 K čemu nám slouží ?  Kolik č/č má 8051 ?  Kolik mají bitů ?  Jak provádíme konfiguraci č/č ?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Advertisements

Rozdělení registrů.
Vítejte v projektu do MIT Tón z klávesnice ©® © Buriánek František & Navrátil Petr 2007®
ALTERA Cyclone II 4608 – LE až 1152 Kbitů RAM konfigurace pomocí sériového rozhraní podpora více I/O standardů až 4 PLL až 16 globálních hodin podpora.
SYSTÉM PŘERUŠENÍ U 68HC11.
Kontakty Webpage přednášky: – Slajdy (MS PowerPoint): –ftp://ulita.ms.mff.cuni.cz/predn/PRG017 Technické.
Základy mikroprocesorové techniky
Základy mikroprocesorové techniky
Instrukční soubor PIC16Fxxx osnova: Charakteristika instrukčního souboru Rozdělení instrukcí Časové průběhy (zpracování instrukcí)
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Dynamické paměti RWM – RAM 1. část Ročník:3. Datum.
PicoBlaze, MicroBlaze, PowerPC
Jitka Davidová ZŠ Nám. Bří Jandusů 7.B.
David Rozlílek Me4B.  K čemu slouží čítač………..?  K čemu slouží časovač…….?  Co počítá čítač………………?  Co čítá časovač……………..?
Čítače a časovače, přerušovací systém
Jednotky obsahu km2 ha a m2 dm2 cm2 mm2.
Vestavné mikropočítačové systémy
Sběrnice Obr. 1.
TEP Přerušení č.7. Přerušení Téma Přerušení TEP Předmět TEP Juránek Leoš Ing. Autor Juránek Leoš Ing. TEP.
Popis mikroprocesoru David Rozlílek ME4B.
Popis obvodu 8051 David Rozlílek ME4B.
HOUBY.
VY_32_INOVACE_SVF33360DUD Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Redoxní reakce. Výroba železa a oceli. OPAKOVÁNÍ
Kontakty Webpage přednášky: – Slajdy (MS PowerPoint): –ftp://ulita.ms.mff.cuni.cz/predn/PRG017 Technické.
 K čemu slouží ?  Uveď příklady použití sériové linky.  Je sériová linka duplexní ? Vysvětli pojem.  Jakými registry je tvořena ?  V jakých režimech.
ADC / DAC. Analog Digital Converter (ADC) Jádra 56F802X a 56F803X obsahují 2 A/D převodníky s parametry:  12 bitové rozlišení  Max. hodinová frekvence.
Jaroslav Krahula.  OSC - ? ROM - ? RAM - ? Č/Č - ? CPU - ? ŘS - ? SP - ? LPT -?
Roman Kysel.  Jaké jsou základní parametry pamětí ? ◦ Kapacita ◦ přístupová doba ◦ přístupová rychlost ◦ Statičnost/dynamičnost ◦ Energetická závislost.
TEP ADC převodník č.5. ADC převodník Téma ADC převodník TEP Předmět TEP Juránek Leoš Ing. Autor Juránek Leoš Ing. TEP.
4IZ 229 – Cvičení 2 Tvorba báze znalostí Vladimír Laš.
Popis obvodu 8051.
2.
Vypracoval: Jiří Beneš. Co je čítač? ……… Základní části čítače 1. Č… J… 2. G… 3. V… Z… a T…
David Rozlílek ME4B. 1) k čemu slouží ………? 2)co znamená že je sériový kanál u 8051 plně duplexní…….? 3)V jakém režimu umožňuje komunikovat a kolik rozhraní.
Procesor Renesas H8S/2633F.
16. Paměťové obvody a vývoj mikroprocesorů
Paměťové obvody a vývoj mikroprocesorů Jan Hrubý ME4B.
Kontakty Webpage přednášky: – Slajdy (MS PowerPoint): –ftp://ulita.ms.mff.cuni.cz/predn/PRG017 Technické.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_20.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_19.
Jaroslav Krahula.  K čemu se využívají?  Kolik portů má 8051?  Můžeme porty využívat obousměrně?
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_18.
Vstupně – výstupní porty
 Jak se dělí číselné soustavy?  V jaké technice se používá dvojková soustava?  Jaké čísla používá?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_46_Práce na zahradě AUTOR: Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM:
Popis mikroprocesoru.
Integrovaný A/D převodník PIC16F877 osnova:
PLOCHY OBSAHY. S = a. b ROVNOBĚŽNÍK 10 m 3 m 4,6 m.
VY_32_INOVACE_Mil_II_12 Obvod obdélníku Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr.Jiří Macháček Název: VY_32_INOVACE_09_F8 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma: Vnitřní energie.
9/27/2016www.sutol.cz1 Lotus Sametime Gateway Josef Honc Praha.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
OBVOD A OBSAH OBDÉLNÍKU VY_32_INOVACE_D09
Laboratoř Mgr. Helena Roubalová
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
VY_32_INOVACE_pszczolka_ Čítače - test
Jednočipové počítače – instrukční sada
Hardware jednočipových počítačů I
Mikropočítač Soubor instrukcí
VY_32_INOVACE_pszczolka_ Registry – paralelní, sériový
Test – (parní stroj) 1) Vysvětli, proč je parní stroj označován jako parní. 2) Popiš, jak vzniká v parním stroji pára a k čemu slouží. 3) Dochází v parním.
VY_32_INOVACE_pszczolka_ Registry - test
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Čtverec, obdélník 1) V obou obrazcích vyznač úhlopříčky. a) Doplň: úhlopříčky obdélníku úhlopříčky čtverce b) Napiš vlastnosti úhlopříček čtverce.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
PRVOUKA 3. Popiš tělo houby PŘIŘAĎ ČÍSLO TŘEŇ 1.TŘEŇ 2.PLODNICE 3.PODHOUBÍ 4.KLOBOUK.
VY_32_INOVACE_13_13_numerace do
Výroba železa a oceli - opakování
Obvod a obsah kruhu - přemýšlej
Transkript prezentace:

 K čemu nám slouží ?  Kolik č/č má 8051 ?  Kolik mají bitů ?  Jak provádíme konfiguraci č/č ?

 Doplň, popiš a vysvětli Doplň:THn 8bitů, TFn, TLn 5bitů, :12, OSC, GATE, INTn, TRn, C/T, přerušení

 Doplň, popiš a vysvětli Doplň:THn 8bitů, TFn, TLn 8bitů, :12, OSC, GATE, INTn, TRn, C/T, přerušení

 Doplň, popiš a vysvětli Doplň:TFn, TLn 8bitů, :12, OSC, GATE, INTn, TRn, C/T, přerušení

 Doplň, popiš a vysvětli Doplň:TH0, TL0 8bitů, :12, OSC, GATE, INT0, TRn, C/T, přerušení, TF1, TF0, TR1, T0

 K čemu slouží ?

 Registr povolení přerušení  Registr priority přerušení

 Doplň a popiš Doplň: INT0,TI,TF0,TF1,RI, příznakové/externí bity, povolovací bity, bity pro volbu priority, rozhodovací obvod, individuální povolení, globální povolení