Rozmanitost přírody Základní společné znaky živých organismů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_25 MY BODY.
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePrůmysl Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje odvětví průmyslu v ČR.
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
ICT Zvuk - tón Anotace: Materiál slouží k seznámení s hudebními pojmy. Prezentace obsahuje úkoly k procvičení pojmů, je prezentována interaktivně.
První pomoc Zhodnocení stavu vědomí
Rozmanitost přírody Třídění živočichů II. aktivita
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Šablona: ICT PRV ČAJZ Složky potravy- pracovní listy Anotace: základy zdravého způsobu stravování Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová.
VY_52_INOVACE_01_03 Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis – Biologie člověka.   Název materiálu – OPĚRNÁ SOUSTAVA - KOSTNÍ TKÁŇ Anotace –
Rozmanitost přírody Třídění živočichů I. aktivita
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT 2 – 3 – 26 HV Karel Hašler Anotace: Materiál seznamuje žáky s hudebními díly a životem autora. V prezentaci se nachází pracovní list a odkaz na poslechovou.
Hned si to vyzkoušíme na několika zástupcích hmyzu:
ICT – 2 – 3 – 36 HV Dětský sbor Anotace: Prezentace slouží k procvičení poslechových dovedností dětí a zopakování pojmů z hudební výchovy. Prezentace.
ICT 2 – 3 – 40 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vyšehrad
ŽIVOČICHOVÉ.
Identifikátor materiálu: EU
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Lékárnička Člověk a jeho zdraví. Lékárnička Člověk a jeho zdraví.
Rostliny podle stavby těla
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT HV POSUVKY Anotace: Materiál slouží k seznámení s posuvkami. Prezentace obsahuje úkoly k procvičení pojmů, je prezentována interaktivně na.
Rozmanitost přírody Živá příroda, podmínky života na Zemi
Pojmenuj domácí zvířata
Anotace : ICT ČJ přídavná jména II. - 5.ročník
Rozmanitost přírody Oceány. Rozmanitost přírody Oceány.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis – Biologie rostlin
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Chování ve městě Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Chování ve městě Anotace: bezpečné chování v lese, přechod pro chodce, injekční stříkačky.
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
První pomoc Přivolání pomoci z okolí
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Jejda, tady byl někdo veliký popleta! Zkus doplnit zapomenuté čárky nad slovy.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
ICT – 2 – 3 – 23 HV Wolfgang Amadeus Mozart
Lípa srdčitá Rozmanitost přírody. Lípa srdčitá Rozmanitost přírody.
U lékaře Člověk a jeho zdraví. U lékaře Člověk a jeho zdraví.
Jak živočichové rostou a vyvíjejí se- kočka domácí
Chování v lese Člověk a jeho zdraví. Chování v lese Člověk a jeho zdraví.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Poznej volně žijící zvířata
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
ICT M 5.R. Jednotky hmotnosti
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
ICT 2 – 3 – 37 HV Vánoční koledy
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
ROSTLINY.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Transkript prezentace:

Rozmanitost přírody Základní společné znaky živých organismů ANOTACE Šablona: ICT2-2-22 PŘ základní společné znaky živých organismů Anotace: ppt. Prezentace, ve které si žáci oživí pojmy základní společné znaky živých organismů. Poté samostatně pracují s textem z dětského časopisu ABC, internetovými zdroji a dostupnými encyklopediemi Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:objevuje a zjišťuje propojenost prvků živé a neživé přírody, princip rovnováhy přírody Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova :znaky života životní potřeby a protřeby, průběh a způsob života, stavba těla u některých nejznámějších druhů Druh učebního materiálu :ppt. Prezentace, populárně-naučný text Druh interaktivity: Aktivita, práce jednotlivce nebo skupin Cílová skupina :Žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň, druhé období Typická věková skupina 9-11 let Celková velikost – 247 kB -soubor ppt.

Základní společné znaky živých organismů: (klikni na tlačítko, které popisuje obrázek) Rozmnožování Dýchání Příjem vody Růst a vývoj Vylučování odpadních látek Příjem potravy

Dobře, a tento? Rozmnožování Dýchání Příjem vody Růst a vývoj Vylučování odpadních látek Příjem potravy

Určitě víš… Rozmnožování Dýchání Příjem vody Růst a vývoj Vylučování odpadních látek Příjem potravy

Dobře, tento obrázek ti určitě nebude dělat problémy  Rozmnožování Dýchání Příjem vody Růst a vývoj Vylučování odpadních látek Příjem potravy

A teď: Rozmnožování Dýchání Příjem vody Růst a vývoj Příjem potravy Vylučování odpadních látek Příjem potravy

Poslední… Rozmnožování Dýchání Příjem vody Růst a vývoj Příjem potravy Vylučování odpadních látek Příjem potravy

Přečti si článek „Co z tebe vyroste“ z časopisu ABC o růstu a vývoji v živočišné říši (klikni na odkaz) http://www.abicko.cz/clanek/casopis-abc/582/co-z-tebe-vyroste.html Při čtení si zaznamenávej pojmy, kterým jsi nerozuměl /a Vypiš si slovníček takových pojmů ze článku, které jsi zatím neznal/a. Pokus se dohledat jejich význam. Buď přímo v článku, na internetu nebo v encyklopedii, v učebnici atd.

Pokud jsi pracoval/a pečlivě tento úkol máš už vlastně splněný  Zkontroluj si, zda rozumíš následujícím pojmům (vyjádři vlastními slovy) Co je to? Embryo je…. Orgány se tvoří tak, že… Nedokonalá proměna je… Dokonalá proměna je… Plankton je… Metamorfóza je…

Použité zdroje: Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Opylení [online]. c2012 [citováno 26. 08. 2012]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Opylen%C3%AD&oldid=8392700> Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Pití [online]. c2012 [citováno 26. 08. 2012]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Pit%C3%AD&oldid=8528063> ABC: Co z tebe vyroste? [online]. Ringier Axel Springer CZ a.s., 6. března 2000 [cit. 2012-08-26]. ISSN 1213-8991. Dostupné z: http://www.abicko.cz/clanek/casopis-abc/582/co-z-tebe-vyroste.html DEVIANTART.COM. Inspirational pictures: Source of the most inspirational pictures and photos [online]. 2012 [cit. 2012-08-26]. Dostupné z: http://favimages.com/image/129799/ Svěží vítr z mongolských stepí Ganjuur „Gana“: Gantulga hovoří o správném dýchání. ROMAN ZAHRÁDKA. Www.astrolife.cz: Ve hvězdách [online]. 2010 [cit. 2012-08-26]. Dostupné z: http://www.astrolife.cz/?p=1471