Odčítání v druhé desítce bez přechodu Malované slovní úlohy Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Anotace: Cíl: výklad- postup při odčítání v druhé desítce bez přechodu Pomůcky: interaktivní tabule, desítková kolečka, barevná kolečka, mazací tabulky Postup: žáci sledují tabuli, na tabuli mizí předměty, žáci na svých lavicích pracují s kolečky, zapisují na mazací tabulky
Maminka koupila 15 rohlíků. Filip jich 5 snědl. Kolik rohlíků zůstalo? 15 – 5 = 10 Zápis příkladu:
Na parkovišti stálo 12 aut. 1 auto odjelo. Kolik jich zůstalo? Zápis příkladu: 11 – 1 = 10
Vytvořila Mgr. Jiřina Kuchařová Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace, 1.ročník Datum: 14.5.2012 Odkazy: Obrázky z galerie Klipart pro Microsoft Office 7