1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopady oslabení kurzu na ceny potravin a české zemědělství Mojmír Hampl Viceguvernér ČNB Žofínské fórum na téma „České zemědělství“ 10. března 2014.
Advertisements

Pracovní úrazovost ČR v roce 2007
Rok 2008; leden až říjen Nehody na pozemních komunikacích a jejich následky; Česká republika Připravil: pplk. ing. Josef Tesařík Besip 20. listopadu 2008.
Česká republika KRAJE Klikni na správný kraj.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Počet a věková struktura uchazečů v České republice o volná pracovní místa k 31.3./ PhDr. Vendula Raymová Jednatelka společnosti Bohemia EU Planners,
Zpráva o stavu zemědělství. Stav zemědělství  Podíl ekologicky obhospodařované plochy na celkové výměře zemědělské půdy byl k cca 7,2%. 
CO JE TO SVĚTOVÁ HOSPODÁŘSKÁ KRIZE?
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Techniky sběru informací
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
Josef Keder Hana Škáchová
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
PROJEKT PŘEDPOVĚĎ POČASÍ Předpověď počasí na
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Charakteristika trhu práce v Jihomoravském kraji.
Situace na trhu s masem v ČR a EU Miluše Abrahamová Pavel Froněk VÚZE Praha.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 24. března 2014.
Veřejné mínění a export PRŮZKUM VNÍMÁNÍ PRŮMYSLU GLOBÁLNÍ PRŮZKUM DŮVĚRY.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Pojmy a interpretace.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
METEO stanice Výsledky pozorování třída 5.A a 5.B.
PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
První registrace nových osobních automobilů v zemích EU + EFTA za období 1990 až 2014 (z ) První registrace nových osobních automobilů Kontakt,
Školení MMW Úvodní školení. Co je MMW a k čemu slouží? MMW neboli Markdata Media Workstation je nová softwarová aplikace speciálně navržená k analýze.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Televize 8. ročník.
TK ministra obrany Pomoc AČR při povodních Jihočeský kraj 24 osob Jihočeský kraj 24 osob Moravskoslezský kraj 197 osob Moravskoslezský kraj 197.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
RUD – rozpočtové určení daní přílohy zákona č. 243/2000 Sb,
Nástroj na plánování reklamních kampaní.  Výběr regionů, kanálů a cílových skupin  Výběr typů událostí ◦ Časová pásma, části dne, reklamní bloky  Nastavení.
Název krajePodíl kraje v %Podíl obce v % Praha14,39,0 Jihočeský2,85,6 Jihomoravský5,713,5 Karlovarský4,25,1 Královéhradecký10,37,6 Liberecký11,59,3.
( vzdělanostní struktura obyvatel )
RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD | Na padesátém 81, Praha 10 | ŽIVOTNÍ PODMÍNKY A MÍRA OHROŽENÍ PŘÍJMOVOU CHUDOBOU ZAMĚSTNANCŮ V ČR Oddělení sociálních.
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
Analýza a vyhodnocení zdravotního stavu obyvatel města TÁBOR MUDr. Stanislav Wasserbauer MUDr. Miloslav Kodl Hana Pokorná Zdravá Vysočina, o.s. ve spolupráci.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD | Na padesátém 81, Praha 10 | czso.cz1/12 JAK SE DAŘÍ CESTOVNÍMU RUCHU V ČESKÉ REPUBLICE? Pavel Vančura Tisková konference,
Televize 8. ročník.
Hospodaření obcí v roce 2016
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
Aktuální vývoj pracovní úrazovosti
Stručná informace o plnění Národní strategie BESIP 2020
zpracovaný v rámci projektu
Migrační tendence v Moravskoslezském kraji
ROK 2011 Statistika nehodovosti na pozemních komunikacích České republiky Připravil: pplk. Petr Sobotka PRAHA 12. ledna 2012.
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Alkohol v silničním provozu plk. Ing. Tomáš LERCH
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Vývoj dopravní nehodovosti za období leden až říjen roku 2013 plk. Ing. Tomáš LERCH
Vyjmenuj kraje ČR VY_32_INOVACE_01
Porovnání epizod vysokých koncentrací přízemního ozonu v létě 1994 a 2003 Karel Dejmal Observatoř Košetice.
Transkript prezentace:

1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch

2 Vývoj ATS a ratingu Share jednotlivých stanic Meteoindex Top 10 ostatních stanic ObsahZdroj: ATO - Mediaresearch Souhrn Obsah Definice pojmů

3 V červenci došlo k poklesu celodenní sledovanosti o 4 procenta, v hlavním vysílacím čase sledovanost poklesla o 7 procent. V porovnání s loňským červencem sledovanost v rámci celého dne beze změny, v prime time došlo k poklesu sledovanosti o 1 procento. Hodnota meteoindexu ve srovnání s minulým měsícem vzrostla o 3 %, meziročně došlo k 4 % nárůstu. Souhrn Zdroj: ATO - Mediaresearch Souhrn

4 Vývoj ATS a ratingu Zdroj: ATO - Mediaresearch Tabulka vývoje ATS a ratingu, 6-6

5 Vývoj ATS a ratingu Zdroj: ATO - Mediaresearch Vývoj ATS a ratingu, 6-6 Meziměsíčně –  Meziročně – 

6 Vývoj ATS a ratingu Zdroj: ATO - Mediaresearch Tabulka vývoje ATS a ratingu, 19-23

7 Vývoj ATS a ratingu Zdroj: ATO - Mediaresearch Meziměsíčně -  Meziročně -  Vývoj ATS a ratingu, 19-23

8 Share 6-6, Dospělí 15+ Share TV stanic Zdroj: ATO - Mediaresearch

9 Share (Prime Time), Dospělí 15+ Share TV stanic Zdroj: ATO - Mediaresearch

10 Vývoj meteoindexu Zdroj: ATO - Mediaresearch Tabulka vývoje meteoindexu, srovnání s ATS

11 Vývoj meteoindexu Zdroj: ATO - Mediaresearch Vývoj meteoindexu, srovnání s ATS Meziměsíčně – Meziročně –

12 TOP 10 ostatních stanic

13 Vývoj cílových skupin Meziměsíčně došlo k poklesu sledovanosti o 4 procenta... Meziměsíční a meziroční srovnání cílových skupin Zdroj: ATO - Mediaresearch Meziměsíčně vykázaly pokles sledovanosti cílové skupiny: Sociální profil B Královéhradecký kraj děti Vysokoškoláci Meziroční sledovanost beze změny… Meziročně vykázaly nárůst sledovanosti cílové skupiny: Praha VMB nad Plzeňský a Olomoucký kraj Meziročně vykázaly pokles sledovanosti cílové skupiny: Zlínský a Jihočeský kraj VMB a ženy 35-44

14 Definice použitých pojmů ATS (Average Time Spent) – je průměrná doba strávená v daném období jednotlivcem starším 15 let u televizní obrazovky Rating total – je procento doby strávené výše uvedenými jednotlivci u televize v daném období Share – podíl na trhu, je podíl ATS jednotlivých televizních stanic na celkem odsledované době (celkovém ATS) PT – Prime time, doba mezi 19 a 23 hodinou Meziměsíční index – podíl ATS v aktuálním měsíci a minulém měsíci (hodnota větší než jedna znamená nárůst sledovanosti) Meziroční index – podíl ATS v aktuálním měsíci a v odpovídajícím měsíci minulého roku (hodnota větší než jedna znamená nárůst sledovanosti) Definice pojmů Zdroj: ATO - Mediaresearch

15 Meteoindex – data o počasí Meteoindex reprezentuje počasí v daný den počítán z proměnných průměrná teplota, průměrné srážky pro celou republiku a celé dny nabývá hodnot od 0 do 99 vyšší hodnota meteoindexu představuje horší počasí, nízká hodnota naopak počasí hezké Definice pojmů Zdroj: ATO - Mediaresearch V rámci projektu měření sledovanosti televize jsou dodávána i data o počasí. Tato data od ČHMÚ obsahují informace o teplotě, srážkách a oblačnosti, a to vždy průměrnou, minimální a maximální hodnotu za celý den a konkrétní hodnoty po hodinách. Data jsou sledována a dodávána pro jednotlivé regiony a rovněž průměrné za celou republiku. Z dat o počasí je před jejich distribucí dopočítáván tzv. Meteoindex, jehož vývoj a vztah k vývoji sledovanosti televize je vyhodnocován v této měsíční zprávě.