Vypracovali: Tomšů Michaela Pantlík David Novotná Veronika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hrádek u Nechanic Anna Vojtěchová.
Advertisements

Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 9. ročník- Jazyk a jazyková komunikace- Cizí jazyk-Anglický jazyk-Alaska Autor VM.
Sluneční soustava Dominik Kvapil – ZŠ náměstí Varnsdorf
Roman Cigáň 2. ročník. Co to je? Intelektuální hnutí, životní postoj a filozofický směr 18. století Intelektuální hnutí, životní postoj a filozofický.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
VY_32_INOVACE_Aj.8.06-Environment-prezentace
Bezpečně do školy. Bezpečně do školy Čím se dopravujeme do školy?
VY_32_INOVACE_Aj.6.10-At school-prezentace
Vypracovaly: Tereza Plžiková, Zuzana Veverková, Zuzana Brožková
Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 Znáš pohádky ? EU – OP VK VY_32_INOVACE_STčt20 Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU - OP.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA2_09 Název materiálu: INFLACE Tematická oblast: Ekonomika, 2. ročník Anotace: Prezentace vysvětluje žákům.
Paralelní a sériový obvod
Karolína Jánská, tercie A
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA3_05 Název materiálu:PERSONALISTIKA PODNIKU Tematická oblast:Ekonomika, 3. ročník Anotace:Prezentace vysvětluje.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Název šablony: Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT 32/ Č J10/ , Beranová Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Název výukového.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
Název šablony Inovace a zkvalitnění prostřednictvím ICT Název VM 9. ročník- Jazyk a jazyková komunikace- Cizí jazyk-Anglický jazyk-Great Britain Autor.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA3_11 Název materiálu:FINANČNÍ STRÁNKA PODNIKU Tematická oblast:Ekonomika, 3. ročník Anotace:Prezentace.
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková. Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_inovace_CH_9.63 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA2_10 Název materiálu: CENA Tematická oblast: Ekonomika, 2. ročník Anotace: Prezentace vysvětluje žákům.
Vypracovali:Filip Beránek-úprava Jirka Plánka-Informace,obrázky.
Jméno autoraMária Kubešová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Označení materiálu:. VY_32_INOVACE_JANJA_VYRZARIZENI_T _07
ROMANTIS MUS Umělecký směr Hlavní rysy nového směru : citově povznést člověka, zajímá je duše a cit člověka, prožitek návrat k minulosti, obdivování.
Stanislav Hájek 2.L Školní rok:2013/2014 P ř edm ě t:Biologie Vyu č ující:Mgr.Ludvík Kašpar.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA2_20 Název materiálu:PODNIKÁNÍ DLE OBCHODNÍHO ZÁKONÍKU Tematická oblast:Ekonomika, 2. ročník Anotace:Prezentace.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA3_08 Název materiálu:MAJETEK PODNIKU – ODPOVĚDNOST ZAMĚSTNANCE ZA ŠKODY Tematická oblast:Ekonomika, 3.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Václav Hlavinka 1.L Země.
FYZIKA 9 ASTRONOMIE ILUSTRACE K TÉMATU SLUNCE Mgr. Eva Smolíková 2013.
Jméno autoraMária Kubešová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA3_09 Název materiálu:HOSPODAŘENÍ S DLOUHODOBÝM MAJETKEM Tematická oblast:Ekonomika, 3. ročník Anotace:Prezentace.
Opakování ionty Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková.
Stoletá válka 1337–1453 Spor o Flandry 3 fáze/etapy 1.etapa( )
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA2_19 Název materiálu:PODNIKÁNÍ DLE ŽIVNOSTENSKÉHO ZÁKONA Tematická oblast:Ekonomika, 2. ročník Anotace:Prezentace.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Anotace Žák pracuje s využitím interaktivní tabule a získává informace o lázeňství v ČR VY_32_INOVACE_ICT2.5_3-49 Autor Mgr. Rita Sobková Jazyk Čeština.
Ročníková práce Filip Grábl, VI.B Školní rok 2012/2013.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_JANJA_VYRZARIZENI_T _06 Název materiálu:Stahovací montážní zařízení Tematická oblast:Výrobní zařízení 2. ročník Anotace:Prezentace.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Konstantin I. Veliký (Flavius Valerius Constantinus)
Vypracovala Markéta Langrová
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Prezentace Autor : Šimon Ondráček
Základn í škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁN Í PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Břízovité Vypracovali: Vojta Čech – zpracování prezentace, . .
Voda Anna Veselá.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA3_06 Název materiálu:MAJETEK PODNIKU Tematická oblast:Ekonomika, 3. ročník Anotace:Prezentace vysvětluje.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA3_03 Název materiálu:PERSONALISTIKA PODNIKU Tematická oblast:Ekonomika, 3. ročník Anotace:Prezentace vysvětluje.
Preromantismus 8. ročník
Petra Janečková a Lucie Zinková C3B
Předmět: BiologieTřída: 1L Obor: Technické lyceumŠkolní rok: 2013/2014 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Jméno: Marian Příhoda.
Šalmaj.
Anotace: Na číselné ose čtou čísla, která se postupně objevují.
znak vlajka Amhrán na bhFiann (irská verze) Sinne Fianna Fáil A tá fé gheall ag Éirinn, buion dár slua Thar toinn do ráinig chugainn, Fé mhóid.
Česká renesance a humanismus
Základn í škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁN Í PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Z Á S A D Y – H YD R O X I D Y.
Amarylkovité Rostliny
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_37.
Barokní literatura 8. ročník
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA3_04 Název materiálu:PERSONALISTIKA PODNIKU Tematická oblast:Ekonomika, 3. ročník Anotace:Prezentace vysvětluje.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Jehlan autor VM:Ing. Slánská.
OSOBNOSTI ČESKÉ POLITIKY
Transkript prezentace:

Vypracovali: Tomšů Michaela Pantlík David Novotná Veronika

Ptali jsme se 40 deváťáků a 40 dospělých na tyto otázky: 1. Jestli by chtěli pracovat / pracují ve městě nebo na vesnici 2. Jaké nejvyšší vzdělání by chtěli mít / mají 3. V jakém oboru by chtěli pracovat / pracují Toto téma jsme si vybrali, protože nás zajímalo, co si představují deváťáci a jak je to u dospělých.

ve městěna vesnicinevím Počet lidí3433 Počet %85 %7,5 % 1. otázka: Chtěli byste pracovat ve městě nebo na vesnici?

2. otázka: Jakého nejvyššího vzdělání by jste chtěli dosáhnout? vyučenývyučený s maturitou SŠ s maturitou vysoká škola nevím Počet lidí Počet %5 %2,5 %12,5 %72,5 %7,5 %

3. otázka: V jakém oboru by jste chtěli pracovat? PedagogikaSociální činnost EkonomikaStavebnictvíPrávaStrojírenstvíOstatníNevím Počet lidí Počet % 10 %15 %7,5 % 12,5 % 22,5 %5 %20 %

1.otázka: Pracujete ve městě nebo na vesnici? Ve městěNa vesnicinepracující Počet lidí22162 Počet %55 %40 %5 %

2.otázka: Jaké máte nejvyšší vzdělání? VyučenýVyučený s maturitou SŠ s maturitou Vysoká škola Jenom ZŠ Počet lidí Počet %27,5 %0 %57,5 %10 %5 %

3.otázka: V jakém oboru pracujete? ZdravotnictvíPedagogikaPotravinářstvíStrojírenstvíPodnikatelé Počet lidí34652 Počet %7,5 %10 %15 %12,5 %5 % UklízeníFinančnictvíMarketingOstatníNepracující Počet lidí Počet %7,5 %5 %7,5 %25 %5 %

Z naší statistiky jsme zjistili, že: 1) 85 % tázaných deváťáků chce pracovat ve městě, ale tam pracuje pouze 55 % tázaných dospělých 2) 72,5 % tázaných deváťáků chce dosáhnout vysoké školy, ale té dosáhlo pouze 10 % tázaných dospělých 3) A co se oborů týče jsme zjistili, že v příštích letech nikdo nebude pracovat rukama.

 755&bih=873&q=smajl%C3%ADk&oq=smajl%C3%ADk&gs_l=img.3..0l j ac.1.12.img.UmgmOzPst04#newwindow=1&hl=cs&site=imghp&tbm=is ch&q=u%C4%8Ditel+matematiky+kreslen%C3%BD&spell=1&sa=X&ei=DwmRUbajK- at4ASqr4HYBw&ved=0CEwQBSgA&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv ,d.bGE&fp=63d56b214 d8f47f2&biw=1755&bih=873&imgrc=otMQqb0WtFG6PM%3A%3BeE7ai9nPEM1qxM%3Bhttp%253 A%252F%252Fimages.clipartlogo.com%252Ffiles%252Fss%252Foriginal%252F114%252F %252Fa-teacher-is-teaching- math.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fcz.clipartlogo.com%252Fpremium%252Fdetail%252Fa- teacher-is-teaching-math_ html%3B383%3B450  755&bih=873&q=smajl%C3%ADk&oq=smajl%C3%ADk&gs_l=img.3..0l j ac.1.12.img.UmgmOzPst04#newwindow=1&hl=cs&site=imghp&tbm=is ch&sa=1&q=smajl%C3%ADci&oq=smajl%C3%ADci&gs_l=img.3..0l j c.1.12.img._nObd24njcY&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv ,d. bGE&fp=63d56b214d8f47f2&biw=1755&bih=873&imgrc=jJm-eQ- bXx1jZM%3A%3BfcLlyZ3XbMdoGM%3Bhttp%253A%252F%252Fnd01.jxs.cz%252F060%252F484%25 2F1f1538f834_ _o2.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fadelakosinarova.blog.cz%252F1108%2 52Fsmajlici%3B407%3B278