AZ - KVÍZ Procvičení procent

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podobnost geometrických útvarů
Advertisements

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Procenta Výpočet procentové části
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Přímá a nepřímá úměrnost
* Procenta Úvod Matematika – 7. ročník *
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 31.
Procenta Výpočet počtu procent
Kdo chce být milionářem ?
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_12_INOVACE_59_7TR_M Autor: Mgr. Monika Bittová 1.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
rozdělení v daném poměru
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Procenta.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Rotační kužel - výpočet objemu
Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Měřítko mapy, plánu Matematika – 7. ročník
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
PROCENTA, ÚROKY 7. ročník.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zuzana Ondrášová.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
- VYJADŘUJÍ ČÁST Z CELKU - PŘIČEMŽ CELEK JE VŽDY 100 %
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Povrch a objem jehlanu procvičení
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Procenta SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
* Procenta kolem nás Matematika – 7. ročník *
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Trojčlenka v nepřímé úměrnosti Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Druhá mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Rozklad čísel na desítky a jednotky
Trojčlenka v přímé úměrnosti
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Zápis čísla v desítkové soustavě
Trojčlenka - procvičování Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Procenta – písemná práce Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
VY_32_INOVACE_044_Trojčlenka
Transkript prezentace:

AZ - KVÍZ Procvičení procent Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován Mgr. Evou Majlišovou AZ - KVÍZ Procvičení procent

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Kolika procentům se rovná základ? 100 %

Jak se nazývá menší jednotka než je procento? promile

Jak řešíme úlohy na procenta? Trojčlenkou nebo přes 1%

Vyjmenuj všechny části, se kterými se v úlohách o procentech můžeme setkat. Základ, počet procent, procentová část.

Souvisí nějak řešení úloh na procenta s přímou úměrností? Ano – trojčlenka – je vždy přímá úměrnost.

Co nám znázorňují šipky u zápisu trojčlenky? Směr , ve kterém se sestavuje poměr .

Kolik Kč je 10% z 456790 Kč. 45679 Kč

Urči 50% z 250600. 125 300

KOLIK JE 25% ZE 400? 100

Kolik je jedno procento ze 125000?

Co znamená slovo PROCENTO? setina

Kolik stojí svetr po 30% slevě, když původní cena byla 300 Kč?

Kabát byl zlevněn o 500 Kč. Kolik stál původně, jestliže sleva byla 10%? Kabát stál 5000 Kč.

Z celkového počtu 28 žáků je 7děvčat. Kolik procent děvčat je ve třídě? Ve třídě je 25% děvčat.

Vyjádři toto desetinné číslo 0,34 v procentech 34%

Kolika procentům se rovná ½ ( jedna polovina)? 50%

10% je 546. Čemu se rovná základ? 5460

Základ se rovná 25000. Čemu se rovná 120%? 30 000

V čem se udává hladina alkoholu v krvi? V promilích

¼ základu se rovná kolika procentům? 25%

Řekni tři příklady, kde se setkáváme s procenty. Sleva, daně, úroky

DOUFÁM, ŽE JSTE BYLI ÚSPĚŠNÍ A VŠE O PROCENTECH SI ZOPAKOVALI. A TO JE VŠECHNO. DOUFÁM, ŽE JSTE BYLI ÚSPĚŠNÍ A VŠE O PROCENTECH SI ZOPAKOVALI.