Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRÁZDNINY Pozorně si přečtěte povídku a najděte 5 věcí, které se nemohly stát.
Advertisements

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Nejprve si Přečtěte pozorně text
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: český jazyk Ročník:
Slovesný rod činný a trpný 7. ročník Autorka: Mgr. Renata Fialová
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Podstatná jména Pád podstatných jmen. Podstatná jména Pád podstatných jmen.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět :Geometrie Ročník : 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
10.1 Slabiky dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Přírodověda Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 9. Téma.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 9.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
6e.1 Písmenko S Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk Autor: Mgr. Hana Kopčanová.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 5.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: český jazyk Ročník: 8.
Mgr. Vladimíra Mikulášková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_185
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Blanokřídlí Pilořitky
Přečti hádanku O T R R R P Sedím v mechu v lese. Kdo si mě odnese?
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět :Geometrie Ročník : 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 6.
Hádej, hádej, hádači Déšť mele prsty ve mlýnku
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
PODZIM.
Blanokřídlí Lumci.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Český jazyk Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Aleš Jarolím VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Český jazyk_12_Slovní druhy.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Shody a rozdíly Vennův diagram
Transkript prezentace:

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Předmět: český jazyk Ročník: 6. Téma: Zábavná čeština pro dyslektiky Autorka: Mgr. Renata Fialová

6. ročník Zábavná čeština pro dyslektiky Autorka: Mgr. Renata Fialová ZŠ a MŠ – T.G.Masaryka Brodek u Konice

Přidávej slabiky: ŠÍ JE NI NÍ ZE KO LE ČE CE LÁ BA NÁ KY LE PE PE DA KO PI KO DA NY NY ŠÍ LE PI

Vylušti křížovku: S R V D Ž K H Y P Á L Í B A D A P Á E K Z D CH U U I Uhlí se v kamnech … B A D A Spodní část obličeje je … P Á E K S hořčicí jíme nejčastěji… Z D CH Dýcháme čistý … U U I C I Rybář si k vodě bere … S N Ě Í V zimě často … P I J Á Na kaňku si beru … M N O O Zrníček v makovici je … P T E L Na sběr brambor je nejlepší…

O Honzovi Přečti pozorně: Honza se rozloučil se svou dobrou mámou a vykročil bezstarostně do světa. Když byl unaven, sedl si na mez, aby si oddechl. Vytáhl z kapsy kousek chleba. Tu se kolem něho objevilo mravenečků až černo. “Ubohá zvířátka, máte asi hlad,“ pomyslel si. Rozdrobil jim a rozházel celý svůj krajíc. Mravenci slíbili Honzovi pomoc, až ji bude potřebovat. Dopověz pohádku vlastními slovy.

HÁDEJ, HÁDEJ HADAČI … Není strom, Ocelová panenka a listů má přemnoho. lněný provaz tahá, všechny lidi obléká, sama chodí nahá. HLEMÝŽĎ KNIHA Bez jazyka pravdu říká. Ve dne v noci kouká. ZRCADLO Jede, jede pán. Dům si nese sám. JEHLA OKNO

Jak se mluví – vysvětli význam vět: Otcovsky se o něho staral. Pýcha předchází pád. Lež má krátké nohy, daleko neujde. Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Křičel jako na lesy. Měl se tam jako o posvícení.

Vyber vhodná slova a doplň: 1. Liška žere …………… (dřevo, myši, maso, slámu) - maso 2. Kočka žere ………… (listí, seno, myši, trávu) - myši 3. Koza žere …………… (hmyz, buchty, maso, trávu) - trávu 4. Ryba žere …………… (slámu, mšice, mléko, sýr) - mšice 5. Vrabec žere …………… (maso, seno, sýr, zrní) - zrní 6. Pes žere …………… (zrní, kamení, myši, maso) - maso 7. Kůň žere …………… (myši, seno, zrní, kosti) - seno

ROZHODNI 1. Uklizený pokoj je hezký nebo nehezký? 2. Červenec je měsíc studený nebo teplý? 3. Čerstvý chléb je tvrdý nebo měkký? 4.Čaj je dobrý hořký nebo sladký? 5. V zimě je den dlouhý nebo krátký? 6. Starý topol je nízký nebo vysoký?

Použité zdroje: Literatura: Obrázky: Treuová Hana. Čítanka pro dyslektiky 2. vydání. Havlíčkův Brod: Tobiáš 1994. Obrázky: http://www.clker.com/clipart-4056.html[cit. 3. července 2010] http://www.clker.com/clipart-4230.html[cit. 3. července 2010] http://resources.jysk.com/getimage/pm.thumb/3800700/WEB/1006[cit. 3. července 2010] http://www.newbornbib.com/wp-content/uploads/2009/09/cookies.jpg [cit. 3. července 2010] http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://www.chvatik.com/svatba/pic/ 010penize.jpg&imgrefurl=http://www.chvatik.com/svatba/dary.php&usg=[cit. 3. července 2010] http://i.iinfo.cz/urs/Mazani_chleba-120696180161647.jpeg[cit. 3. července 2010] http://www.consider-them-gone.com/images/ant.gif[cit. 3. července 2010] http://web.club-penguin.cz/soubory/obrazky/pin_jehla.png [cit. 3. července 2010] http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://www.marieclairemaison.com/ data/images/photos/F0/miroir-baroque-ovale.jpg&imgrefurl=http://www.ma[cit. 3. července 2010]

http://www. detskeomalovanky. cz/wp-content/snek4. gif[cit. 3 http://www.detskeomalovanky.cz/wp-content/snek4.gif[cit. 3. července 2010] http://www.pegra.de/images/fenster_grau.JPG[cit. 3. července 2010] http://nd03.jxs.cz/781/336/1c9d616e76_54861827_o2.gif[cit. 3. července 2010]