El verbo estar www.zlinskedumy.cz Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0484 Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Im Restaurant Střední odborná škola Otrokovice
Advertisements

Autor výukového materiálu: Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Září 2011 Číslo.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 17
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
sloveso BÝT ve španělštině
Styly Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Internet Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.50 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Prononciation Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Aspecto físico Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Les fautes des Tchèques en français Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Energiequellen Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Andalucía Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro.
Jugend auf Reisen Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Autor výukového materiálu:
Topologie počítačových sítí
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACE Prezentace seznamuje žáky se základní sestavou PC a dalšími.
Ukládání čísel v počítači 1
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.02 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 02 Název materiálu:Fruit Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:
Postimpresionismus - Gogh Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Zelená revoluce Název školy
Práce nutné ke vzniku mapy
Národy světa Název školy
Négation Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Socioekonomická geografie
Cuerpo humano Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Ich und mein Computer Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Srovnej 1. a 2. světovou válku - zbraně
Vodstvo ČR Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Východoasijská náboženství
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu
Tento digitální u č ební materiál (DUM) vznikl na základ ě ř ešení projektu OPVK, registra č ní č íslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu.
Funkcionalistický Zlín – významné stavby
En un hotel Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Alojamiento Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21. století.
Presente de subjuntivo Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Passé composé Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Symbolismus Název školy
Socioekonomická geografie - opakování
La estación y el tren Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Zukunftspläne Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Poznávání krajů českých
Poznávání krajů moravských
Úvod do počítačových sítí
Ir de vacaciones Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Gustos Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Enviando y recibiendo mensajes Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iva Papežová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
España Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Medios de transporte Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
El verbo hay Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
El verbo ser Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
¿Qué tiempo hace? Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Test číselné soustavy Název školy
Rasgos psíquicos Název školy
Pretérito indefinido e imperfecto Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
La ley antitabaco Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_348.ŠPJ.34 Sloveso GUSTAR - prezentace.
ZÁJMENA NEURČITÁ A ZÁPORNÁ
SER ESTAR HABER Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785.
SER ESTAR HABER Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785.
Transkript prezentace:

El verbo estar Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablonyIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMEl verbo estar Označení DUMVY_32_INOVACE_05_1_07 AutorMgr. Hana Martinková Datum Vzdělávací oblastJazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oborŠpanělský jazyk Tematický okruhYo y mi vida Ročník2. ročník

Las formas del verbo ESTAR yo estoy nosotros estamos nosotras tú estás vosotros estáis vosotras él ella está usted ellos ellas están ustedes

ESTAR se usa para : Preguntar por el lugar – ¿Dónde estás? Situar personas o cosas – Estoy en mi casa. – La catedral está en el centro de la ciudad. – Los dibujos están en la mesa.

Expresar el estado temporal y salud – ¿Cómo estás? – Estoy mal. – Estoy muy enfermo. – Juan está enfadado. ESTAR se usa para:

Condiciones actuales – ¿Quién está presente? – Todos están ausentes. – ¿Puedo usar el teléfono? No, la línea está ocupada. – El congelador está vacío. ESTAR se usa para:

El resultado de una acción – La comida ya está hecha. – Todo está preparado para la fiesta. Expresar cómo nos parece – Esta casa está nueva.= Me parece nueva. ESTAR se usa para:

LOS USOS DE ESTAR 1.Preguntar por el lugar 2.Situar personas o cosas 3.Expresar el estado temporal y salud 4.Condiciones actuales 5.El resultado de una acción 6.Expresar cómo nos parece

PRÁCTICA Juan ________ en la oficina pero Marta ________ en casa. Nosotros________ en el colegio. La escuela ________ al lado de mi trabajo. El armario ________ roto. Los vestidos _________ sucios. El té ________ caliente. Todo ________ preparado para la boda. Yo ________ enfadado. está estamos está están está estoy

¿Puedes explicar las diferencias? La chica es aburrida. Los chicos están aburridos. ¿Dónde es la fiesta? ¿Dónde está el supermercado? ¿ Cómo estás? ¿ Cómo eres?

Citace: 1.AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.co [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: cz/images/results.aspx?qu=katedr%C3%A1la&ex=1&origin=FX #ai:MC |mt:1| cz/images/results.aspx?qu=katedr%C3%A1la&ex=1&origin=FX #ai:MC |mt:1| 2.AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.co [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.co [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: cz/images/results.aspx?qu=%C5%BEena+%2B+kapesn%C3%ADk&ex=1#ai:MC | cz/images/results.aspx?qu=%C5%BEena+%2B+kapesn%C3%ADk&ex=1#ai:MC | 4.AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.co [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: cz/images/results.aspx?qu=%C5%BEena+%2B+telefon&ex=1#ai:MC | cz/images/results.aspx?qu=%C5%BEena+%2B+telefon&ex=1#ai:MC | 5.AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.co [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.co [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: cz/images/results.aspx?qu=j%C3%ADdlo+%2B+v%C3%ADno&ex=1#ai:MC |mt:1| cz/images/results.aspx?qu=j%C3%ADdlo+%2B+v%C3%ADno&ex=1#ai:MC |mt:1| Všechny obrázky jsou citovány v pořadí, ve kterém jsou uvedeny v DUM. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Martinková.