Jak správně prodat svůj projekt

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Advertisements

Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Marketingová komunikace v kultuře
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Markéta Mead Anti-Piracy Manager Microsoft Česká republika.
ALD Automotive Fleet Awards 2015 Hankook Firemní auto roku 2015
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Mediální komunikace ČD
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Strategie značky a komunikace
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
DIDO (Online informační portál pro hendikepované) Projekt DIDO, Posilování civilní společnosti v předvstupním procesu: Grantová podpora neziskových organizací.
Prezentace turistické oblasti
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
Spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vzdělávání Pardubickém kraji Mgr. Bc. Jana Smetanová Členka Rady Pardubického kraje pro rozvoj lidských zdrojů,
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
MARKETINGOVÝ MIX.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Role koordinačních skupin komunitního plánování v prorodinné politice Konference k zahájení projektu „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně“
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Kampaň Žít déle doma Informační osvětová kampaň o. s. Život 90 pro rodiny seniorů a seniory Kdy: říjen 2013 Kde: celá ČR Hlavní partner: MPSV Jak: billboardy,
Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
SOBOTA OD 11 HODIN.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
Piktogram reklama logo
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Transkript prezentace:

Jak správně prodat svůj projekt Nabídka spolupráce

Jak správně prodat svůj projekt OBSAH Co nabízíte Co chtějí potenciální zákazníci a kdo to je Sestavení jednoduché prezentace Oslovení

Co chcete a nabízíte Co chcete? Co máte k dispozici Peníze Nepeněžní plnění Co máte k dispozici Prostory v divadle – umístění log, pronájmy, slevy na vstupenky Prodej v divadle – prodej alko, nealko, merchandise Propagační materiály které používáte nebo můžete používat – letáky, programy, vaše standardní kampaně Mediálně známé tváře, neveřejná představení

Proč by to mělo někoho zajímat???

Co lidé a firmy chtějí? Abyste prodali, uvědomte si motivaci vašich potenciálních zákazníků. Proč by vám měli chtít dát peníze? Firmy Image – zviditelnění značky s unikátním projektem Standardní kampaně – využití cílové skupiny chodící do divadla Prestiž – mít vlastní předsatavení/lóži pro své interní účely a VIP klienty Charita – přispět na kulturu Občané Prestiž – mít vlastní lóži a moci se pochlubit Patriotství – podpora České kultury

Jak formulovat vaši nabídku Zkombinujte co nabízíte a co zákazníci chtějí Jasně definujte co mohou dostat a za kolik Vytvořte tři úrovně balíčků Snažte se nabídku přizpůsobit na míru klienta Pracujte s hard daty …. Nezapomeňte prodat svou myšlenku nejdříve interně

Barter Nabídka vzájemně výhodné reciproce Mediální partneři Výměna hodnoty vstupenek - pro čtenáře (předplatitele, soutěž) , zaměstnance nebo partnery za mediální prostor Produktoví partneři Výměna hodnoty vstupenek pro partnery, zaměstnance, výherce soutěží za produkty určené k prodeji nebo k samotné produkci

Crosspromo Nabídka vlastních produktů v rámci jedné akce Možnost nákupu vstupenek se slevou na další představení, ochutnávky, pozvánky do galerie aj. služby Spojení několika subjektů za účelem získání max. efektu Např. zapůjčení oblečení od firmy Alpine Pro (poděkování značce v programu / AP – zaslání newsletteru na všechny zákazníky s pozvánkou na představení)

Produktoví partneři Exkluzivní prodej produktů různých segmentů: Nealko, alko, pochutiny, cigarety Oslovení dodavatelů často používaných služeb za účelem barteru či hromadné slevy (propojení s dalšími institucemi a tím zvýšení obratu)

Koho oslovit Velké firmy napříč segmenty Menší podniky z blízkého okolí Úspěšné podnikatele, majetné spoluobčany Místní politiky Marketing Sponzoring Interní komunikace Obchodní oddělení

Case study Nabídka spolupráce

Úvod Stručně formulovaná nabídka: Vhodné použít multimediální prvky „ ..partnerství unikátního multižánrového projektu, který má na trhu již 3letou historii a několik ocenění. Dovolím si Vám představit krátkou ukázku, než přejdeme na fakta.“ Vhodné použít multimediální prvky Videosestřih Fotogalerie Teaser

Fakta – Charakteristika projektu Zaměření: MULTIŽÁNROVÝ PROJEKT pro celou rodinu Termín: 9. – 11. 8.2012 Lokace: Letiště Panenský Týnec Návštěvnost: 30.000 Počet dní: 3 Cílová skupina: 15 – 45 let spíše městský typ, střední a vyšší příjmová skupina, SŠ/VŠ vzdělaní Hodnota RK: 70mio Kč NEJZÁSADNĚJŠÍ MINIMÁLNÍ INFORMACE

Mediální kampaň Hodnota mediální kampaně – více než 70 miliónů korun ATL: TV, rádio Tisk: deníky, týdeníky, magazíny, lifestyle Outdoor: citylighty, billboardy PR: tiskové zprávy, rozhovory v médiích, tisková konference Internet: mainstreamové servery: idnes.cz, libimseti.cz, poslouchej.net, vlastní web, sociální sítě, komunitní weby Reportáže: vlastní reportérská činnost a výroba pořadů/sestřihů Promoakce: účast promotýmu na prestižních eventech po celé ČR (koncerty, festivaly, sportovní eventy) Pozn.: Vhodné vložit tabulku s hodnotami mediálního plnění v ceníkových cenách

Varianty finanční nabídky I. 3 varianty – od základní po TOP Titulární partner – „RWE Open Air Festival 2012“ Pojmenování podia Vlastní promo zóna (na náklady pořadatele) Cena: ……… 3000 vstupenek Sleva na nákup vstupenek pro klienty RWE 30% Slevy na drinky pro klienty RWE na místě 20% Hlavní partner – „Open Air Festival 2012“ Pojmenování menšího pódia Vlastní promo zóna (na vlastní náklady partnera) Cena: ……. 1000 vstupenek Sleva na nakup vstupenek pro klienty RWE 20% Slevy na drinky pro klienty RWE na místě 10%

Varianty finanční nabídky II. Partner – „Open Air Festival 2012“ Vlastní promo zóna (na vlastní náklady partnera) Cena: ….. 500 vstupenek Sleva na nákup vstupenek pro klienty RWE 10% Bonusy: Meet and greet s herci/tvůrci Návštěva generální zkoušky Prohlídka zázemí divadl * K detailní prezentaci kompletního rozsahu plnění ze strany projektu pro jednotlivé varianty partnerství preferujeme osobní schůzku.

Reference Ukázky vizuálů Loga partnerů projektu Ukázky článků s recenzemi / rozhovory tvůrců Citace spokojených návštěvníků z řad mediálně známých osobností PLAKÁT BILLBOARD LETÁKY

Kontakt Děkuji za váš čas a pozornost, kterou jste této nabídce věnovali. V případě dotazů se na mě neváhejte kdykoli obrátit. MARKETING MANAGER: Marie Marková tel.:+420 608 247 740 marie@flowersense.cz Copyright © Tento dokument je určen pouze pro osobu/osoby, které/kterým je prezentován. Může obsahovat informace, které jsou důvěrné, podléhají ustanovením autorského zákona či jsou předmětem obchodního tajemství. Dokument není možné bez písemného svolení společnosti Promotive, s.r.o. dále šířit či předávat.