„BEDŘICHOVSKÁ PADESÁTKA“ „STUDÁNKY kolem Pávova - EURORANDO“

Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu

Start pochodu ze Zbraslavic do Zruče bude 26
Železný TOMík 2014 trasy disciplín.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Nabídka Klubu českých turistů na roky 2008 a 2009 EUROBEDS.
TRASA FULNECKÁ K1 Fulnek hotel Zlatý kříž K2 Bartošovice U rybníka
TRASA MARALÁK Závišice-Štramberk-Lichnov(na vrcholu stoupání mezi Štramberkem a Lichnovem možno odbočit vlevo po cyklotrase – asfalt, tráva) – V Lichnově.
KLUB ČESKÝCH TURISTŮ BEDŘICHOV JIHLAVA NONSTOP STŘÍBRNOU STOPOU
15. ročník - pěšky nebo na kole Informace a přihlášky na adresách:
Vážení turisté, cestovatelé a výletníci. Členové KČT Nepomuk se rozhodli vytvořit fotogalerii z Vašich obrázků z cest. Fotografie budou zveřejňovány v.
Relativnost pohybu 1. díl Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011.
Dvoudenní sraz Fanklubu Kabát spojený s p ř ípravným fotbalovým zápasem.
Kinematika 6. ROVNOMĚRNÝ POHYB II. Mgr. Jana Oslancová
XXVIII. ročník dálkového pochodu
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
Kam si vyšlápli turisté z Nepomuku ř í j e n Nepomuk.
Kam si vyšlápli turisté z Nepomuku z á ř í Nepomuk.
KLUB ČESKÝCH TURISTŮ BEDŘICHOV JIHLAVA NONSTOP STŘÍBRNOU STOPOU
Hamerníkova 12, Jihlava  , IČO: Český svaz ochránců.
Klub českých turistů Bedřichov Jihlava pořádá XXXII. ročník dálkového pochodu „BEDŘICHOVSKÁ PADESÁTKA“ VYSTUP NA SVŮJ VRCHOL Start a prezentace z ATC Pávov:
Klub českých turistů Čeřínek – Jihlava 5. Hvězdicový výstup na Čeřínek
K prameni řeky Jihlavy aneb Jihlaváci k Jihlavě
Pozvánka Floristický minikurz v Plumlově 5. až 7. května 2012 Pořádá Moravskoslezská pobočka České botanické společnosti ve spolupráci se základní organizací.
Se startem letošního ročníku pochodu Okolo Bohdanče na Vás budeme tentokrát čekat v tomto hostinci vedle kostela.
PODZIM POD ZELENOU HOROU memoriál Jiřího Sedláčka 30. ročník významné turistické akce ve dnech v Nepomuku.
Valné shromáždění Asociace U3V červen 2006, Zlín - Kostelec.
12. – 14. října 2012 PÁTEK Pivní pochod PPPPPP Podesáté Páteční Pěší Pivní Průzkumný Pochod – pěší trasa IVV - 10 km Nepomuk – Sokolovna.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Kam si vyšlápli turisté z Nepomuku Prosinec Poslední šlápota, procházka pod Zelenou Horou.
Srdečně Vás zveme a těšíme se na Vás na pochodu Okolo Bohdanče.
PRAHA slaví 125 let KČT. pátek neděle centrum oslav Národní zemědělské muzeum – Letná.
Kam si vyšlápli turisté z Nepomuku s r p e n Nepomuk.
Zdroj: Kombinatorika Zdroj:
Kam si vyšlápli turisté z Nepomuku Květen Nepomucký pochod S perníkem, turistickým chodníkem, start na nádraží.
Kam si vyšlápli turisté z Nepomuku Březen Toulání Podbrdím – Rokycansko 22 km.
Rozloha: 6 795,7 km² Počet obyvatel: (k ) Statutární město: Jihlava Počet okresů: obcí.
ROP Jihovýchod – prezentace nejúspěšnějších projektů z výzvy uzavřené Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
13. dubna 2013 KČT Nepomuk zajistil autobusový zájezd na toto setkání.
Kam si vyšlápli turisté z Nepomuku Březen Nepomuk.
Východní Morava, ráj pro cykloturistiku
Jizerské hory 5.-8.květen 2012 Vrbenští turisté.
Název: VY_32_inovace_PR45_02 Autor: Lenka Svobodová
Srdečné pozvání na turnaj veteránů do Hradce Králové Stará garda ročník v Hradci Králové disciplína - všechny zbraně let, 60 a starší (AK.
MAPY A PLÁNY, MĚŘÍTKO MAPY
KOLO – VODO – CHODO VÝLET Z l a t á K o r u n a
ŠKOLNÍ VÝLET 3.B MORAVSKÝ KRAS
ČLENSKÁ SCHŮZE 2009 Nejbližší klubové akce – prosinec 2009 a leden 2010.
Příroda Benešovska.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
ŽIDLOCHOVICE Procházka po naučné stezce Přírodního parku Výhon
Klub českých turistů Bedřichov Jihlava pořádá dne studánkovou vycházku Luka nad Jihlavou - Bítovčice. Sraz v Lukách nad Jihlavou na nádraží.
Kam si vyšlápli turisté z Nepomuku Duben Tradiční již 15. Apriliáda v Plzni.
Vypracovaly:Martin Šebrle a Honza Melezínek 9.A 8.prosince.
20. listopadu 2010 Dovolujeme si Vás pozvat na Bowlingový turnaj O pražský pohár 2010.
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Topografický náčrt 2. část VY_32_INOVACE_02 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Městská část Brno BOSONOHY
výstup na Stránský vrch a přátelské posezení u Křenků ve Stránském
Srdečně Vás zveme na pochod Okolo Bohdanče, který se uskuteční který se uskuteční Start bude od 6:00 do 14:30 v sokolovně v Bohdanči u Zbraslavic.
1 Spolupráce Klubu českých turistů se subjekty cestovního ruchu.
ORIENTACE V KRAJINĚ. Světové strany Hlavní světové strany jsou: sever (S) jih (J) východ (V) západ (Z) Pro přesnější určení směru používáme vedlejší světové.
Krajské fórum cestovního ruchu České Budějovice
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
SEMINÁŘ CVIČITELŮ na ČEŘÍNKU říjen 2010.
SMÍRČÍ KAMENY NA SVĚTELSKU
Plzenecká 50 TJ Sokol Starý Plzenec a Asociace sportu pro všechny
PUTOVÁNÍ PO STOPÁCH ŽELEZNÉ KORUNY
CESTA SNĚHOVÝM KRÁLOVSTVÍM
Vozíčkářské trasy KČT Labská stezka bez bariér, 18. –

„BEDŘICHOVSKÁ PADESÁTKA“ „STUDÁNKY kolem Pávova - EURORANDO“ Klub českých turistů Bedřichov Jihlava pořádá XXX. ročník dálkového pochodu „BEDŘICHOVSKÁ PADESÁTKA“ „STUDÁNKY kolem Pávova - EURORANDO“ Start a prezentace z ATC Pávov: Trasy pěší + cyklo od 6:00 - 13:00 hodin POZOR! Start a prezentace je možno i z hlavního nádraží ČD Jihlava l. nástupiště od 6:00 - 9:30 hodin Startovné: Pěší a cyklo trasy - 15 Kč, mládež do 15 let a členové KCT - 10 Kč Místo konání: Autocamp Pávov u Jihlavy 18. června 2011

Trasy Popis pěších tras z ATC Pávov: 50 km ATC Pávov - U Lyžaře - Plandry - Rantířov - Dvorce - Čeřínek - Hubenov - Ježená - Jiřín - rybník Trojan - rybník Černý - Vysoký Kámen - ATC Pávov 35 km ATC Pávov - Borovinka - Hybrálec - Rantířov - Ježená - Jiřín - rybník Trojan - rybník Černý - Vysoký Kámen - ATC Pávov 25 km ATC Pávov - Borovinka - Hybrálec - rybník Černý - Vysoký Kámen - ATC Pávov 15 km ATC Pávov - Borovinka - Hybrálec - Vysoký Kámen - ATC Pávov 15 km Studánky kolem Pávova - EURORANDO - 9:00 hodin společná vycházka Cyklotrasy z ATC Pávov: možnost výběru z 12 tras od 30 - 100 km na všechny světové strany Popis pěších tras z hlavního nádraží ČD Jihlava: 50 km Ji ČD - U Jánů - Rantířov - Dvorce - Čeřínek - Hubenov - Ježená - Jiřín - rybník Trojan rybník Trojan - rybník Černý - Vysoký Kámen - ATC Pávov 35 km Ji ČD - Pražský most - Borovinka - Hybrálec - Rantířov - Ježená - Jiřín - rybník Trojan - rybník Černý - Vysoký Kámen - ATC Pávov 25 km Ji ČD - Pražský most - Borovinka - Hybrálec - rybník Černý - Vysoký Kámen - ATC Pávov 15 km Ji ČD - Pražský most - Borovinka - Hybrálec - Vysoký Kámen - ATC Pávov

Trasy Popis cyklotras z hlavního nádraží ČD Jihlava: 100 km Ji ČD - Polná - Stoky - Smrčná - Úsobí - Herálec - Humpolec - Komorovice - Mysletín - Dudín - Opatov - Ježená - Plandry - Jihlava - Bedřichov - ATC Pávov 80 km Ji ČD - Ždírec - Smrčná - Bílý Kámen - Hosov - Popice - Vilánec - Uhřínovice - Svatoslav - Luka nad Jihlavou - Rytířsko - Ždírec - Střtež - ATC Pávov 55 km Ji ČD - Ždírec - Smrčná - Bílý Kámen - Rantířov - Hosov - Vysoká - Jihlava - Hruškové Dvory - Heroltice - ATC Pávov 35 km Ji ČD - Ždírec - Stoky - Smrčná - Černý rybník - Bílý Kámen - Hybrálec - Zborná - ATC Pávov pozvánka

Informace Ubytování: V místě startu v ATC Pávov (spací pytel nebo vlastní povlečení). Přihlášky na ubytování nutno zaslat (případně telefonicky) do 15.6.2011. Občerstvení: Menší občerstvení v ATC v místě startu. Odměna: Pamětní list a radost z pohybu v přírodě. Cíl: Autocamp Pávov u Jihlavy do 18:00 hod. Různé: Akce se koná za každého počasí, úschovna zavazadel jen na startu v ATC trasy jsou vedeny po turistických značkách a vlastním značení, cyklotrasy po silnicích II. Třídy a cyklostezkách trasy jsou na mapě Českomoravské vrchoviny Třebíčsko a Pelhřimovsko 1 : 100000 na trasách je možné plnit OTO „Jihlavsko, Havlíčkobrodsko a Vysočinou" a Smírčí kameny Jihlavska a nově Studánky Jihlavska (Záznamníky Smírčí kameny a Studánky Jihlavska možno zakoupit na startu v ATC Pávov). Spojení k ATC Pávov autobus MHD linka č. 12 nebo od vlakové zastávky ČD Ji - Bosch Diesel cca 1 km na start. Informace: V. Záboj, Znojemská 103, 586 01 Jihlava, tel. 567 305 100, Jiří Fuxa, mobil: 721 686 563, e-mail: krizkova.iva@centrum.cz, www.kctbedrichovjihlava.estranky.cz Na Vaší účast se těší pořadatelé? Zdrávi došli

Informace XXX. ročník dálkového pochodu „Bedřichovská padesátka“ účast: 82 turistů „Studánky kolem Pávova - EURORANDO“ trasa 15 km po těchto studánkách studánka Pod Kopulajem studánka Emanuela studánka Eliška studánka Anetka Žandova studánka účast: 18 turistů

POPIS TRASY „STUDÁNKY KOLEM PÁVOVA“ - EURORANDO - 15 km Z AUTOKEMPU PÁVOV se vydáme po ZELENÉ TZ kolem tenisových kurtů k lesu. Přijdeme k turistické orientaci „PRUŽINKA 498 m n.m.“, pokračujeme po ZELENÉ TZ doprava na Mlaka (2,5 km). Obejdeme lesní závoru a postupujeme po ZELENÉ TZ, která se stáčí vzhůru do lesa. Po 2 km od ATC vidíme vpravo pod cestou studánku POD KOPULAJEM - (ukazatel studánka); (Kopulaj, lokalita se smíšeným porostem a bohatou hajní květenou, leží vpravo). Po dalších 500 m po ZELENÉ TZ do kopce odbočíme doprava do lesa (ukazatel studánka) , kde po 50 m uvidíme studánku EMANUELU . Je v péči ČSOP Jihlava, kvalitní voda. Vrátíme se na ZELENOU TZ a dojdeme po ní k turistické orientaci „MLAKA 620 m n.m. Po souběhu ZELENÉ s MODROU TZ pokračujeme po MODRÉ TZ k další turistické orientaci „VYSOKÝ KÁMEN 622 m n.m.“, nedaleko je ochranářská tabule „Přírodní památka Vysoký kámen“ (skalní hřbet, vzácné bučiny, chráněné rostliny). Jdeme dál po MODRÉ TZ zpevněnou lesní cestou, asi po 400m od turistické orientace Vysoký kámen uvidíme vlevo vtékání lesního potůčku do příkopu (ukazatel studánka). Odbočíme do lesa vlevo a stoupáme po potůčku 90 m ke studánce ELIŠCE (v péči ČSOP Jihlava, zastřešená roku 2007 bonským šindelem, výborná voda). Vrátíme se na zpevněnou lesní cestu, jdeme dále směrem k dálnici po MODRÉ TZ a po 250 m v ohbí cesty opět lesní potůček zleva vtéká do příkopu u cesty. U (ukazatele studánka) odbočíme doleva do nečistého lesa a stoupáme po potůčku k další studánce ANETCE (též Hobzova, kvalitní voda). Je v péči ČSOP Jihlava, zastřešená roku 2008, výborná voda. Nedaleko studánky postupujeme po spojovací cestě západním směrem vzhůru (vpravo od ní Sigmundův háj, pestrá vegetace) a po 300 m narazíme na asfaltovou lesní cestu se ZELENOU TZ (vlevo je ochranářská tabule „Přírodní památka Vysoký kámen“ Pokračujeme po ZELENÉ TZ směrem na Smrčnou a po 500 m přijdeme na rozcestí - lesní cesta doleva vede na silnici do Smrčné. My pokračujeme ve směru , ze kterého jsme přišli, přímo do lesního porostu, kde lesní stezkou dojdeme po 60 m k další studánce ŽANDOVA nad Zaječím (v péči ČSOP Jihlava, zastřešená jako pyramida v roce 2007, slabá vydatnost pramene). Od ní se vrátíme zpět na ZELENOU TZ a jdeme po ní ve směru, odkud jsem přišli, směr Vysoký kámen. Po pravé straně můžeme obdivovat romantické skalnaté útvary Přírodní památky (VYSOKÝ KÁMEN 660 m n.m.) , po levé straně je několik pramenů a studánek, podél cesty roste měsíčnice vytrvalá a další. Dojdeme opět k turistické orientaci „Vysoký kámen“ a od ní po MODRÉ TZ na turistickou orientaci „MLAKA“. Od této pokračujeme po MODRÉ TZ kolem Ptačího vrchu a Stříbrného Dvora do ZBORNÉ (Zborná , příměstská část Jihlavy, pozůstatky historického dolování stříbra, Zlatý potok, hostinec U Lípy). U rozcestníku před hostincem U Lípy odbočíme po ŽLUTÉ TZ doleva do ATC Pávov (2,5 km). Vpravo sjezdovka, vlevo několik chat. Z volné krajiny klesáme vysokým lesem k turistické orientaci „Pružinka“ a odtud po ZELENÉ TZ přímo do AUTOKEMPU PÁVOV. Navštívené studánky Pod Kopulajem, Elišku, Anetku a Źandovu vkusně a esteticky zastřešil truhlář pan Karel Hobza, člen KČT Bedřichov. Studánka Anetka a Pod Kopulajem skončily v roce 2008 shodně na druhém místě v soutěži „O studánku Vysočiny“. Zdrávi došli!!! KČT Bedřichov www.kctsokolbedrichov.cz