Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Advertisements

Písemné dělení jednociferným dělitelem
Slovní úlohy na společnou práci
Učíme se počítat Matematika, 1. ročník VY_32_INOVACE_398, 20.sada, M2
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje fiktivní internetový obchod, který žákům slouží jako podklad pro sepsání objednávky. Vzdělávací.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Vlasta Lindovská
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Vlasta Lindovská
Školní potřeby Anotace: Na základě znalosti slovíček školních potřeb pomocí doplňování písmen do tabulky zjistí nová slova v angličtině. Číslo v tabulce.
Lomený výraz – podmínky, kdy je lomený výraz roven nule
Anotace: Prezentace se slovanskými jazyky a jejich rozdělením.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje přehled mluvnických kategorií přídavných jmen. Zaměřuje se především na druhy a vzory. Vzdělávací.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Anotace: Prezentace seznamuje žáky se stavbou souvětí
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.04 Anotace: Prezentace je zaměřena na vyplňování jednoduchých tiskopisů. Vysvětluje účel podacího lístku a poštovních poukázek.
Pohádka, hlavní postavy, hlavní myšlenka (ponaučení)
Podstatná jména rodu středního
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Slovní úlohy se zlomky a procenty
ČR – Hlavní město Praha VY_52_INOVACE_ Čap-Z 7.,8.59 Mgr. Kosík Lukáš
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
autor: Vlasta Lindovská matematika – násobení a dělení čísel
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Rozvoj slovní zásoby VY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.12
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
Věta jednoduchá- souvětí
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:I V /2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
IX. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Zlomky Matematika VY_32_INOVACE_100 – 5.sada, M Anotace
Lomený výraz – definice, vlastnosti
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.10 Anotace: Prezentace obsahuje několik cvičení zaměřených na procvičování komunikačních dovedností v různých situacích a na rozvíjení.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.20 Anotace: Prezentace obsahuje tabulku s přehledem druhů vedlejších vět. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou ověřit.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.12 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu statického a dynamického. Vzdělávací.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s proslovem a jeho kompozicí
Anotace: ČR – Plzeňský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Mimika (co jste tím chtěli říci)
Souvětí a jeho stavba, spojovací výrazy
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
Věcné čtení, klíčová slova, knihovna, archiv
Písemné násobení dvojciferným činitelem
Písemné násobení s nulou v činiteli
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s diskusí a jejími zásadami. Žák se pokusí sám vytvořit Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr. Kajetána.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Poezie, písnička (V domě straší duch)
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
Anotace: Popisují kamaráda podle zadaných bodů.
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Anotace: Na číselné ose čtou čísla, která se postupně objevují.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Anotace: Česká republika: vodstvo a ochrana životního prostředí Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup:
Česká republika: vodstvo
Části obličeje Anotace: Zopakování slovní zásoby. Pomocí doplňování písmen do tabulky zjistí nová slovíčka, jejich význam pak hledají v anglicko-českém.
Magické čtverce Vytvořila Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Datum:
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Desetinná čísla a zlomky
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český VY_32_INOVACE_M 3.,4.20 Slovní úlohy – zlomky Anotace: Zadání slovní úlohy. Postupné řešení. Vyřeš slovní úlohu. Následná kontrola. Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český Očekávaný výstup: Řeší jednoduché praktické slovní úlohy a problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech a algoritmech školské matematiky. Druh učebního materiálu: Prezentace Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: První stupeň, základní škola Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: Školní rok 2011-2012 Ročník, pro který je vzdělávací materiál určen: Čtvrtý ročník základní školy

2 5 V sáčku bylo 20 bonbónů. Děti snědly . Kolik bonbónů zůstalo? 5 20 bonbónů = celek = 1 5 = 20 : 5 = 4 Snědly: 2 ∙ 4 = 8 20 - 8 = 12 V sáčku zůstalo 12 bonbónů.

Zůstalo jim 48 bochníků chleba. Vyřeš slovní úlohu: 4 5 Do pekárny přivezli 240 bochníků chleba. Prodali . Kolik chleba jim zůstalo? 5 1 5 přivezli 240 prodali = 240 : 5 = 48 4 5 5 4 5 1 5 zůstalo - = Zůstalo jim 48 bochníků chleba.

Použité obrázky: http://www.90-60-90.cz/html/veletrhy_bonbony.php http://photo-dict.faqs.org/phrase/251/Loaf-of-bread.html