Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/02.0010 Název projektu Digitalizace výuky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Digitalizace výuky Příjemce
Advertisements

Autor: Mgr. Hana Krajčová
Digitalizace výuky Příjemce
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
OBOJŽIVELNÍCI PŘÍRODOPIS 7. ROČNÍK.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Obojživelníci POZNÁVAČKA.
Mgr. Zdeněk Provazník ZŠ Třebechovice pod Orebem
Digitalizace výuky Příjemce
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Obojživelníci.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Opakování obojživelníci
OBOJŽIVELNÍCI obývají „oba živly“ VODU SOUŠ.
OBOJŽIVELNÍCI Ocasatí.
Zoologie strunatců pro učitelství přírodopisu na ZŠ Přednáška č.5
Základní škola Kladruby
Třída: Obojživelníci znaky:
Obojživelníci Zástupci.
OBOJŽIVELNÍCI
Název:Zástupci obojživelníků
Autor: Mgr. Hana Krajčová
Digitalizace výuky Příjemce
Třída OBOJŽIVELNÍCI Tvoří přechodnou skupinu mezi vodními a suchozemskými obratlovci, vyvinuli se z lalokoploutvých ryb (latimérie podivná), dospělci.
Obojživelníci Základní škola Žižkov, Kremnická 98, Kutná Hora
Jedná se o štíhlého čolka s drobnými končetinami a dlouhou hlavou. Pokud se vyskytuje ve vodě, jeho kůže je hladká, na souši ji má suchou a jemnozrnnou.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Digitalizace výuky Příjemce
Obojživelníci ocasatí
Základní struktura života
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: listopad 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
TŘÍDA: OBOJŽIVELNÍCI (AMPHIBIA)
Obojživelníci - bezocasí
OBRATLOVCI Ryby a obojživelníci.
Jméno autoraMgr. Eva Truxová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Obojživelníci Ocasatí Bezocasí.
Obojživelníci bezocasí
Třída: Obojživelníci (Amphibia)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
stavba těla, rozmnožování
Základní škola Kladruby
OBOJŽIVELNÍCI Bezocasí.
Třída OBOJŽIVELNÍCI Přechodná skupina mezi vodními a suchozemskými obratlovci rozmnožování a vývin probíhá ve vodě, larvy= PULCI=dýchají ,mají.
NAŠI OBOJŽIVELNÍCI Obr.1.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Vilma Skřivánková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
RYBY. Stavba těla: Tělo se skládá z hlavy, trupu a ocasu, končetiny jsou přeměněné v ploutve. Pokryv těla: Tělo je kryto šupinami, které jsou neustále.
OBOJŽIVELNÍCI 7. ročník ZŠ Londýnská. OBOJŽIVELNÍCI.
Kmen: Strunatci Podkmen Obratlovci Třída Obojživelníci
Škola 1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko, Jeřábkova 690,Milevsko Autor
Autor: Mgr. Vladislava Slepičková
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
OBRATLOVCI Třída: OBOJŽIVELNÍCI.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
OBOJŽIVELNÍCI – VE VODĚ I NA SOUŠI
Poznávání obojživelníků
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lumír.
Zpracoval: Marcela Kováříková
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Transkript prezentace:

Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy1/1.1 Předmět Přírodopis Téma Obojživelníci – naši obojživelníci Ročník sedmý Autor Mgr. Lenka Pechová

Obojživelníci Naši obojživelníci

Prohlédni si obrázky a urči jeden znak, podle kterého můžeš vyobrazené obojživelníky rozdělit do dvou skupin. Doplň názvy obou skupin obojživelníků: ……………………………………………. ……………………………………………. Dokážeš vyobrazené druhy určit? Pokud ne, využij učebnici nebo atlas. ……………………………….……………..….…………. Naši obojživelníci

Víš jak se jmenuje naše největší žába? Co víš o jejím životě? Naši obojživelníci

Urči další naše obojživelníky. Můžeš využít učebnici i atlas. Naši obojživelníci

Obojživelníci 1)bezocasí - ropucha obecná CH bradavičnatá kůže zavalité tělo žije ve vlhku - kuňka žlutobřichá CH bradavičnatá kůže žije ve vodě - skokan zelený sameček vydává skřehotavý zvuk – ozvučné měchýřky - skokan hnědý vyvinuté zadní končetiny – skákání - rosnička zelená CH žije ve větvích přísavky na koncích prstů Zápis

Na obou obrázcích je jeden živočišný druh – vysvětli. Pohlavní dvoutvárnost - sameček se liší od samičky např. barvou, velikostí… Vyhledej v atlase další druh čolka, který u nás žije. Naši obojživelníci

Vysvětli pojem živorodost. Samička rodí živá mláďata – např. samička mloka skvrnitého rodí pulce do vody. Naši obojživelníci

2) ocasatí - čolek obecný CH pohlavní dvoutvárnost – sameček se liší od samičky /barvou, velikostí…/ žije ve vodě - čolek horský CH žije ve vodě - mlok skvrnitý CH živorodý – samička rodí pulce do vody žije ve vlhku Zápis

Doplň text: Přísavné terčíky na koncích prstů má ………………………………………………………………. Zavalité tělo a krátké nohy má…………………………………………………………………………. Vysoký hřeben v době rozmnožování má sameček …………………………………………. Vajíčka tvořící ve vodě „šňůrku korálků“ má ……………………………………………………. Ozvučné měchýřky v koutcích úst má sameček ………………………………………………. Do vody rodí pulce samička……………………………………………………………………………… Pestře zbarvené břicho a bradavičnatou kůži má ……………………………………………. Černou kůži se žlutými skvrnami má………………………………………………………………… K obojživelníkům žijícím ve vlhku patří…………………………………………………………….. Mohutné zadní končetiny má…………………………………………………………………………… Porovnej končetinu ocasatého a bezocasého obojživelníka. čolekropucha Procvičení učiva