Silniční hraniční přechody mezi ČR a Polskem Hraniční přechodcharakterRozsah dopravyProvozní doba Bukovec - Jasnowice1,3P,C,M,OAnepřetržitá Horní Lištná - Leszna Górna1,3P,C,M,OA,Bnepřetržitá Č.Těšín - Cieszyn1,3P,C,M,OAnepřetržitá Chotěbuz - Cieszyn.1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá Dolní Marklovice - Marklowice Górne1,3P,C,M,OAnepřetržitá Bohumín - Chalupki1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá N - do 15 t celkové hmotnosti Závada - Golkowice2,3P,C,M,OAnepřetržitá Sudice - Pietraszyn1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá N - do 20 t celkové hmotnosti Krnov - Pietrowice1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Osoblaha - Pomorzowiczki2,3P,C,M,OAnepřetržitá Bartultovice - Trzebina1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá Zlaté Hory - Konradów1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Mikulovice - Glucholazy1,3P,C,M,OA,B,N2nepřetržitá Bílý Potok - Paczków1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá N - do 12 t celkové hmotnosti evidovaná v ČR a PR Dolní Lipka - Boboszów1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Náchod - Kudowa Slone1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá Otovice - Tlumaczów1,3P,C,M,OA,Bnepřetržitá Starostín - Goliňsk1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá N - do 6 t celkové hmotnosti Královec - Lubawka1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá N - do 6 t užitečné hmotnosti Pomezní Boudy - Przelecz Okraj1,3P,C,M,OAnepřetržitá Harrachov - Jakuszyce1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá Nové Město p. Smrkem - Czerniawa Zdrój1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Srbská - Miloszów2,3P,C,M do 50 ccmdenně (6-22 hod.) Habartice - Zawidów1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Kunratice - Bogatynia1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Hrádek nad Nisou - Porajów1,3P,C,M,OAnepřetržitá Charakter: 1 - hraniční přechod pro občany všech států, 2 - pro občany ČR a PR, 3 - přechod pro malý pohraniční styk (Smlouva mezi ČR a PR o malém pohraničním styku, Praha ) Druhy dopravy : P - pěší, C - cyklisté, M - motocykly, OA - osobní automobily, B - autobusy, N - nákladní doprava, N1 - nákladní vozidla evidovaná v ČR a PR do užitečné hmotnosti 3,5 t (s výjimkou přeprav nebezpeč. nákladů), N2 - nákl. vozidla do 3,5 t evidovaná v ČR v okresech Bruntál, Šumperk a Jeseník a v PR ve Vojevodství Opole. stav k
Varianta 0
Aktivní východní
Aktivní západní
Rekonstrukce I / 44