HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
, , Nabídka investiční spolupráce.
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.
Solární systémy pro aktivní topení
Využití potenciálu mobilního kanálu

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Tisková konference při příležitosti uvedení avokádového oleje Avocadoil na český trh Kulinární studio Chefparade+ 16. říjen 2012.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Věrnostní program.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
specialista na firemní květinový servis
Jak v praxi využít analýzu bodu zvratu?
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
100 dnů záruka vrácení peněz Na vybrané modely žehliček a vysavačů NÁKUP BEZ RIZIKA –
P OHÁDKOVÁ CUKRÁRNA 1. P OPIS PRODUKTU 2 o Cukrárna s pohádkovými motivy – Perníková chaloupka o Sídlo: Spálená 45, Praha 1 o Nabídka produktů pod názvy.
Partner serveru speciální nabídka. Partnerství – Kč/měsíc Vážení obchodní přátelé, Finanční server pro vás připravil.

Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Význam informací v podnikání
Deterministické modely zásob Model s optimální velikostí objednávky
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Program Czechinvestu pro II. fázi rozvoji klastru v rámci Operačního programu průmysl a podnikání MPO plánované období dotace pro klastr 3 -
Mezinárodní autopůjčovna - auta na elektřinu nebo CNG -
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
9.Komunikace.
Jedinečná nabídka pro ASOCIACI PRODEJCŮ POUŽITÝCH AUTOMOBILŮ – AUTOBAZARŮ ČR. ANNONCE a.s. přináší exkluzivní nabídku pro členy APPAA v podobě zvýhodněné.
MARKETINGOVÝ MIX.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Petr Štos Information Worker Microsoft Česká republika.
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/ Spotřebitelská soutěž Slovensko.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
Podklady pro akvizici Lybar a Biolit - Marketing.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Fly týmy Cyklo Patria Direct Jizerská 50. Základní informace Cílem projektu bylo zvyšování povědomí o letním cyklistickém závodě Jizerská 50:  motivace.
Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Analýza komerčního komunikátu Téma: Analýza předváděcí akce instore v hypermarketu Vysoká škola finanční a správní Obor Marketingová.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Tisková konference 9.dubna 2015 Program  9.00 – 9.15 Představení Světového dne investičních fondů a dalších aktivit AKAT Jan D. Kabelka, předseda AKAT.
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
„ASUS 100% záruka spolehlivosti“
8. Marketing.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Tisková konference 13. dubna 2016 Program  – Prezentace ke Světovému dni investičních fondů Jana Brodani, výkonná ředitelka AKAT 
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Vítejte na Marketingu.
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Transkript prezentace:

HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko

Pod značkou Veselá pastýřka jsou prodávány ty nejkvalitnější paštiky Pod značkou Veselá pastýřka jsou prodávány ty nejkvalitnější paštiky. Jedná se o chlazené paštiky – tedy vždy čerstvé. Veselá pastýřka je nyní v nových luxusních obalech . Veselá pastýřka hledá partnera pro svoji promotion a co jiného se hodí ke gurmánské paštice nežli víno.

Motivace pro partnera Výhody pro zákazníka i pro partnera Získání nových potencionálních zákazníků, kteří by jinak zboží nakoupili u konkurence Zvýšení povědomí o značce partnera, zajímavý komunikační mix Získání zákazníka k okamžitému nákupu, který by jinak odkládal Získání zákazníka pro dražší produkt, než by si pořídil, kdyby neměl výhru – „cizí peníze“ se lépe a rychleji utrácejí Spokojený zákazník rád produkt doporučí svým známým, kteří se stanou potencionálními novými zákazníky Propojení s obchodem a strategiemi partnerů

Spotřebitelské soutěže 2. Spotřebitelská soutěž Veselá Pastýřka Nejprodávanější paštiky ČR, SR 09-10/2010 Trvání 8 týdnů

Mechanika

Základní mechanika VESELÁ PASTÝŘKA Kup 2 výrobky VESELÁ PASTÝŘKA, pošli SMS nebo jdi na www.VESELAPASTYRKA.cz a denně můžeš získat dárek – denně soutěžíme o 10 x 6lahví vína. Navíc každý získává dárek (garantovaná cena) – katalog vín Více informací na obalech paštik VESELÁ PASTÝŘKA označených nápisem SOUTĚŽ. Kompletní informace a pravidla soutěže pro ČR a SR naleznete na www.VESELAPASTYRKA.cz

Komunikace

Komunikace Výrobky VESELÁ PASTÝŘKA Nový TV spot Tisková inzerce v lifestylových magazínech Komunikace na výrobcích VESELÁ PASTÝŘKA Komunikace na www.VESELAPASTYRKA.cz Komunikace na partnerských webech značek společnosti HAMÉ (www.hamanekTV.cz; www.nechsechytit.cz) PR články News – letter Hamé s.r.o.

Promo obal

Promo obal (ukázka z min. roku)

Obal Speciální promoční etikety paštik VESELÁ PASTÝŘKA, promoční samolepka na paštikách VESELÁ PASTÝŘKA

Promo web

www.VESELAPASTYRKA.cz Promo weby Doporučujeme využití informačního kanálu webových stránek: www.strankypartnera.cz Výhoda Prostor pro úplná pravidla soutěže Podrobnější informace týkající se výher Informace o partnerovi – vzájemný proklik na webové stránky Minimální náklady Vysoká efektivita

Nabídka pro partnera Participace na spotřebitelské soutěži VESELÁ PASTÝŘKA pro značku Očekáváme vklad partnera – vína Denní výhra 10 x 6lahví, celkem pro 54 dní – 3.240 lahví 18 vinařství – 180 lahví/jedno vinařství

NABÍZÍME komunikaci značky : Nabídka pro partnera NABÍZÍME komunikaci značky : Investice HAMÉ do ATL a BTL akce bude cca 5 mil. Kč TV - 4 TV kanály (ČT, Nova, Prima, Barandov) spot cca 600 GRP 40% off time, 60% prime time Inzerce – life style magazíny (1/2 strany) cca 15 časopisů Pestrý svět, Rytmus života, Katka, Blesk pro ženy, Tina, Chvilka pro tebe, Claudia, Svět ženy, Květy, Vlasta Na výrobcích (800.000ks) Na POS (nezávislá distribuce) Na webu www.hame.cz (20 000 RU/měsíc) www.VESELAPASTYRKA.cz (5 000 RU/měsíc) www.hamanekTV.cz (30 000 RU/měsíc) www.nechsechytit.cz (7 000 RU/měsíc) Newsletter HAMÉ rozesílaný direct mailem na databázi cca 20 000 respondentů POS materiály na prodejnách nezávislé sítě – katalog vín – představení všech vinařství spolu s paštikami Katalog vín – garantovaná cena ke stažení na webu v el. podobě

Nabídka pro jednotlivá vinařství : Komunikaci loga a výrobku vinařství na jednom z 18ti druhů výrobků (celkem 800 tis. kusů výrobků v době promoce) Komunikaci na webech - všechna vinařství budou na webech celou dobu, každé z vinařství bude 3 dny umístěno na hoem page www.hame.cz (20 000 RU/měsíc) www.VESELAPASTYRKA.cz (5 000 RU/měsíc) www.hamanekTV.cz (30 000 RU/měsíc) www.nechsechytit.cz (7 000 RU/měsíc) Newsletter HAMÉ rozesílaný direct mailem na databázi cca 20 000 respondentů POS materiály na prodejnách nezávislé sítě – katalog vín – představení všech vinařství spolu s paštikami Katalog vín – garantovaná cena ke stažení na webu v el. podobě.

DĚKUJEME ZA POZORNOST