Dotazník spokojenosti pacientů Nemocnice s poliklinikou Havířov, p.o. Vyhodnocení – rok 2014
Základní data Dotazník spokojenosti pacientů koncipován Lékařskou radou jako periodický významný nástroj pro zvyšování kvality léčebné a ošetřovatelské péče a služeb nemocnice Sběr dotazníků v období květen – červenec 2014 Celkem distribuováno 1470 dotazníků Hospitalizovaní pacienti Vyplněno 697 dotazníků Návratnost 47.4 %
Návratnost podle oddělení Oddělen í :Rozd á noVr á cenoN á vratnost % dětsk é rehabilitace chirurgie LDN dialýza geriatrie urologie neurologie infekce ORL psychiatrie MOJIP OKH interna gyn.por.- chir Celkem
Hodnotící kategorie Medicínský segment 1-5: průměrná známka 1,33 (otázky dotazníku 1-6, 14-15) Klientské služby 1-5: průměrná známka 1,76 (otázky dotazníku 7-13)
Vyhodnocení podle otázek
Orientační značení v nemocnici spokojen671nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %32% 20% 2% 1%
Přístup ošetřujícího lékaře spokojen666 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 15% 4% 0,5%
Péče poskytnutá sestrami a ošetřovatelkami spokojen 697 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 9% 2% 0%
Chování sester a ošetřovatelek spokojen678 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 9% 1% 0%
Délka čekací doby na lékařský zákrok spokojen618 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 27%8% 2% 1%
Informace o zdravotním stavu podané lékařem spokojen654 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %21% 4%1%
Doba návštěv v nemocnici spokojen682 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 16% 9% 2% 0%
Prostředí nemocnice spokojen675nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %50%14%3%0%
Sortiment a kvalita stravy spokojen654 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %39%11%4%1%
Dostupnost sociálních zařízení spokojen654 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %28%10% 4%
Dostupnost a kvalita ostatních služeb (TV, internet, novinový stánek, uložení potravin v lednici) spokojen 653nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %30%14%10%3%
Čistota na oddělení spokojen670nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %23%6%0.5%0%
Služby nemocničního bufetu spokojen544 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 35% 26% 5% 2%
Dostupnost lékaře v případě potřeby 667 vždypřevážnězpravidlazřídkanikdy %22%5%0%
Dostupnost sestry a ošetřovatelky v případě potřeby 671 vždypřevážnězpravidlazřídkanikdy % 8% 0.5%00
Denní rozhovor s lékařem 676 anone % 3%
Protichůdné informace od personálu 614 anone %87% Gyn.por. 24 %, neurologie 19 %
Dostatečné informace týkající se následné léčby po ukončení hospitalizace 617 anone % 3%
Představování lékaře 667 anone %10%
Respekt k soukromí a studu 673 anone % 1%
Doporučení nemocnice příbuzným nebo přátelům 642 anone %5%
Kladné písemné připomínky respondentů podle typu Kladné připomínky Celková spokojenost9 Profesionalita zdravotnického personálu15 Kladný přístup zdravotnického personálu25 Jmenovité ocenění zdravotníka4 Kvalita stravy2 Prostředí oddělení2 Kladné hodnocení pracovníků úklidu1 Vybavení pokojů1 Čistota1 Celkem60
Záporné písemné připomínky respondentů podle typu Záporné připomínky 67 Nekvalitní sociální zařízení20 TV - špatný příjem, omezená nabídka programů, kvalita přijímačů7 Internet - absence WiFi, omezení stránek3 Kvalita stravy6 Vybavení pokojů4 Interiér a exteriér nemocnice3 Absence soukromí3 Nadměrná administrativa3 Otevírání oken, balkónů3 Nedostatek informací od lékaře2 Dlouhá čekací doba na lékaře2 Absence bankomatu2
Záporné písemné připomínky respondentů podle typu Staré vozíky k převozu nemocných1 Špatné zkušenosti1 Absence mužského ošetřovatelského personálu1 Podávání urologického čaje1 Nošení identifikačního náramku1 Čistota1 Vyloučení nepřizpůsobivých pacientů1 Automat na poplatky1 Karta na výtah - RHB1