Konference WITNESS 2005 Ing. Jan Šlajer – DYNAMIC FUTURE s.r.o. Optimalizace výroby v automobilovém průmyslu pomocí dynamické simulace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Města ČR – orientace na mapě
Léčba křečových žil metodou ASVAL
11 Udržovatelnost a servisní logistika
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
49. mistrovství světa ve zpracování textu na počítači
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
Personální managament
Student: Ing. Olga Minaříková školitel: doc.akad.soch. Miroslav Zvonek, PhD. srpen 2009.
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
8 Koncepce Just-in-Time (JIT), kanban
Dynamické rozvozní úlohy
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zápis čísla v desítkové soustavě
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
Mapa zájmu - plány.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Problematika restaurování sochařských prvků výzdoby chrámu Sv. Barbory
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Jazyk vývojových diagramů

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
Dielektrická elektrotepelná zařízení
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Nový trend ve slunolamech Radek Pelz, ALARIS Czech Republic s.r.o.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Konference Witness 2005 Ing. Václav kovařík – DYNAMIC FUTURE s.r.o. Optimalizace manipulační techniky pomocí dynamické simulace.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

Konference WITNESS 2005 Ing. Jan Šlajer – DYNAMIC FUTURE s.r.o. Optimalizace výroby v automobilovém průmyslu pomocí dynamické simulace

Obsah prezentace Cíl projektu Cíl projektu Materiálové toky ve výrobě Materiálové toky ve výrobě Rozdělení na části výrobního procesu Rozdělení na části výrobního procesu Simulační experimenty Simulační experimenty Spojování jednotlivých částí Spojování jednotlivých částí Výstupy z projektu Výstupy z projektu

Cíl projektu Optimalizace výrobního procesu při dosažení nejvýhodnější výrobní kapacity pro jednotlivé skupiny výrobků při minimalizaci vynaložených výrobních a logistických nákladů Optimalizace výrobního procesu při dosažení nejvýhodnější výrobní kapacity pro jednotlivé skupiny výrobků při minimalizaci vynaložených výrobních a logistických nákladů Identifikace a návrhy odstranění úzkých míst Identifikace a návrhy odstranění úzkých míst Posouzení možností nastavení velikostí mezioperačních zásob při zachování současného „pull systému“ či jeho změny Posouzení možností nastavení velikostí mezioperačních zásob při zachování současného „pull systému“ či jeho změny Variantní návrhy rozložení výroby (velikosti výrobních dávek, minimalizace neproduktivních časů,...) Variantní návrhy rozložení výroby (velikosti výrobních dávek, minimalizace neproduktivních časů,...) Prověření materiálových toků, návaznosti jednotlivých operací a zajištění souladu výrobních operací z pohledu plynulosti toku materiálu Prověření materiálových toků, návaznosti jednotlivých operací a zajištění souladu výrobních operací z pohledu plynulosti toku materiálu Prověření návrhů seskupení některých výrobních operací do komplexních výrobních linek, možnosti využití „five (x) piece flow“ systému či jiného systému řízení výroby včetně posouzení možné změny umístění jednotlivých výrobních zařízení Prověření návrhů seskupení některých výrobních operací do komplexních výrobních linek, možnosti využití „five (x) piece flow“ systému či jiného systému řízení výroby včetně posouzení možné změny umístění jednotlivých výrobních zařízení Prověření využití pracovníků obsluhy a možností změny systému jejich práce Prověření využití pracovníků obsluhy a možností změny systému jejich práce

TD 120 Pájky Řezání End-formování Minibus X83/X81 Ohýbání CNC A T NISSAN 614 EPSILON Myčka Řezání + tváření hadic SPS

TD 120 Pájky Řezání End-formování Minibus X83/X81 Ohýbání CNC A T NISSAN 614 EPSILON Myčka Řezání + tváření hadic SPS NISSAN K9K BN 700

TD 120 Pájky Řezání End-formování Minibus X83/X81 Ohýbání CNC A T NISSAN 614 EPSILON Myčka Řezání + tváření hadic SPS SAAB

TD 120 Pájky Řezání End-formování Minibus X83/X81 Ohýbání CNC A T NISSAN 614 EPSILON Myčka Řezání + tváření hadic SPS T

Materiálové toky

Rozdělení dynamických simulačních modelů Dynamické modely finálních kompletací Dynamické modely finálních kompletací Dynamický model procesu endformování (tváření), pájení, mytí a ohýbání (CNC) Dynamický model procesu endformování (tváření), pájení, mytí a ohýbání (CNC) Dynamický model řezání trubek a hadic a tváření hadic Dynamický model řezání trubek a hadic a tváření hadic Spojení dynamických modelů v jeden – vzájemná vazba Spojení dynamických modelů v jeden – vzájemná vazba

Projekt „320“ – současný stav (21)

Projekt „320“ – 19 pracovníků

Projekt „320“ nový návrh MZ mezi buňkami

Přiřazení pracovníků pracovišti – buňka – šroubovák ventilku – ohýbačka – lepení 36 – předlis – lis – ohýbačka

Projekt „320“ – 19 pracovníků – buňka 1

Projekt „320“ – 19 pracovníků – využití strojních zařízení

Výstupy ze simulace 16.týdne

Využití strojních zařízení

Umístění MZ – počet balení

Návrhy mezioperačních zásob

Návrhy seskupení do linek

Výstupy z dynamických modelů Endformy: Endformy: Bez pracovníků – brigádníků Bez pracovníků – brigádníků Směna A: z 24 na 23 prac. Směna A: z 24 na 23 prac. Směna B: z 26 na 23 prac. Směna B: z 26 na 23 prac. Směna C: z 24 na 23 prac. Směna C: z 24 na 23 prac. Pájky Pájky Směna A, B, C: z 10 na 8 prac. Směna A, B, C: z 10 na 8 prac. CNC CNC Směna B: ze 6 na 5 prac. Směna B: ze 6 na 5 prac. Myčky Myčky Beze změny, tj. 2 prac. na směně Beze změny, tj. 2 prac. na směně

Dynamický simulační model

Využití řezaček trubek

Využití řezaček hadic a pece

DĚKUJEME ZA POZORNOST !