristika Dělení Chryzantéma Dvouděložné rostliny Jednoděložné rostliny.
Dvouděložné rostliny. PRYSKYŘNÍKOVITÉ Pryskyřník prudký.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA JEVÍČKO, U ZÁMEČKU 784, JEVÍČKO ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_21_Risk krytosemenné rostliny.
OKOLÍ BYSTŘICE PROJEKT NAŠÍM ÚKOLEM BYLO: Ekologicky zhodnotit území od Doubravy po silnici na Jeníkov - Stávající situace - Proč je Bystřice.
Ekosystém louka Rostliny
VY_32_INOVACE_Sib_III_14 Byliny
Léto na louce Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
DEN ZEMĚ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Čeledi: PRYSKYŘNÍKOVITÉ HVĚZDNICOVITÉ
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ROZKVETLÉ ZAHRADY, LOUKY A POLE
VYNÁŠENÍ MORANY
VY_32_INOVACE_17_PŘV_BYLINY
Solanaceae - lilkovité – lilek brambor
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Transkript prezentace:

KOTVICE Večerková Kateřina

Psal se rok 2014, byl krásný, zatažený, dubnový den a naše třída se chystala na jednodenní exkurzi do přírody!

Trasu jsme měli jasnou...

Ze začátku někteří byli na pochybách, zda-li je to pro ně to pravé ořechové...

...avšak nálada brzy stoupla.

Některým se hned ze startu poštěstilo...

A tak náš naučný výlet započal...

V IDĚLI JSME TADY MNOHO ZAJÍ M AVÝCH ROSTLIN... ✕ Kontryhel ✕ Mochna

✕ Orsej jarní ✕ Pryšec

✕ Pámelník ✕ Rozrazil rezekvítek

✕ LípaJavor klen

✕ Zrněnky ✕ Kostival hlíznatý

✕ Hluchavka nachová ✕ Barvínek

✕ Svízel přítula ✕ Violka

✕ Kohoutek luční ✕ Sasanka

✕ Kokořík ✕ Svízel povázka

✕ Šťavel kyselý ✕ Pomněnka

✕ Hloh ✕ Svída

✕ Barborka ✕ Kokoška pastuší tobolka

✕ Hluchavka bílá ✕ Jitrocel kopinatý

✕ Česnáček lékařský ✕ Tolice dnětelová

✕ Knotovka ✕ Přeslička rolní

✕ Plesnivec ✕ Bršlice kozí noha

✕ Vlaštovičník ✕ Pryskyřník prudký

✕ Zběhovec ✕ Pitulník žlutý

✕ Řebříček ✕ Srha říznačka

✕ Česnek medvědí ✕ Bez černý

✕ Popenec břečťanolistý ✕ Řeřišnice luční

Avšak, nebyly to jenom rostliny, co nás zaujalo...

Také jsme měli možnost pozorovat mé jmenovkyně...

Ani labuť neunikla bleskům třídních paparazzi...

Samozřejmě jsmě měli i čas na nějaké ty hlupoty...

A nezapomněli jsme se ani posilnit...

Kromě poznávání rostlin jsme se i naučili, jak se fotí selfie...

Konec biologické exkurze jsme nezapomněli zapít...

A tak jsme z naučného výletku odcházeli s úsměvy na tvářích…

Jako pro člověka, který moc často nenachází nadšení pro přírodu, byla tato exkurze velice příjemným překvapením. Mnoho jsem se toho naučila a dozvěděla jsem se velké množství zajímavých rozdílů mezi květinami. Kdo by to by jen tušil, že když na první pohled stejná květina jako Vlaštovičník, má o lísteček víc, tak už to není Vlaštovičník, býbrž Pryskyřník!

Lepší půlka účastníků nakonec...

Konec prezentace