Corporate identity Vítám Vás na přednášce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
SMĚRNICE K DM. ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
1 Corporate Identity autor: Mgr. Jaroslav Stuchlík Upozornění: Výchozí studijní podklad pro modul Média, PR a reklamní strategie je učební text Reklama.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
EVENT MARKETING.
Management a marketing PODNIKOVÁ IDENTITA Ing. Pavel Pánek 3
Výrobek a jeho životní cyklus
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
W.P Výbor regionů Stanovisko ke sdělení Komise pro Radu, Evropský parlament, Ekonomický a sociální výbor a Výbor regionů „Posilování místní dimenze.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
9.Komunikace.
Marketingová komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace - Promotion -
Analýza makro a mikroprostředí
MARKETINGOVÝ MIX.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Marketingový mix Obsahuje čtyři taktické marketingové nástroje: produkt (Product), cenu (Price), distribuci (Distribution) a propagaci (Promotion).
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Marketingová komunikace
Marketingové prostředí
1.1. PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
MARKETING.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Prosperita organizace
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
MARKETINGOVÝ MIX.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Vítejte na Marketingu. Identita, image Identita = komplexní obraz firmy utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i budoucností Tvoří.
PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
8. Marketing.
Public relations Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Vítejte na Marketingu.
Podniková kultura Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vítejte na Marketingu.
Tvorba značky.
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Marketingová komunikace
Ekonomika malých a středních podniků
Potřebují knihovny LOGO?
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Transkript prezentace:

Corporate identity Vítám Vás na přednášce

Co je to Corporate identity Corporate identity představuje hlavní strategii podniku. Je také sociální technikou pro založení, rozvoj a stabilizaci organizací. CI disponuje určitým součtem vlastností a způsobů prezentace, které spojují určitou organizaci a současně ji od jiné odlišují. O corporate identity můžeme říci, že je smyslem i formou určité organizace.

Co patří do Corporate identity filozofie organizace firemní design firemní kultura firemní komunikace produkt firemní image firemní identita

Corporate culture je tvořena rituály, zásadami řízení a předpisy v jednání pomocí Ccom a CD s násludujícími: zákazníky, obchodními partnery, sdělovacími prostředky, státní správou, občanskými a zájmovými institucemi vlastními zaměstnanci, rodinnými příslušníky zaměstnanců, bývalými zaměstnanci, konkurencí širokou veřejností.

Co patří do Corporate culture Rituály ve styku se zaměstnanci Zásady jednotného vedení a jednotných postupů Nařízení a zvyklosti v oblékání zaměstnanců Jednotné ztvárnění podnikových budov Rituály ve styku se zákazníky

Corporate communications Jsou to všechny nástroje, kanály, média a prostředky, kterými firma komunikuje s cílovými skupinami. Jednotné komunikace organizace by měly sledovat dlouhodobé záměry a cíle. Jde především o budování pozitivního postoje k organizaci jak v podniku, tak mimo něj. Pomáhají vytvářet a upevňovat nebo měnit image subjektu. CC jsou strategickým zastřešením všech komunikačních forem podniku. Účelem není přímý prodejní efekt, ale dosažení příznivého postoje cílových skupin. Realizuje se zejména formami PR.

Součásti Ccom Corporate design Public relation Corporate advertising Propagace stanovisek Veřejná vystoupení Human relation Investor relations Employee relations Government relations University relations Industry relations Minority relations

Product Je vytvářen marketingovým mixem firmy. Nabízené produkty (výrobky či služby) jsou podstatou existence firmy.

Corporate design Corporate design vyjadřuje to, jak vidí podnik sám sebe a jak chce být vnímán z vnějšku. Zprostředkovává výstižným a spíše podvědomým emocionálním než racionálním způsobem identitu a kulturu podniku, a sice nejen směrem dovnitř, ale i směrem ven.

Součásti CD název, logotyp, barevný standard, písmo, typografie, grafický symbol či maskot, slogan a znělka, architektonický design a další zvláštní opatření.

Značka Pod pojmem značka si představíme jméno, pojem, znak, symbol, tvar či jejich kombinace, jejichž účelem je identifikovat zboží nebo službu určitého prodejce či skupinu prodejců. Má za úkol odlišit je od jejich konkurence. Může poskytovat záruku, že potenciální zákazník výrobek najde a rozpozná. Také představuje popis produktu a jeho funkcí a zároveň i vyjadřuje jeho přednosti v porovnání s produkty konkurence. Příslušná značka je i zárukou kvality.

Dělení značek podle registrace podle subjektu podle místa udělování podle uživatele podle provedení podle doby trvání

Typy strategií Individuální značková jména Všeobecné rodinné jméno pro všechny výrobky Samostatná rodinná jména pro všechny výrobky Obchodní jméno společnosti, kombinované s individuálními značkovými jmény

Co je důležité pro značku Volba značkového jména Hodnota značky Úspěšnost značky Vliv na spotřebitele Postoje spotřebitelů ke značce Význam pro dodavatele

Části značky Barvy Fonty Asociativní slova Slogan Symboly a loga Historky

Grafický manuál Barevnost Použitá písma Hlavičkový papír Faxová zpráva Dopisní obálka Vizitky Elektronická komunikace (mail, web) Faktura Přebaly na firemní desky Design budovy, exteriér, interiér Design firemních aut Design značky na zboží

Pravidla zavádění CI Analýza stávajícího prostředí Nové zásady Směr procesu zavádění CI Koho oslovíme Následně CD Nakonec určit pozici

Corporate image Dlouhodobým využíváním všech součástí corporate identity vzniká corporate image, tedy představa, „obraz“ firmy ve vědomí cílových skupin. Tím se firma stává jednoznačně identifikovatelnou a nezaměnitelnou. Vše by mělo směřovat k upoutání pozornosti a k upozornění veřejnosti na danou firmu.

Corporate identity Děkuji za pozornost