EU – F:\VY_32_INOVACE_ICT2.2_3-41

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem
Advertisements

ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem
Výpočet tlakové síly ze známého tlaku a obsahu plochy
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Objem a jeho měření.
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Vzájemné silové působení těles
Fyzika Účinky síly.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výpočet hustoty látky (Učebnice strana 90 – 91) Hustotu látky ς, ze které je těleso zhotoveno, vypočítáme tak, že hmotnost tělesa m dělíme jeho objemem.
Síla a její měření Pojem síla - znalosti ze 6. ročníku
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických výpočtech Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák přečte chemické.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Tlak v kapalinách a plynech.
An – F 58  Autor : Mgr.František Jurenka Jazyk : čeština  Anotace: opakování učiva 9.třídy – elektromagnetismus žák si formou.
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Duben 2012
ČÁSTICOVÉ SLOŽENÍ LÁTEK
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Číslo v digitálním archivu školy
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Základní škola praktická a základní škola speciální
Téma: Fyzikální veličiny – hustota
OPAKOVÁNÍ UČIVA 8. ROČNÍKU
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _620 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
VY_32_INOVACE_03_ VÝPOČET HUSTOTY
GRAVITACE.
Gravitační síla, gravitační pole Země
Převody jednotek objemu,
Gravitace.
Síla. Měření síly. Gravitační síla.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Výpočet hustoty, práce s tabulkami
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Fyzika 6. ročník Objem Anotace
Test ze znalostí: tělesa a látky
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU –10-1
Síla opakování.
Jednotky základní Prezentace_19
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
VY_32_INOVACE_ _DOSTALOVA Hmotnostní a objemový zlomek Anotace Prezentace má za cíl seznámit žáky s pojmy hmotnostní zlomek a objemový zlomek látky.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_01_FII_SÍLA A JEJÍ VLASTNOSTI.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Objemové jednotky a jejich převody
Interaktivní procvičování hustoty
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11 Teplota
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_03 Měření objemu
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_04 Hmotnost
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_02 Objem
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_18 Fyzika.
Objem objem je fyzikální veličina, kterou značíme V
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07Délka,hmotnost-test
OBJEM objem je fyzikální veličina určující část prostoru, kterou zabírá těleso Značka objemu: V.
Převody jednotek – shrnutí, procvičení
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Převody jednotek objemu
Transkript prezentace:

EU – F:\VY_32_INOVACE_ICT2.2_3-41 Autor : Mgr.František Jurenka Jazyk : čeština Anotace : žák si procvičí znalosti z oblasti veličin Druh učebního materiálu : prezentace Klíčová slova : název a značení veličin,měřidlo, převodní číslo, základní jednotka, výpočtový vzorec Druh interaktivity : aktivita Očekávaný výstup : orientuje se v pojmech, rozlišuje a stanoví značení, rozeznává jednotky měřidla a ví, k čemu slouží Cílová skupina : žák Věková skupina : 12 - 13 let Stupeň a typ : základní vzdělávání – druhý stupeň Speciální potřeby : žádné Ověření : 9.4.2013 6.třída

EU-Fyz 41 Soutěž RISKUJ – souhrn znalostí Mgr . František Jurenka EU-Fyz 41 Soutěž RISKUJ – souhrn znalostí

Riskuj je hra POJMY 100 200 300 400 500 JEDNOTKY 100 200 300 400 500 VZORCE 100 200 300 400 500 PŘEVODY 100 200 300 400 500 MĚŘIDLA 100 200 300 400 500

POJMY 100 VYSVĚTLI VZÁJEMNÉ PŮSOBENÍ TĚLES

POJMY 200 CO JE SVÝM SLOŽENÍM MOLEKULA

POJMY 300 ČÍM JE U ŠIPKY, ZNÁZORŃUJÍCÍ SÍLU UDÁN SMĚR A ORIENTACE

POJMY 400 CHARAKTERIZUJ ATOMOVOU STAVBOU PRVEK

POJMY 500 K ČEMU SLOUŽÍ ARETAČNÍ ŠROUB

JEDNOTKY 100 Kterou fyzikální veličinu prezentuje toto písmeno – m -

JEDNOTKY 200 Která veličina používá jako jednotku – m3

JEDNOTKY 300 UDEJ PŘEVODNÍ ČÍSLO Z HODIN NA DNY

JEDNOTKY 400 Stanov převodní číslo hustoty

JEDNOTKY 500 Jmenuj základní jednotku hustoty

VZORCE 100 Zakresli grafický součet síly F1 = 25 /N/ a F2 = 10 /N/

VZORCE 200 Jakou gravitační silou působí Země na tělěso o hmotnosti 15 kg

VZORCE 300 Jaký objem v dm3 má těleso o rozměrech a = 10 cm, b = 120 mm, c = 1 m

VZORCE 400 Jaký objem v mm3 má těleso, jestliže se hladina odměrného válce přemístila z polohy 1 do polohy 2 40ml 2 1 30ml

VZORCE 500 Jakou hustotu má látka o objemu 0,01dm3 a hmotnosti 10 kg

PŘEVODY 100 15 cm = m

PŘEVODY 200 100 mm3 = dm3

PŘEVODY 300 8,9 g/ cm3 = kg/ m3

PŘEVODY 400 0,4 hod = min

PŘEVODY 500 16 litrů = cm3

Objem 100 Popis a použití olovnice

MĚŘIDLA 200 Popiš 5 částí siloměru

MĚŘIDLA 300 Na jakém principu pracuje hadicová vodováha

MĚŘIDLA 400 Jak se používají přesýpací hodiny

MĚŘIDLA 500 Na jakém principu pracuje metronom

Skore Soupeř 1 Soupeř 2