Rozumíme penězům Buštěhrad Projekt 2008 - 2010. Rodina Splátkova  Sociální postavení  Ekonomická situace  Příjmy  Výdaje  Finanční produkty / stavební.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 V r uložila vláda MF, MŠMT a MPO vypracovat systém budování finanční gramotnosti na ZŠ a SŠ (dále jen SBFG).  První verze byla dokončena v r.
Advertisements

Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Rozhodování výrobce a spotřebitele o vhodných bankovních produktech a službách v podmínkách hospodářské krize Ing. Tomáš Krajíček.
Finanční gramotnost Fynanční gramotnost
Měření úrovně finanční gramotnosti dospělých
R OZUMÍME PENĚZŮM Začlenění Rozumíme penězům do Školního vzdělávacího programu ZŠ Želiv.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Finanční produkty Autor: Jaroslav Kvapil kód.
VY_62_INOVACE_A FINANČNÍ PRODUKTY – SOUHRNNÉ OPAKOVÁNÍ VY_62_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Radka Koldinská VYTVOŘENO: září 2011 STRUČNÁ ANOTACE: opakování.
Produkty finančního trhu
 Využití  Bankovní účty  Příklady běžného účtu v domácnosti  Zdroj: Petr Kinský a kol.: Finanční gramotnost, obsah a příklady z praxe škol. Praha.
VY_32_INOVACE_ Osobní finance.
Ekonomická gramotnost 9. ročník. Podmínky klasifikace v EG Vedený sešit A4 nelinkovaný V každém pololetí prezentace s referátem na zvolené téma (rozsah.
Nástroje finančního trhu
Základní škola Pečky, okres Kolín
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Domácí rozpočet Poměr mezi příjmy a výdaji
Spotřebitel na finančním trhu Eva Zamrazilová Členka bankovní rady a vrchní ředitelka ČNB ČSE 22. září 2010.
Domácí účetnictví, systém hospodaření
Ing. Lucie Kratochvílová
Státní rozpočet II. Petr Machala.
Státní rozpočet Rozpočet přebytkový Rozpočet vyrovnaný
OSOBNÍ (RODINNÉ) HOSPODAŘENÍ – ZÁKLADNÍ POJMY
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_08_OBCHODNI.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Finanční plán – rozpočet domácnosti II
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Vypracovala Nelly Bočková
Rozpočet domácnosti VY_32_INOVACE_ 19 Mzda, pracovní podmínky.
Rozpočet domácnosti Název školy
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Číslo materiáluVY_62_INOVACE_EKO_4S_RE_32_17 NázevFinanční produkty Druh učebního materiálu Prezentace PředmětEkonomika Ročník4 Tématický celekBankovnictví.
Označení materiálu: VY32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA2_03 Název materiálu: CIZÍ A VLASTNÍ ZDROJE Tematická oblast: Ekonomika, 2. ročník Anotace: Prezentace.
Zadluženost domácností a její dopady na ekonomiku ČR
FINANČNÍ PRODUKTY 4. Téma.
Hospodaření, ekonomika. hospodaření ekonomická činnost : výroba spotřeba obchod, směna vlastnosti dobrého hospodaření hospodárnost – promýšlení všech.
11 Osobní finance a investování. 2 Osobní finanční plánování Smyslem osobního finančního plánování je ujasnit si: budoucí osobní a rodinné.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Sylva Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Dluhy click S kterým tvrzením souhlasíš a proč? Žít na dluh.
Finanční gramotnost – klidná cesta rozbouřeným mořem financí Jaké znalosti a dovednosti musíme mít, abychom naplnili vlastní cíle?
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Marcela Zahrádková NÁZEV:VY_62_INOVACE_01B_03_Majetek a závazky domácnosti TEMA:Finanční.
Název: Finanční trh a některé jeho produkty Autor: Ing. Luboš Janovský Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast:Finanční produkty Ročník:3.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_12 Název materiáluBěžný účet,
1. Lekce Základní hospodaření s financemi Ujasnění základních finančních pojmů Rodinný rozpočet a tvorba finančního plánu Zajištění příjmů, proč a kdy?
VZDĚLÁVÁNÍ VE FINANČNÍ GRAMOTNOSTI Lenka M. Maléřová.
ROZPOČET Mgr. Michal Oblouk. ROZPOČET seznam veškerých plánovaných výdajů a příjmů porovnání pravidelných příjmů a výdajů, rozdělování a užití peněz druhy:
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
Další vzdělávání v Moravskoslezském kraji Finanční gramotnost v praxi Ing. Ludmila Tkáčová CZ.1.07/3.1.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST AKTIVA A PASIVA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Anotace Materiál je určen pro žáky středních odborných škol a středních odborných učilišť v rámci výuky finanční gramotnosti v bloku ekonomických a příbuzných.
1 Kód vzdělávacího materiálu: VY_62_INOVACE_0206 Název vzdělávacího materiálu: Vkladové služby bank Datum vytvoření: Jméno autora: Ing. Zdenek.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_40 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová Název.
Kam s penězi, aby nezahálely
ROZPOČTOVÁ GRAMOTNOST- rodinný rozpočet
finanční vzdělávání dětí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza bankovních produktů v ČR Autor bakalářské práce: Marie.
PENZIJNÍ PŘIPOJIŠTĚNÍ
PENZIJNÍ PŘIPOJIŠTĚNÍ
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Jakub Skalický Obchodní akademie Neveklov 2014/2015
Příjmy a výdaje SR.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Zaměstnanecký benefit
Finanční gramotnost HYPOTEČNÍ ÚVĚR. Finanční gramotnost HYPOTEČNÍ ÚVĚR.
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
DUM - Digitální Učební Materiál
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Bankovní finanční produkty.
DUM - Digitální Učební Materiál
Transkript prezentace:

Rozumíme penězům Buštěhrad Projekt

Rodina Splátkova  Sociální postavení  Ekonomická situace  Příjmy  Výdaje  Finanční produkty / stavební spoření, penzijní připojištění, životní a úrazové pojištění /  Plánování výdajů

Rodina Šťastných  Sociální postavení  Ekonomická situace  Příjmy  Výdaje  Finanční produkty / stavební spoření, penzijní připojištění, životní a úrazové pojištění /  Plánování výdajů

Rodina Samotných  Sociální postavení  Ekonomická situace  Příjmy  Výdaje  Finanční produkty / stavební spoření, penzijní připojištění, životní a úrazové pojištění /  Plánování výdajů

Rodina Kalipových  Sociální postavení  Ekonomická situace  Příjmy  Výdaje  Finanční produkty / stavební spoření, penzijní připojištění, životní a úrazové pojištění /  Plánování výdajů

Dovolená našich snů  Cesta kolem světa  Africké safari,…….  Příběhy ze sousedství

Skutečná dovolená  Cestovní kanceláře  Cestovní smlouvy  Pojištění  Půjčka

Byli jsme v bance, bankovní produkty  Úvěry  Hypotéky  Půjčky  Běžný účet  Bezhotovostní platební styk

Zodpovědné zadlužování  Rizikové chování  Jak se bránit dluhům  Kam se obrátit pro pomoc

Přínos projektu  Důležitost promyšleného rozpočtu  Orientace ve finančních produktech a službách

Závěr, přínos projektu  Bezpečné používání platebních karet  Orientace v informačních zdrojích