Behaviorální kritéria www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZKOUŠKA PEVNOSTI V TAHU
Advertisements

OBJEMOVÁ A DÉLKOVÁ ROZTAŽNOST KOVŮ
ZKOUŠKA PEVNOSTI V OHYBU
HUSTOTA KOVOVÝCH MATERIÁLŮ
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
ZKOUŠKA TVRDOSTI PODLE BRINELLA
TEPLOTA TÁNÍ KOVOVÝCH MATERIÁLŮ
ZKOUŠKA PEVNOSTI VE SMYKU
ZKOUŠKA PEVNOSTI V KRUTU (TORZI)
ZKOUŠKA TVRDOSTI PODLE VICKERSE
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
POSUVNÉ MĚŘIDLO – HLAVNÍ ČÁSTI
STROJNÍ SLOUPOVÁ VRTAČKA – HLAVNÍ ČÁSTI
NÁSTROJOVÁ OCEL Název školy
SLOŽENÍ OCELI Název školy
ELEKTRICKÁ VODIVOST KOVŮ
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgA. Kateřina Mikešová Název šablonyIII/2 – Inovace.
ROZBRUŠOVÁNÍ – KOTOUČE PRO ÚHLOVÉ BRUSKY
MĚŘENÍ A ORÝSOVÁNÍ - úvod
ROZBRUŠOVÁNÍ – BEZPEČNOST PRÁCE Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Lubor Černobila.
VYSOKÁ PEC – HLAVNÍ ČÁSTI
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Kamenina Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorBc. Magda Sudková Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění.
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorBc. Magda Sudková Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky.
MIKROMETR – HLAVNÍ ČÁSTI
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Znaky určující cílovou skupinu Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Průběžné poznámky Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Nakladatelské informace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Suroviny pro výrobu glazur Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorBc. Magda Sudková Název.
Šachtová a Rotační pec Název školy
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMirka Vlažná Název šablonyVI/2 – Inovace a zkvalitnění.
Zpracování dokumentů Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Rok vydání Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Zatáčení na mechanickém kruhu
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Komunikační proces Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
TEPELNÁ VODIVOST KOVŮ Název školy
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
z Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Petra Pilková Název šablonyIII/2.
Mletí Název školy Střední odborná škola Luhačovice
Bibliografické citace a metody citace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára.
ROZBRUŠOVÁNÍ – PRINCIP A SLOŽENÍ KOTOUČE Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr.
RAKU – pec a příslušenství
z Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Petra Pilková Název šablonyIII/2.
Statistika – reklamní strategie Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Sociopsychologická kritéria Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Pece pro výpal surovin Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorBc. Magda Sudková Název.
Mix služeb Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Bibliografické citace – cvičení I. Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára.
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Pohled na marketingový mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Demografická kritéria Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Odkazy Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Geografická kritéria Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
z Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Petra Pilková Název šablonyIII/2.
Propagace - periodika Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Obvyklé pořadí údajů Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Uspořádání informačních zdrojů Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Bibliografické citace a metody citace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára.
Způsoby odkazování Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Pozlátková obecná tvrzení – reklamní strategie Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr.
Harvardský systém Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Public relations Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Název, podnázev Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
z Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Petra Pilková Název šablonyIII/2.
Poznámky pod čarou Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Transkript prezentace:

Behaviorální kritéria Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP I Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhBehaviorální kritéria Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum

Behaviorální kritéria (podle lidského chování) Uveďte vždy 2 příklady jednotlivých kritérií zápisem na volný list papíru (po kliknutí se zobrazí nápověda)  Příčiny chování např. zabezpečení práce, zabezpečení volného času  Stupeň připravenosti ke koupi např. nezná výrobek, zná výrobek, je o něm hlouběji informován, zajímá se o něho, je ho žádostivý, má ho v úmyslu koupit, …  Frekvence nákupu např. pravidelná koupě, občasná koupě  Uživatelský status např. neužívá, bývalý uživatel, potenciální uživatel, uživatel poprvé, pravidelný uživatel  Míra užívání např. neužívá vůbec, užívá nepatrně, užívá občas, užívá hojně  Preference užitných vlastností např. kvalita, hospodárnost provozu, servis, úroveň balení, …  Stupeň věrnosti značce např. žádná, střední, vysoká, absolutní  Postoje k výrobku např. nadšený, kladný, indiferentní, negativní, nepřátelský, …

Bibliografie 1.Typologie komunikačních agentur. In: [online]. [cit ] 2.KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN ANDERLE, Peter, Horst FRÖHLER a Reinhard HACKER. Průvodce budoucího obchodníka: řeč a komunikace. 2. vyd. SNTL, c1997, 116 s. ISBN