Základní ovládání ŽELVÍ GRAFIKA. ZÁKLADNÍ PRVKY OVLÁDÁNÍ Pro zobrazení želvičkyturtle.show nastavení rychlostiturtle.speed = 1-10 rovnou čáru turtle.move.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technologie pro publikování na webu 1
Advertisements

Microsoft Word 2010 I. Spuštění aplikace Wordu Popis prostředí Základní editace textu VY_32_INOVACE_52_MS_Word_ I.
PowerPoint Založení nového souboru .pptx Tlačítko Office, Nový
Počítačová grafika.
TNPW1 Cvičení
Tato prezentace byla vytvořena
Matematika Dělení 10, 100, 1000.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B10 Příkazový řádek: úvod AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníListopad 2012 Ročník / věková kategorie3. ročník.
Třídy, generické třídy, pseudotřídy
TABULKOVÝ PROCESOR Tadeáš Řezníček 4.A
Mgr. Vlastislav Kučera přednáška č. 8.  Boxy  Vlastnosti ◦ width ◦ height ◦ padding ◦ border ◦ margin.
STAVEBNICTVÍ Pozemní stavby STA34 Studie rodinného domu
Benešov Seznámení s ELEVem Kontaktní osoby Zahájení činnosti eGON-Center únor 2009 Studentské prostředí ELEV Ukázka kurzu Czech POINT Administrátorské.
Jaroslav Páral Středoškolská odborná činnost ŘÍDÍCÍ PULT PRO PŘESNÉ OVLÁDÁNÍ ROBOTA.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Tvorba webu Úvod do CSS 1.
Uživatelská dialogová okna
ZJEDNODUŠENÉ ZOBRAZOVÁNÍ, PŘERUŠOVÁNÍ OBRAZCŮ
Změny v SOILINu ve SCIA Engineer oproti Nexis32
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Počítačová grafika.
OPAKOVÁNÍ VYPOČÍTEJTE IMPEDANCI SERIOVÉHO SPOJENÍ REZISTORU O ODPORU R= 10 Ω, INDUKTORU O VLASTNÍ INDUKČNOSTI L= 200 mh A KAPACITORU O KAPACITĚ C=220.
5.5 Způsoby a metody kreslení schémat, uspořádání schémat
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – gesta VY_32_INOVACE_08 Sada 26 Základní škola.
TECHNICKÉ KRESLENÍ Autor: Luboš Šlechta Datum: Třída: 8 - 9
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – aplikace Color Drops VY_32_INOVACE_20 Sada 26.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Metody geoinženýrství Ing. Miloš Cibulka, Ph.D. Brno, 2015 Cvičení č. 3 Vytvořeno s podporou projektu Průřezová inovace studijních programů Lesnické a.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základní pojmy počítačové grafiky Autor: Mgr.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – aplikace Stopwatsch VY_32_INOVACE_19 Sada 26.
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
Obrázkový slovník Část první Drak Želva Kanárek Ovce Králík Kráva Křeček Krysa KůňLev Další.
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření: Číslo DUM: VY_32_INOVACE_06_ZT_TK_1 Ročník: I. Technické kreslení Vzdělávací oblast: Odborné.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Windows 7 – hlavní panel, základní nastavení Hlavní panel – zobrazení dalšího.
Počítačová podpora konstruování I 7. přednáška František Borůvka.
Barevná hloubka: Ukázky obrázků ještě jednou:
Nástroj pro prezentace
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Základní ovládání a nastavení počítače Ovládací panely – nastavení stopy.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – zrcadlení VY_32_INOVACE_07 Sada 26 Základní škola.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Mgr. Vlastislav Kučera lekce č. 5.  Boxy  Vlastnosti ◦ width ◦ height ◦ padding ◦ border ◦ margin.
Ing. Bohuslava Vitekerová
ProgeCAD Hladiny a kóty.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – tlačítko Home VY_32_INOVACE_05 Sada 26 Základní.
Prezentační manažery (PM), prezentace pojmy VY_32_INOVACE_7C11.
Vedoucí projektu:Doc. Dr. Ing. Bronislava Horáková Konzultant:Ing. Tomáš Minarčík Zpracovatel:Martina Sochorová Datum: VYSOKÁ ŠKOLA BAŇSKÁ – TECHNICKÁ.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – základní ovládání VY_32_INOVACE_01 Sada 26 Základní.
Prezentace angličtiny
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – nastavení jasu a tapety VY_32_INOVACE_07 Sada.
Sweet Home 3D Import 3D objektů.
Tvorba dynamických prezentací Vytváření účinných, dynamických diagramů a schémat SmartArt Použití grafických témat Nové nástroje a efekty pro tvary, text.
SP4 - RD PROVÁDĚCÍ v ARCHICADU ing. arch. Vladimíra Jínová 12 - kontrolní tisk a kompletace.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
SP3 - ARCHICAD NASTAVENÍ VÝPLNÍ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Nástroj pro prezentace
UKÁZKA VYTVOŘIL: ANTONÍN VŘEŠŤÁL. SOUHRNNÁ UKÁZKA.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Monitor
Informační a komunikační technologie
SP3 - ARCHICAD NASTAVENÍ VRSTEV
ProgeCAD Hladiny a kóty.
Zoner Callisto Pracovní prostředí editoru
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Středoškolská odborná činnost
Vektorová grafika Základy práce s vektorovým editorem - křivky.
Počítačová grafika.
Počítačová grafika.
Transkript prezentace:

Základní ovládání ŽELVÍ GRAFIKA

ZÁKLADNÍ PRVKY OVLÁDÁNÍ Pro zobrazení želvičkyturtle.show nastavení rychlostiturtle.speed = 1-10 rovnou čáru turtle.move (100) zatočení vlevo turtle.turnleft Změna barvygraphicswindow.pencolor = red Přerušovaná čára Turtle.penup() Turtle.pendown()

UKÁZKA

POSTUP Turtle.Show () Turtle.Speed = 8 Turtle.Move (100) Turtle.TurnLeft() GraphicsWindow.PenColor = "red" Turtle.Move (100) Turtle.TurnLeft () Turtle.Move (100) Turtle.PenUp() Turtle.Move (100) Turtle.PenDown() Turtle.TurnLeft() Turtle.Move (100)