rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní družina a školní jídelna, Kostelec nad Orlicí, Pelclova 279
Rybolov Ladislav Stehlík Romana Breklová, , 9. ročník, český jazyk – čtení s porozuměním, orientace v textu
Utvoř dvojice: Loviště Nevod Bacítko Keser Sádky největší síť nádrže, v nichž se odbahňují ryby místo, kde se budou ryby lovit menší sítě na násadách tyč, kterou se tluče do vody kontrola
Baštýř Jouza Čapíci Porybný Rybáři Účetní vodní pytláci zapisuje počet a váhu ryb hlídá rybník loví, váží, počítají a třídí ryby stará se o několik rybníků, řídí rybolov SPOJ, CO K SOBĚ PATŘÍ Kontrola na dalším snímku
Baštýř Jouza Čapíci Porybný Rybáři Účetní vodní pytláci zapisuje počet a váhu ryb hlídá rybník loví, váží, počítají a třídí ryby stará se o několik rybníků, řídí rybolov
1. stádium 2. stádium 3. stádium jikra pulec Správně zapiš vývojová stádia ryby a žáby ryba, pulec, vajíčko, jikra, žába, plůdek 1. stádium2. stádium 3. státium jikra plůdekryba vajíčkopulec žába kontrola
Přiřaď: SUMEC ÚHOŘ ŠTIKA KAPR OKOUN PSTRUH
Použitý materiál: Rybolov JPG JPG Kapr - Pstruh - Okoun - Úhoř - Sumec - Štika - 9skhuMRnL45lm5ybLRP_Ag 9skhuMRnL45lm5ybLRP_Ag