Památky 11/2011. 2 Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Sexuální zneužívání v České republice: Výsledky národního výzkumu
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Lipno nad Vltavou z pohledu letních turistů
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Provozně - ekonomický pohled na datová centra
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka ředitele Městské policie hl.m.Prahy.
Petr Adamus.  Vycházíme z předpokladu, že osoby s autismem trpí poruchami chování, protože prostředí a většina technik učení nepočítá s jejich individuálními.
Interkulturní a intrakulturní komunikace sluchově postižených studentů středních škol Mgr. Filipcová Věra.
Přehled základních výsledků šetření Rušiče spánku a nykturie Březen 2009/ Tisková informace k výsledkům šetření / STEM/MARK a.s.
Letní olympijské hry Názory obyvatel ČR a hl. m. Prahy
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
Dynamické rozvozní úlohy
Kdo chce být milionářem ?
10 let výzkumu informačních potřeb veřejnosti Ing. Jaroslav Svoboda MV ČR.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
NÁZORY OBYVATEL MĚSTA ZNOJMA NA REGULOVANÉ NÁJEMNÉ A PRODEJ MĚSTSKÝCH BYTŮ Říjen NÁZORY OBYVATEL MĚSTA ZNOJMA NA REGULOVANÉ NÁJEMNÉ A PRODEJ MĚSTSKÝCH.
SC & C – Marketing & Social Research 1 Marketingový a sociologický výzkum Držitel certifikátu ISO 9001: člen ESOMAR Praha 19. srpna 2011.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Náhradní rodinná péče v České republice a zkušenosti přímých aktérů Postoje české společnosti k náhradní rodinné péči Projekt Centrum podpory NRP je realizován.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Pardubický kraj Ing. Jarmila Halouzková
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Michaela Strnadová, PaedDr
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
ISSS, Jaroslav Winter BMI sdružení Veřejně přístupný Internet ano, nebo ne?
Neber úplatky… …nebo se z toho zblázníš
Budou chodit do knihoven? Průzkumy dospělé populace 1996 – 2007 – 2010 a nová koncepce rozvoje knihoven ČR Národní knihovna ČR.
IBRS s.r.o., Prague 10, Dubečská 8, strana 1 Desk research – fertility rate Eurostat / 2006 Fertilita - průměrný počet živě narozených dětí, které.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Výsledky výzkumu mezi obyvateli MČ Praha 2 a návštěvníky Riegrových sadů „Soužití pejskařů a nepejskařů v parcích na území Prahy 2“ 28. června 2011 / Prezentace.
Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
Strategie značky a komunikace
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
Spotřebitelský výzkum
Znalost a hodnocení ekologických nadací (Slovenská republika)
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Průzkum sebehodnocení zdravotního stavu a disability Popis metody průzkumu Datum: 13. června 2006 Číslo projektu: Připravil: Petr Hrala.
Metody sociálního výzkumu 5. blok Denní studium LS 2007/
Užívání tabákových výrobků v dospělé české populaci (15 let a více) Výsledky studie GATS WHO/CDC 2012 MUDr. Hana Sovinová, PhDr. Ladislav Csémy Státní.
Informovanost o fondech EU Únor Background a cíle projektu MMR spustilo novou kampaň na čerpání prostředků z fondů EU v období Hlavním.
Analýza parkujících vozidel v lokalitě „Ládví“
Průzkum spotřebitelských návyků ve spotřebě vody – Praha - říjen 2016
Transkript prezentace:

Památky 11/2011

2 Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7

Metodologie

4 Klient Typ výzkumu Fieldwork Metoda průzkumu h Velikost vzorku f Metoda výběru a Identifikace respondenta Standardy realizace omnibusové šetření IBRS OBSERVER – Face to face rozhovory tazatele s respondentem 1000 respondentů z celé ČR náhodný výběr s kvótní oporou (velikost místa bydliště v regionu, pohlaví, věk) pohlaví, věk, region, velikost místa bydliště, čistý osobní příjem, povolání, vzdělání, počet nezaopatřených dětí ICC/ESOMAR

Cíle projektu

6 Cílem průzkumu bylo zjištění následujících parametrů památek ČR: Znalost památek 1. na mysli Celková spontánní znalost památek Nejvýznamnější památky ČR Návštěvnost památek Doprovod při návštěvě památek Doba strávená při návštěvě památek Využívané akce Výběr památek k návštěvě Přítomnost volně přístupné zahrady Spokojenost se současným stavem zpřístupněných památek Důvody spokojenosti/nespokojenosti při návštěvě památek

Památky – vyhodnocení 11/2011

8 Spontánní znalost památek ČR - 1. na mysli vs. celková znalost Neznámějšími památkami v České republice jsou Pražský hrad a Karlštejn. Jaká památka v ČR Vás napadne jako první na mysli? Jaké další památky v ČR znáte? (N = 1000) (stat. chyba: max. 2,6%)

9 Jaká památka v ČR Vás napadne jako první na mysli? (N = 1000) PohlavíVěk PříjemVzdělání Spontánní znalost památek 1. na mysli ČR - identifikace Pražský hrad napadne jako 1. na mysli nejčastěji respondenty nad 60 let.

10 Jaké další památky v ČR znáte? (N = 1000) PohlavíVěk PříjemVzdělání Celková spontánní znalost památek ČR - identifikace Znalost hradu Karštejn se zvyšuje s rostoucím příjmem a vzděláním respondentů.

11 Nejvýznamnější památka ČR 27% respondentů považuje za nejvýznamnější památku v ČR Pražský hrad. Jakou památku v ČR považujete za nejvýznamnější? (N = 1000) (stat. chyba: max. 2,6%)

12 Jakou památku v ČR považujete za nejvýznamnější? (N = 1000) PohlavíVěk PříjemVzdělání Nejvýznamnější památka ČR - identifikace Pražský hrad považují za nejvýznamnější památku v ČR častěji respondenti s příjmy nad Kč a respondenti s vysokoškolským vzděláním.

13 Jaké památky jste v ČR navštívil/a v letošním roce? (N = 1000) Návštěvnost památek ČR 39% respondentů letos v ČR navštívilo nějakou památku, nejčastěji Pražský hrad. 28% respondentů nenavštívilo v tomto roce žádnou a 33% památky nenavštěvuje. (stat. chyba: max. 2,6%)

14 Jaké památky jste v ČR navštívil/a v letošním roce? (N = 1000) PohlavíVěk PříjemVzdělání Návštěvnost památek ČR - identifikace Nějakou památku v ČR letos navštívily častěji ženy, respondenti do 59 let, respondenti s příjmem nad Kč a respondenti s maturitou a vysokoškolským vzděláním.

15 S kým nejčastěji památky navštěvujete? (respondenti, kteří navštěvují památky N = 672) Doprovod při návštěvě památek Respondenti navštěvují památky nejčastěji s rodinou, s přítelem/přítelkyní nebo manželem/manželkou. (stat. chyba: max. 3,2%)

16 Kolik času obvykle při návštěvě památky strávíte v jejím areálu? (respondenti, kteří navštěvují památky N = 672) Doba strávená návštěvou památky 43% respondentů stráví návštěvou památky 1–2 hodiny, 37% respondentů 2-3 hodiny. (stat. chyba: max. 3,2%)

17 Na památkách nejčastěji využíváte: (respondenti, kteří navštěvují památky N = 672) Využívané akce 62% respondentů na památkách nejčastěji využívá běžné prohlídky s průvodcem. (stat. chyba: max. 3,2%)

18 Výběr památek Respondenti si památky nejčastěji vybírají podle obecné známosti a podle atraktivity expozice. Jak si nejčastěji památky k návštěvě vybíráte? (respondenti, kteří navštěvují památky N = 672) (stat. chyba: max. 3,2%)

19 Přítomnost volně přístupné zahrady/parku u památky je pro Vás? (respondenti, kteří navštěvují památky N = 672) Přítomnost volně přístupné zahrady Přítomnost volně přístupné zahrady je důležitá pro 63% respondentů. (stat. chyba: max. 3,2%) 63%

20 Se současným stavem zpřístupněných památek v České republice jste? (respondenti, kteří navštěvují památky N = 672) Spokojenost se stavem památek Se současným stavem zpřístupněných památek jsou spokojeny 2/3 dotázaných. (stat. chyba: max. 3,2%) 67%

21 S čím jste při návštěvě památek nejčastěji spokojen? (respondenti, kteří jsou spokojeni se stavem památek v ČR N = 453) Důvody spokojenosti Nejčastějším důvodem spokojenosti je dobrý stav památek. (stat. chyba: max. 3,9%)

22 S čím jste při návštěvě památek nejčastěji nespokojen? (respondenti, kteří jsou nespokojeni se stavem památek v ČR N = 96) Důvody nespokojenosti Nejčastějšími důvody nespokojenosti jsou chybějící investice do oprav a vysoké vstupné. (stat. chyba: max. 8,4%)

…Děkujeme… 1/ Všechny projekty IBRS jsou prováděny v souladu s mezinárodním kodexem ICC ESOMAR. 2/ IBRS se zavazuje veškeré informace a podklady získané v souvislosti s jednotlivými projekty, zejména pak ty, které mají charakter obchodního tajemství, nebo důvěrných informací /označeno klientem/, nezneužívat ve prospěch svůj ani třetí osoby a neposkytovat je třetím osobám bez výslovného písemného souhlasu klienta. 3/ Stejně se zavazuje klient, že nebude zneužívat ve prospěch svůj ani třetí osoby a neposkytovat třetím osobám bez výslovného písemného souhlasu IBRS důvěrné informace týkající se IBRS. Za důvěrné informace se považují především informace o produktech a výzkumných technikách IBRS, jakož i klientech a organizační struktuře, dále informace týkající se metodiky zpracování výzkumů a to včetně dotazníků, algoritmů apod. Za důvěrné informace se považují též ty, u kterých to logicky vyplývá z jejich povahy. 4/ Veškeré výsledky získané prostřednictvím projektů jsou výhradním vlastnictvím klienta. Všechny výzkumné materiály jsou v IBRS archivovány po dobu šesti měsíců po skončení projektu. 5/ Pokud v průběhu projektu nastanou skutečnosti, které nebylo možné předem předpokládat a tyto skutečnosti mají dopad na cenu, bude o nich klient neprodleně informován a cena bude na základě vzájemné dohody upravena.