Dotazník spokojenosti pacientů Nemocnice s poliklinikou Havířov, p.o. Vyhodnocení – rok 2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Města ČR – orientace na mapě
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
AC Sparta Praha – VFL Wolfsburg 2. 9:05 B Bohemians 1905 – MFK Košice
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Jak měřit transparentnost NNO?
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Projekt Centrum podpory NRP je realizován za podpory Nadace
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
Systém financování v primární péči
Vlastnosti sčítání a odčítání
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Edukace pacienta před a po totální endoprotéze kyčelního kloubu
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Predikce chemických posunů
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Kvalita očima pacientů Praha , MUDr.Markéta Hellerová.
Prezentace výsledků průzkumu
Transkript prezentace:

Dotazník spokojenosti pacientů Nemocnice s poliklinikou Havířov, p.o. Vyhodnocení – rok 2014

Základní data Dotazník spokojenosti pacientů koncipován Lékařskou radou jako periodický významný nástroj pro zvyšování kvality léčebné a ošetřovatelské péče a služeb nemocnice Sběr dotazníků v období květen – červenec 2014 Celkem distribuováno 1470 dotazníků Hospitalizovaní pacienti Vyplněno 697 dotazníků Návratnost 47.4 %

Návratnost podle oddělení Oddělen í :Rozd á noVr á cenoN á vratnost % dětsk é rehabilitace chirurgie LDN dialýza geriatrie urologie neurologie infekce ORL psychiatrie MOJIP OKH interna gyn.por.- chir Celkem

Hodnotící kategorie Medicínský segment 1-5: průměrná známka 1,33 (otázky dotazníku 1-6, 14-15) Klientské služby 1-5: průměrná známka 1,76 (otázky dotazníku 7-13)

Vyhodnocení podle otázek

Orientační značení v nemocnici spokojen671nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %32% 20% 2% 1%

Přístup ošetřujícího lékaře spokojen666 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 15% 4% 0,5%

Péče poskytnutá sestrami a ošetřovatelkami spokojen 697 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 9% 2% 0%

Chování sester a ošetřovatelek spokojen678 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 9% 1% 0%

Délka čekací doby na lékařský zákrok spokojen618 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 27%8% 2% 1%

Informace o zdravotním stavu podané lékařem spokojen654 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %21% 4%1%

Doba návštěv v nemocnici spokojen682 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 16% 9% 2% 0%

Prostředí nemocnice spokojen675nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %50%14%3%0%

Sortiment a kvalita stravy spokojen654 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %39%11%4%1%

Dostupnost sociálních zařízení spokojen654 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %28%10% 4%

Dostupnost a kvalita ostatních služeb (TV, internet, novinový stánek, uložení potravin v lednici) spokojen 653nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %30%14%10%3%

Čistota na oddělení spokojen670nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi %23%6%0.5%0%

Služby nemocničního bufetu spokojen544 nespokojen velmisp íš eneutr á lsp íš evelmi % 35% 26% 5% 2%

Dostupnost lékaře v případě potřeby 667 vždypřevážnězpravidlazřídkanikdy %22%5%0%

Dostupnost sestry a ošetřovatelky v případě potřeby 671 vždypřevážnězpravidlazřídkanikdy % 8% 0.5%00

Denní rozhovor s lékařem 676 anone % 3%

Protichůdné informace od personálu 614 anone %87% Gyn.por. 24 %, neurologie 19 %

Dostatečné informace týkající se následné léčby po ukončení hospitalizace 617 anone % 3%

Představování lékaře 667 anone %10%

Respekt k soukromí a studu 673 anone % 1%

Doporučení nemocnice příbuzným nebo přátelům 642 anone %5%

Kladné písemné připomínky respondentů podle typu Kladné připomínky Celková spokojenost9 Profesionalita zdravotnického personálu15 Kladný přístup zdravotnického personálu25 Jmenovité ocenění zdravotníka4 Kvalita stravy2 Prostředí oddělení2 Kladné hodnocení pracovníků úklidu1 Vybavení pokojů1 Čistota1 Celkem60

Záporné písemné připomínky respondentů podle typu Záporné připomínky 67 Nekvalitní sociální zařízení20 TV - špatný příjem, omezená nabídka programů, kvalita přijímačů7 Internet - absence WiFi, omezení stránek3 Kvalita stravy6 Vybavení pokojů4 Interiér a exteriér nemocnice3 Absence soukromí3 Nadměrná administrativa3 Otevírání oken, balkónů3 Nedostatek informací od lékaře2 Dlouhá čekací doba na lékaře2 Absence bankomatu2

Záporné písemné připomínky respondentů podle typu Staré vozíky k převozu nemocných1 Špatné zkušenosti1 Absence mužského ošetřovatelského personálu1 Podávání urologického čaje1 Nošení identifikačního náramku1 Čistota1 Vyloučení nepřizpůsobivých pacientů1 Automat na poplatky1 Karta na výtah - RHB1