OPAKOVÁNÍ II. Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_688_2TR_PRV Autor: Mgr.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MÍSTO, KDE ŽIJEME – DOMOV, RODINA
Advertisements

Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_172_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
OPAKOVÁNÍ VI. Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_720_3TR_PRV Autor: Mgr.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_180_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Numerace v oboru ČÍSEL 1 - 5
ORIENTACE V ŘADĚ ČÍSEL 1 – 3, POROVNÁVÁNÍ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY__INOVACE_163_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola.
Procvičování sčítání a odčítání v oboru 0-6
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_165_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_398_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Sčítání a odčítání s přechodem přes desítku do 12
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_285_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
Sčítání a odčítání s přechodem přes desítku do 11
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_284_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_174_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_ 242 _2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
Počítání do 100 po desítkách, porovnávání desítek
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
NEŽIVÁ PŘÍRODA – VZDUCH
Sčítání, odčítání do sta
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
NEŽIVÁ PŘÍRODA – LÁTKY A VLASTNOSTI
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
OPAKOVÁNÍ IV. Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_698_2TR_PRV Autor: Mgr.
OPAKOVÁNÍ III. Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_692_2TR_PRV Autor: Mgr.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
OPAKOVÁNÍ – jednotky délky, hmotnosti, obsahu a času
opakování malé násobilky
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_271_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
VĚCI KOLEM NÁS – LIDÉ A VÝROBKY
VYVOZENÍ HLÁSKY „D“ Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_115_1TR_CJ Autor:
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_169_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
zvířata Ve volné přírodě
VE ŠKOLE Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_681_2TR_PRV Autor: Mgr. Jana.
PÍSEMNÉ SČÍTÁNÍ ČÍSEL Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_482_4TR_M Autor:
Písemné odčítání čísel větších než
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_161_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová.
PROCVIČOVÁNÍ ČÍSEL 1, 2, 3 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_162_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná –
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_389_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_170_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_394_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_164_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_166_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_602_5TR_M Autor: Mgr. Iveta Grocholová.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_173_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_171_1TR_M Autor: Mgr. Marie Reichlová Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_404_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Transkript prezentace:

OPAKOVÁNÍ II. Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_688_2TR_PRV Autor: Mgr. Jana Stolá 1

Název vzdělávacího materiáluOpakování II. Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_688_2TR_PRV Číslo šablonyIII/2 AutorJana Stolá, Mgr. Ročník2. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPPrvouka TémaProměny přírody Očekávaný výstup Žák pojmenuje charakteristické znaky ze života přírody na podzim, vhodně a šetrně se chová k přírodě Anotace (způsob použití)Inovovaný výukový materiál slouží žákům k opakování Datum vytvořeníSrpen 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaZahrada, pole, sad Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a kompetence řešení problémů Použitá literatura a zdrojeVlastní, klipart; Viz poslední snímek CZ.1.07/1.4.00/ – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU 2

ODPOVÍDEJ NA OTÁZKY, ODPOVĚDI ZAPISUJ, NAKONEC ZKONTROLUJ S TABULÍ. 1. Pojmenuj jednotlivé druhy zemědělských plodin a uveď využití: a) ………………………………………………………………………………………….. (2b) b) …………………………………………….…………………………………………….. (2b) c)…………………………………………….………………………………………….. ( 2b) d) …………………………………………….…………………………………………….. (2b) e) …………………………………………….…………………………………………….. (2b) 3 cukr, krmivo olej kukuřicekrmivo řepa slunečnice brambory obilí (pšenice)mouka (pečivo) potravina

2. Pojmenuj jednotlivé druhy luštěnin: a) ………………………………… b) ………………………………… c)………………………………… (3b) 3. Vyjmenuj 3 části rostliny obilí: ……………………………….…………………………….…………………………… (3b) 4. Vyjmenuj 4 obilné druhy: ……………………..…………………………..………………………………………………. (4b) 4 čočka fazole hrách klasstéblolist pšeniceječmenovesžito

5. Jaké pečivo se vyrábí z mouky? Vyjmenuj alespoň 5 druhů. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..(5b) 6. Pojmenuj jednotlivé druhy pokojových rostlin: a)………………………………….. (1b) c)……………………………………. (1b) b)………………………………….. (1b) d)……………………………………. (1b) 7. Vyjmenuj 5 nezbytných podmínek pro pěstování rostlin: ……………………….…………………………..…………………………….………………………………………………….. (5b) 5 Koláče, koblihy, chléb, rohlíky, vánočka, … muškát kaktus fialka fuchsie světloteplovodavzduchživiny

8. Vylušti - názvy pokojových květin: a) Přesmyčka: A N C I H Y T……………………………….(1b) b) Přesmyčka:CH O R D I J E (1b) c) Přesmyčka:V I K I L E………………………………. (1b) d) Doplňovačka:P A ………………………………. (1b) e) Doplňovačka:O R………………………………. (1b) f) Skrývačka:UNAVENÝ MAXIPES FÍK USNUL V BOUDĚ. ………………………………. (1b) 6 HYANCIT ORCHIDEJ KLIVIE PALMA OLEANDR FIKUS

9. Pojmenuj zemědělské nářadí: (5b) 7 Hrábě Kolečka Lopata Rýč Motyka

HODNOCENÍ: Hodnocení je v kompetenci učitele, zde je pouze návrh. 40 – 33 bodů1 32 – 25 bodů2 24 – 17 bodů3 16 – 9 bodů4 8 a méně bodů5 8

MÜLHAUSEROVÁ, Hana. SVOBODOVÁ, Jaromíra. Prvouka 2, učebnice pro základní školy. Brno. Nakladatelství Nová škola, ISBN: