Násobení a dělení 10, 100,.... Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Myslím si číslo. Je to výška tajné chodby v centimetrech. Teď ji převedu na decimetry. Bude nové číslo větší? 1.Ano 2.Ne cm = 17 dm
Platí rovnost? 0, = 5,6 1.Ano 2.Ne 12345
Platí rovnost? 15,27 : = 0, Ano 2.Ne ,27 : = 0,01527
Platí rovnost? 15, = Ano 2.Ne , = 1 530
Platí rovnost? 3,4506 : 100 = 345,06 1.Ano 2.Ne ,450 6 : 100 = 0,
1, = , ,000102
45 : = a zbytek ,45 4.0,
0, = ,
6,36 : = , ,00636
0, = ,59 3.0, ,0059
0,31 : 100 = , ,
Které číslo zakryl rámeček? 49 : = 0, ,
Které číslo zakryl rámeček? 0, = 7,
Které číslo zakryl rámeček? 6, = 624, ,1 3.62,41 4.6,241
Které číslo zakryl rámeček? 2,74 : 100 = 0, , ,
Téma: Násobení a dělení 10, 100,.... Předmět: matematika 6. ročník ZŠ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office (TurningPoint) Autor: Mgr. Bohumila Zajíčková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (