ZKUS ROZTŘÍDIT NĚKTERÉ ŽIVOČICHY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Urči, o kterou rostlinu se jedná
Advertisements

SAVCI.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
Anotace Žák uvádí rozdíly mezi jednotlivými státními zřízeními a lokalizuje evropské monarchy VY_32_INOVACE_ICT2.5_ Autor Mgr. Rita Sobková Jazyk.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Lesní obratlovci – savci
Základní skupiny živočichů
ČÁSTI TĚLA ROSTLIN DÍL 2. Květy a plody.
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
Rozmanitost přírody Třídění živočichů II. aktivita
RNDr. Václav Procházka. ÚKOL Poznejte druhy obojživelníků.
VY_32_INOVACE_34_ Prvouka 3.ročník Živočichové 1.
Rozmanitost přírody Třídění živočichů I. aktivita
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
Hned si to vyzkoušíme na několika zástupcích hmyzu:
HOUBY.
Třídění živočichů Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.16
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o vodě AutorIng. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák chápe důležitost vody pro.
Tundra Anotace Prezentace zpracovává téma Tundra. Obsahuje informace o podnebí, fauně a flóře, ale také tradičních obyvatelích této přírodní krajiny. Autor.
ŽIVOČICHOVÉ.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Tajga, smíšené a listnaté lesy
ČÁSTI TĚLA ROSTLIN DÍL 1. Kořeny, stonek, listy.
PTÁCI.
Pojmenuj domácí zvířata
Anotace : ICT ČJ přídavná jména II. - 5.ročník
Jsou zásoby přírodních zdrojů na Zemi omezené?
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Používání barev v kontextu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit se používat barvy ve větách.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Trávicí soustava.
Který živočich do řady nepatří
Podnebí Anotace Prezentace zpracovává téma Podnebí a podnebné pásy. Obsahuje pracovní list zaměřený na faktory ovlivňující podnebí. Autor Mgr. Hana Korečková.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Čolek velký patří mezi…
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Poznej volně žijící zvířata
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
Příroda nebo člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Rozmanitost přírody Třídění živočichů II. Aktivita Autor: Mgr
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace :Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová Jazyk : Čeština Očekávaný výstup : Poznávání přírodních podmínek Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace k procvičení čtení s porozuměním a k rozvoji přírodovědných vědomostí o vodních plochách a zvířatech žijících u nich. AutorMgr. Zdeňka.
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová Jazyk : Čeština Očekávaný výstup : Poznávání přírodních.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Třídění přírodnin.
ROSTLINY.
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Třídění živých organizmů 5. ročník
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VY_32_INOVACE_60_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ
VY_52_INOVACE_03_ Ekosystém park - živočichové
Transkript prezentace:

ZKUS ROZTŘÍDIT NĚKTERÉ ŽIVOČICHY

ŽIVOČICHOVÉ - třídění obratlovci bezobratlí savci ptáci plazi ryby obojživelníci ryby hmyz další bezobratlí V následujících snímcích zařaď živočichy do správných kategorií

obratlovci bezobratlí savci ptáci plazi ryby hmyz obojživelníci ryby další bezobratlí hmyz Čmelák zemní Medvěd hnědý Sýkora koňadra Pstruh potoční

obratlovci bezobratlí savci ptáci plazi ryby hmyz obojživelníci ryby další bezobratlí hmyz Srna obecná Kur domácí Mravenec lesní Rosnička zelená Ježek západní

obratlovci bezobratlí savci ptáci plazi ryby hmyz obojživelníci ryby další bezobratlí hmyz Žížala obecná Zmije obecná Sumec velký Úhoř říční

obratlovci bezobratlí savci ptáci plazi ryby hmyz obojživelníci ryby další bezobratlí hmyz Křižák obecný Ještěrka obecná Mlok skvrnitý Vážka Zlatohlávek zlatý

A uměli byste zařadit tyto živočichy? obratlovci bezobratlí savci ptáci plazi obojživelníci ryby další bezobratlí hmyz Sova pálená Tučňák císařský Netopýr ušatý Pštros Delfín skákavý Ptakopysk podivný

VÝBORNĚ! Nyní si dávejte hádanky navzájem.

Systém třídění živočichů je ve skutečnosti složitější. obratlovci bezobratlí členovci kroužkovci měkkýši … savci ptáci plazi obojživelníci ryby … kostnaté ryby paryby hmyz pavoukovci Nám však bude zatím stačit jednodušší model

Zdroj použitých obrázků: ireceptar.cz guh.cz nabla.cz biolib.cz fotoaparat.cz mocrshp.websnadno.cz naturfoto.cz hobby.idnes.cz naturepicture.cz naturephoto.cz publicdomainpictures.net fs.gimiweb.net cs.wikipedia.org frohlich.eu e-planeta.cz lovectipsi.blog.cz mysliveckyjan.blog.cz ezoo.cz ucivo.webnode.cz blogplnyzvirat.blog.cz

Identifikátor materiálu: ICT2-2/53 Anotace   Žák třídí živočichy na obratlovce, bezobratlé, savce, ptáky, plazy, obojživelníky, ryby Autor Mgr. Lenka Macháčková Jazyk   Čeština   Očekávaný výstup  Roztřídí některé přírodniny podle nápadných určujících znaků. Speciální vzdělávací potřeby žádné Klíčová slova živočichové, třídění Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity  Kombinace – aktivita, test Cílová skupina  Žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 8 – 9 let / 3. ročník Celková velikost  1,26 MB – PowerPoint