SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

Energie.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
RODINA Maminka a tatínek jsou mí rodiče.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (2) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
EU – OP – VK Matematika – 8.B Mgr. Václav Calábek.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
ROK 2010 ÚLOVKY Z REVÍR Ů MO Č RS JIND Ř ICH Ů V HRADEC Zpráva dle podklad ů J č ÚS.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Sčítání, odčítání do sta
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Úkoly nejen pro holky.
NUMERACE V OBORU DO 100 1*10 2*10 3*10 4*10 5*10 6*10 7*10 8*10 9*10
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Predikce chemických posunů
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
(od jednotek odečítáme jednotky)
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
Transkript prezentace:

SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100 10 10 + 10 10 10 1 1 1 1 1 1 10 10 10 10 10 1 1 20 + 36 = 20 + 30 + 6 = 56 30 6 40 + 41 = 40 + 40 + 1 = 81 40 1 50 + 23 = 50 + 20 + 3 = 73 20 3 26 + 32 = 58 52 – 30 = 22 63 – 20 = 43 44 – 10 = 34 76 – 50 = 26 85 – 30 = 55 56 – 32 = 24

30 + 52 = ____ 70 + 26 = ____ 60 + 14 = ____ 80 + 11 = ____ 13 + 50 = ____ 34 + 20 = ____ 24 + 60 = ____ 71 + 20 = ____ * 24 + 61 = ____ 92 – 30 = ____ 85 – 50 = ____ 68 – 20 = ____ 73 – 30 = ____ 44 – 10 = ____ 51 – 40 = ____ 36 – 20 = ____ 87 – 60 = ____ 75 – 40 = ____ 23 – 10 = ____ * 75 – 42 = ____ Vylušti hada: 40 + 25 – 30 + 3 + 10 = ____ 65 – 40 + 5 + 15 – 20 = ____

23 + ____ = 73 20 + ____ = 66 83 – ____ = 53 47 – ____ = 27 51 + ____ = 61 30 + ____ = 74 62 – ____ = 42 31 – ____ = 21 48 + ____ = 78 40 + ____ = 81 75 – ____ = 35 58 – ____ = 28 53 + ____ = 93 60 + ____ = 75 26 – ____ = 16 94 – ____ = 54 Vylušti: R = 68 – 20 CH = 15 + 30 I = 30 + 32 E = 10 + 18 C = 95 – 30 A = 53 – 30 T = 77 – 20 P = 13 + 40 53 48 23 45 57 62 65 28

Do pěveckého sboru chodilo 20 chlapců a 16 děvčat Do pěveckého sboru chodilo 20 chlapců a 16 děvčat. Kolik dětí chodilo do sboru celkem? znázorni: __________________________ výpočet: __________________________ odpověď: _________________________ Petr měl naspořeno 73 korun. Za 50 korun koupil dárek pro maminku k svátku. Kolik korun mu zůstalo? znázorni: __________________________ výpočet: __________________________ odpověď: _________________________ V autobuse jelo 42 cestujících. Na další stanici jich 20 vystoupilo a 10 nastoupilo. Kolik cestujících pokračovalo v jízdě? znázorni: __________________________ výpočet: __________________________ odpověď: _________________________

Škola: ZŠ a MŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice Stupeň a typ vzdělání: základní vzdělávací, první stupeň Předmět: Matematika Ročník: druhý Autor: Mgr. Olga Košková Školní rok: 2011/2012 Druh učebního materiálu: prezentace Zpracováno v programu: Microsoft PowerPoint 2010 Potřebné vybavení: Interaktivní tabule s ozvučením Počet vyučovacích hodin ve školním roce: 1 Registrační číslo: 6_II_6_M