Unterkunftsmöglichkeiten beim Reisen

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Materiál je v souladu s ŠVP ZŠ Vrbno pod Pradědem
Advertisements

Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Temporalsätze/A Střední odborná škola Otrokovice
Škola Střední průmyslová škola Zlín
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_05
Název Vedlejší věty účelové se spojkou „damit“ ; konstrukce „um – zu“
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Einkaufen Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Stadtverkehr - Verkehrsmittel
Význam způsobových sloves, slovosled
Der Finalsatz.
Berufe Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu ICT ve výuce
Lektion 9 Die Polizei – dein Freund und Helfer (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
6. LEKCE (6. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Lektion 1 Warum ich Deutsch lerne? (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Eva Pospíšilová.
Wir treiben Sport / 1 / BADEN. Přečti, přelož a řekni, jak je to u vás. Nová slovíčka hledej ve slovníku. Sehr oft fahren wir nach Waldmünchen oder nach.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Miroslava Cenková NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_20 Město TEMA:My a svět kolem nás ČÍSLO.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_168 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Possessivpronomen Autor.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_11_Konjunktionen_IA TEMA:Jazyková kompetence.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_229.NEJ.34 Infinitiv mit “zu“, Infinitiv ohne „zu“
T ECHNIK IN UNSEREM LEBEN PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.12.
R E I S E N PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.02 Číslo projektu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_156_Gesundheit Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Erfindungen und Erfinder.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
S CHRITTE 2 L EKTION 10 B EIM A RZT - U LÉKAŘE Autor: Mgr.Marcela Smutková.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_167  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaWo.
Deutsch mit Max II. Lektion 3
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_18 Präteritum (haben, sein) TEMA:Jazyková.
Einkaufen VY_32_INOVACE_02-34 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
S CHRITTE 2 L EKTION 9 I N DER FREMDEN S TADT Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
Prezentace slouží k nácviku konverzace a základních frází daného tematického okruhu. Fráze se dají volit v libovolném pořadí. Tato prezentace může sloužit.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_20_.
Č ASOVÁNÍ SLOVES V PŘÍTOMNÉM ČASE PhDr. Taťána Tonová.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_156 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Verkehr und Verkehrsmittel Autor: Mgr. Kostiuková Natalia.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ46 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaVedlejší.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Lenka Kudrnová Název: VY_32_INOVACE_06_ A15_Perfektum sloves sein a haben Téma: Německá gramatika.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ59 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,7_.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Wiederholung 1.-3.
Im Restaurant - konverzační cvičení VY_32_INOVACE_02-27 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_12_Konjunktionen_IB TEMA:Jazyková kompetence.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_03_STOLPERS.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_34_Německý jazyk_věty jednoduché_souvětí Číslo.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Konjugation der Hilfsverben
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Wohnen
Tschechien – Schulsystem
zpracovaný v rámci projektu
Předložky se 3. pádem Mgr. Lenka Kudrnová.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Unterkunftsmöglichkeiten beim Reisen Unterkunftsmöglichkeiten – im Hotel

Im Hotel Inhalt: Zimmerreservierung (Online-Reservierungsformular) Beim Rezeptionschef (Arbeitsblatt – AB Aufgabe 1) Wir arbeiten mit dem Wortschatz (AB Aufgabe 2) Grammatik: Konjunktionen dass - damit (AB Aufgabe 3) Infinitivkonstruktionen mit „zu“ und „um + zu“

Online-Reservierungsformular Angaben: Füllen Sie aus: Vorname Nachname E-Mail Adresse Telefonnummer Personenanzahl Einzelzimmer/Doppelzimmer/Dreibettzimmer/….. Nichtraucher Anreisedatum Abreisedatum Nachricht für Hotel- Petr Novák

Nehmen Sie Ihr Arbeitsblatt: aUfgabe 1:

An der Hotelrezeption Der Empfangs-/Rezeptionschef fragt: Wir antworten: Wie heißen Sie? Ihr Vorname ist …? Ihr Nachname …? Wie ist Ihre E-Mail Adresse? Können Sie mir bitte Ihre Telefonnummer sagen? Wie viele Personen sind angekommen? Wir haben Einzel-/Doppel-/Dreibettzimmer zur Verfügung. Wie ist Ihre Vorstellung? Seid ihr alle Nichtraucher oder ist jemand Raucher? Für wie lange wollen Sie bleiben? Wünschen Sie Halb-/Vollpension oder genügt Ihnen nur Frühstücksbuffet? Was unsere Dienste betrifft, können wir Ihnen Sporteinrichtungen und Serviceleistungen anbieten. Bitte, hier ist unser Prospekt. Haben Sie noch einen Wunsch? Wir wünschen einen sehr angenehmen Aufenthalt bei uns. Auf Wiedersehen. ….. ……

An der Hotelrezeption Wir antworten: Der Rezeptionschef fragt: ……. …… Mein Vorname ist Petr und Nachname Novák. Meine E-Mail ist: „petr-Punkt-novak-and(Klammeraffe)-seznam-Punkt-cz“ Ja, meine Telefonnummer ist +420 ……. Wir sind eine vierköpfige Familie, ich, meine Ehefrau und zwei Kinder. Unsere Kinder sind noch klein, wir brauchen ein Vierbettzimmer. Wir sind Nichtraucher. Wir wollen Unterkunft für drei Nächte. Wir brauchen eine Vollpension, weil unsere Kinder noch klein sind. Vielen Dank für Ihr Angebot, wir wählen bestimmt etwas aus. Unsere Kinder lieben Vergnügung. Ja, ich habe noch eine Frage. Von wann bis wann ist das Frühstück? Vielen Dank. Auf Wiedersehen.

Nehmen Sie Ihr Arbeitsblatt: aUfgabe 2:

Was sagt der Rezeptionschef? Ich repariere Ihnen den Fernseher. Ich verkaufe Ihnen ein Dessert. Ich kann Ihnen das Flugticket nach Paris buchen. Wollen Sie geweckt werden? Sie können bei mir den Schlüssel abgeben und abholen. Mit der Massage beginnen wir am Morgen um 7 Uhr. Ich verkaufe auch Ansichtskarten. Wählen Sie sich aus! Bitte warten Sie, den Kaffee bringe ich sofort. Bei mir kann man auch ein Bügeleisen ausleihen.

Ergänzen Sie den Satz des Rezeptionschefs: Ich reserviere Ihnen ……………………………………………… . Ich kann Ihnen ……………………………………………. leihen. Ich verkaufe auch ……………………………………….. . Warten Sie, Ihr …………………………… bitte. Wenn Sie sich fit halten wollen, stehen Ihnen …………… und ……………… zur Verfügung. Sie können sich in ……………………………… verpflegen. Keine Angst, ich …………………….. Sie morgen früh. Genügt es Ihnen um 7 Uhr? Sie müssen nicht die Treppe steigen. Sie können unseren ………………… benutzen.

Verbinden Sie nach der Bedeutung: das Taxi wecken die Unterkunft ausleihen den Schlüssel ausfüllen das Bügeleisen buchen den Meldeschein bestellen die Hotelgäste abholen mit dem Fahrstuhl bezahlen die Hotelrechnung hinauffahren

Bilden Sie Imperativ: das Taxi bestellen: Bestellen Sie uns bitte ein Taxi! die Unterkunft buchen: den Schlüssel abholen: sich das Bügeleisen ausleihen: den Meldeschein ausfüllen: die Hotelgäste wecken: mit dem Fahrstuhl hinauffahren: die Hotelrechnung bezahlen:

Infinitivkonstruktionen mit zu oder um zu: aby dass damit Věty vedlejší předmětné: Ptáme se: Co? O co? … Věty vedlejší účelové: Ptáme se: Proč? Za jakým účelem? Zkracujeme infinitivem s „zu“: HV i VV mají shodný podmět Předmět HV se stává podmětem VV Podmět HV „es“ a podmět VV „man“ Zkracujeme infinitivem s „um + zu“: 1. HV a VV mají shodný podmět

Věty vedlejší předmětné: dass Věty vedlejší předmětné: Ptáme se: Co? O co? … Zkracujeme infinitivem s „zu“: HV i VV mají shodný podmět Ich wünsche mir, dass ich die Abfahrt des Zuges schaffe. Ich wünsche mir, die Abfahrt des Zuges zu schaffen. 2. Předmět HV se stává podmětem VV Der Rezeptionschef fordert den Gast, dass er den Meldeschein ausfüllt. Der Rezeptionschef fordert den Gast, den Meldeschein auszufüllen. 3. Podmět HV „es“ a podmět VV „man“ Es ist gesund, dass man Obst und Gemüse isst. Es ist gesund, Obst und Gemüse zu essen.

Věty vedlejší účelové: Ptáme se: Proč? Za jakým účelem? damit Věty vedlejší účelové: Ptáme se: Proč? Za jakým účelem? Zkracujeme infinitivem s „um + zu“: Ich treibe Sport, damit ich schlank werde. Ich treibe Sport um schlank zu werden.

Nehmen Sie Ihr Arbeitsblatt: aUfgabe 3:

Bilden Sie Infinitivkonstruktionen mit zu oder um zu: Sie haben uns empfohlen, sich den Swimmingpool ansehen sich den Swimmingpool anzusehen. Mein Bekannter hat mir angeboten - mit ihnen in Urlaub fahren Ich habe den Hoteldienst angerufen - sich das Bügeleisen ausleihen Beeile dich - das Taxi schaffen Die Leute reisen - etwas Ungewöhnliches erleben Ich gehe zum Rezeptionschef - die Hotelrechnung voraus bezahlen Ich bitte den Servicedienst - die Glühbirne wechseln Ich gehe ins Hotelrestaurant - frühstücken

Übersetzen Sie: Máte dvoulůžkový pokoj s přistýlkou? Mohu zaplatit hotelový účet předem? Máte bezbariérový hotelový pokoj? Můj přítel má zlomené obě nohy a používá invalidní vozík. Máte tady výtah? Od kdy do kdy se podává snídaně? Prodáváte také pohlednice? Musím si stěžovat. Koupelna není uklizena a sprcha nefunguje. Můžete mi, prosím, zamluvit na zítřek letenky do Londýna? Vzbudil byste mě ráno v šest?

Vielen Dank für Ihre Aufmerksamkeit!