Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Doplňte i, y HOR - , NAD – LKA, SCHOD -, T – LKO, MOT – KA,
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
Lidská kostra Základní škola praktická a základní škola speciální
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Základní škola praktická a základní škola speciální
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Osobní zájmena Subjective pronouns ANOTACE Šablona:ICT AJ osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Anotace Prezentace, která se zabývá otáčivými účinky síly. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí vysvětlit pojem kladkostroj.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Počitatelná a nepočitatelná podstatná jména Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
COUNTABLE and UNCOUNTABLE NOUNS Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_107 ZŠ Jenišovice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_01
ICT 2 – 3 – HUDEBNÍ VÝCHOVA – hudební rytmus
ICT – Hudební výchova – Vokální činnosti
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině How much, how many VY_22_INOVACE_34 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
VY_32_INOVACE_06_PRESENT CONTINUOUS Anotace Prezentace k výkladu a procvičení přítomného času průběhového Autor Mgr. Jana Hrbková Jazyk english Očekávaný.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec  Anotace: třídění podstatných jmen, tvorba vět, řazení podle abecedy  Autor: Mgr.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Test pro 9.ročník Autorem materiálu, pokud není uvdeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Grammar verb - To be plural
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Anotace: Žák si osvojí pojmy bydliště a rodiště. Každý z žáků představí místo svého bydliště (nakreslí a zakroužkuje, jaké instituce se v místě nachází).
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_12 TÉMA:
Anotace – Food and drinks
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Quantifiers.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Název školy Střední škola obchodně technická , s. r. o. Číslo projektu
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
AUTOR : Mgr. Jana Christenová
Transkript prezentace:

Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec

ICT2_2/50 EASY ENGLISH Anotace HOW MUCH – HOW MANY Žák se seznámí s užíváním MUCH – Žák se seznámí s užíváním MUCH – MANY v otázkách. Procvičí tvoření MANY v otázkách. Procvičí tvoření množného čísla. množného čísla. Autor Mgr. Šárka Teclová Jazyk Angličtina / čeština Očekávaný výstup gramaticky a obsahově správně doplní jevy much – many do zadaných otázek jevy much – many do zadaných otázek Speciální vzdělávací materiál určen pro žáky 7. ročníku potřeby základní školy praktické Klíčová slova how much, how many

EASY ENGLISH Druh učebního Prezentace materiálu Druh interaktivity Aktivita / Práce s textem Cílová skupina Žák Stupeň a typ základní vzdělávání – druhý vzdělávání stupeň Typická věková 12 – 13 let skupina Celková velikost 920 kB

HOW MUCH – HOW MANY MUCH se používá u nepočitatelných podstatných jmen MUCH se používá u nepočitatelných podstatných jmen MANY se používá u počitatelných podstatných jmen MANY se používá u počitatelných podstatných jmen

HOW MUCH – HOW MANY How many CDs do you have? How many CDs do you have? How many people are there? How many people are there? How much time do we have? How much time do we have? How much milk? How much milk?

HOW MUCH – HOW MANY How much tea? How much tea? How many cup of tea? How many cup of tea? Ptáme se, kolik šálků, jejich počet můžeme spočítat. Ptáme se, kolik šálků, jejich počet můžeme spočítat.

HOW MUCH – HOW MANY Doplňte much x many a podstatné jméno v mn. č. podle obrázku How ___________ _________? How ___________ _________?

HOW MUCH – HOW MANY Doplňte much x many a podstatné jméno v mn. č. podle obrázku How _________ __________ ? How _________ __________ ?

HOW MUCH – HOW MANY Doplňte much x many a podstatné jméno v mn. č. podle obrázku How ________ glasses of How ________ glasses of ________ ? ________ ?

HOW MUCH – HOW MANY Doplňte much x many a podstatné jméno v mn. č. podle obrázku How _________ ___________? How _________ ___________?

HOW MUCH – HOW MANY Doplňte much x many a podstatné jméno v mn. č. podle obrázku How __________ __________? How __________ __________?

HOW MUCH – HOW MANY Doplňte much x many a podstatné jméno v mn. č. podle obrázku How _________ cups of How _________ cups of _________ ? _________ ?

HOW MUCH – HOW MANY Doplňte much x many a podstatné jméno v mn. č. podle obrázku How _________ __________ ? How _________ __________ ?

HOW MUCH – HOW MANY Doplňte much x many a podstatné jméno v mn. č. podle obrázku How _________ boxes of How _________ boxes of _________ ? _________ ?

HOW MUCH - HOW MANY Použité zdroje: cz/images Použité zdroje: cz/images