Celá čísla Dělení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Vzorce na umocnění.
9 CELÁ ČÍSLA
Matematika s ponorkou Jakub Dupák.
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.01 Druhá mocnina
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Dělitelnost přirozených čísel
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_15 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Nejmenší společný násobek
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Doplň do korálků násobky čísla 2
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_INOVACE_M.3.16_Násobení a dělení č.7_prezentace
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
EU – OP – VK Matematika – 8.B Mgr. Václav Calábek.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
86.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 8
Prvočísla a čísla složená
VY_32_INOVACE_M.3.17_Násobení a dělení č.8_prezentace
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST, SOUČET PRVNÍCH N ČLENŮ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Zdeněk Binar Obchodní akademie a.
Procvičování vzorce.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_07.
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Matematická rozcvička Jaroslav Zahrádka 3.A Technická podpora: Zahrádková Kateřina.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Zahrajte si v matematice oblíbenou hru
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Úkoly nejen pro holky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Přednost početních operací
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
Znaky dělitelnosti.
KONTROLNÍ PRÁCE.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Transkript prezentace:

Celá čísla Dělení

Dělení celých čísel Při dělení neuvažujeme známko a vydělíme čísla jako čísla přirozená Př. 24 : 6 = 4 Možnosti: 24 : 6 = (-24) : (-6) = (-24) : 6 = 24 : (-6) =

Dělení celých čísel Podíl dvou kladných čísel je číslo kladné 24 : 6= 4 Podíl dvou záporných čísle je číslo kladné (-24) : (-6) = 4 Podíl kladného a záporného čísla je číslo záporné (-24) : 6 = (-4) 24 : (-6) = (-4)

Příklady 1 81 : (-9) = (-18) : 3 = (-32) : (-8) = 45 : (-9) = (-64) : (-8) = 72 : (-8) = (-63) : 7 = (-45) : (-3) = 24 : (-6) = 48 : (-6) = (-36) : 6 = (-42) : (-7) = 54 : (-9) = (-49) : (-7) = 56 : (-8) = (-35) : 7 = (-40) : (-5) = 36 : (-3) =

Příklady 2 54 : (-6) = (-64) : (-8) = (-60) : 5 = 21 : (-3) = (-56) : 8 = 12 : 4 = 63 : (- 9) = (-81) : (-9) = 49 : (-7) = 12 : (-6) = (-18) : 9 = (-14) : (-7) = 80 : (-10) = (-72) : (-12) = 42 : (-14) = (-45) : 3 = (-64) : (-16) = 68 : (-4) =