Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Advertisements

Lineární rovnice 8.-9.ročník
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
 VY_32_INOVACE_16_09  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Rovnice se závorkami.
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
CZ.1.07/1.4.00/ , Dobrá šance pro děti
 VY_32_INOVACE_16_10  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických výpočtech Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák přečte chemické.
 VY_32_INOVACE_16_19  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
 VY_32_INOVACE_16_20  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
 VY_32_INOVACE_16_12  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
ICT – 2 – 3 – 36 HV Dětský sbor Anotace: Prezentace slouží k procvičení poslechových dovedností dětí a zopakování pojmů z hudební výchovy. Prezentace.
ICT 2 – 3 – 40 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vyšehrad
 VY_32_INOVACE_16_04  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
 VY_32_INOVACE_16_14  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_860_7TR_HV Autor: Mgr. Ludmila Večerková.
VY_32_INOVACE_16_05.  Název:Občanem státu   Anotace:Prezentace, která slouží k osvojení si informací, které vyplývají z občanství v ČR   Autor:Mgr.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
VY_32_INOVACE_16_02 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
 VY_32_INOVACE_16_18  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
ICT 2 – 3 – 24 HV Johan Sebastian Bach
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
 VY_32_INOVACE_16_06  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
Rovnice se zlomky.
ICT 2 – 3 – HUDEBNÍ VÝCHOVA – hudební rytmus
ICT 2 – 3 – HV Hudba vokální a instrumentální
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
ICT – 2 – 3 – 23 HV Wolfgang Amadeus Mozart
ICT – 2 – 3 – 28 HV - Bohuslav Martinů
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT – 2 – 3 – Hudební výchova
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT – 2 – 3 – 5 Hudební výchova - hudební rytmus
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
Název: Středověká hudba VY_32_inovace_HV6789_13 Oblast: Hudební výchova Stručná anotace: Materiál je určen k seznámení žáků s hudbou období středověku,
Transkript prezentace:

Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova VY_32_INOVACE_17_13 Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova

Název: Duchovní a světská hudba Anotace: Prezentace, která slouží k osvojení si základních znalostí co je světská a duchovní hudba   Autor: Mgr. Petr Horehleď Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: Žák se orientuje v různých hudebních stylech a žánrech Speciální vzdělávací potřeby: Žádné Klíčová slova: Duchovní hudba, světská hudba, Druh učebního materiálu: Prezentace Druh interaktivity: Aktivita Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělání: Základní vzdělání – druhý stupeň – první období Typická věková skupina: 13 – 15 let Celková velikost: 71,1 kB

Duchovní a světská hudba Duchovní hudba – je součástí církevních obřadů nebo čerpá své náměty z oblastí víry a náboženství. V křesťanství známe pod označením duchovní hudba především sborové zpěvy, varhanní skladby, nebo případně i lidové a současné písně o spirituálních prožitcích, nebo tužbách. Hospodine, pomiluj ny

Světská hudba – Nečerpá z víry a náboženství. Patří sem lidová hudba, většina operních děl, baletů, komorních a populárních skladeb. Témata nehledá v náboženství, ale v radostech a strastech každodenního života Antonio Vivaldi – Čtvero ročních období

Použité zdroje: cd – Hudební výchova pro 7. ročník základní školy, ; nakl. SPN, 1998