EKONOMICK É INFORMACE pro jedn á n í Předsednictva RV Š 11.12. 2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Financování vysokých škol
Města ČR – orientace na mapě
EKONOMICKÉ INFORMACE pro jednání Předsednictva RVŠ Lenka Valová.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Vývoj rozpočtu vysokých škol 2009 – 2012 Výroční zasedání ČKR Praha, 16. – Jakub Fischer, předseda RVŠ.
Vývoj rozpočtu vysokých škol 2009 – zasedání P RVŠ Praha, Jakub Fischer.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Doplň do korálků násobky čísla 2
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Poaukční katalog O.s. Green Doors. David Cajthaml: Houba, ze s é rie Zimn í linoryty 48 x 40 cm, 2011 cena: Kč běžn á prodejn í cena: Kč.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
MS PowerPoint Příloha - šablony.
EKONOMICKÉ INFORMACE pro jednání Předsednictva RVŠ 8. ledna 2015.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
EKONOMICKÉ INFORMACE Sněm RVŠ 29. ledna 2015 Lenka Valová.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Predikce chemických posunů
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
EKONOMICKÉ INFORMACE pro jednání Předsednictva RVŠ Valová Lenka Za použití prezentace MŠMT z
EKONOMICKÉ INFORMACE pro jednání Předsednictva RVŠ 23. ledna 2014 Lenka Valová.
Předsednictvo Rady vysokých škol1 Ekonomické informace.
Transkript prezentace:

EKONOMICK É INFORMACE pro jedn á n í Předsednictva RV Š

OBSAH Podklady pro jedn á n í Reprekomise I. Rozpočet 2015 – bilančn í tabulka II. Varianty dopadu změn poměru indik á torů ukazatele K III. Ú prava Pravidel pro poskytov á n í př í spěvku a dotac í VV Š IV. N á vrh limitu financovaných studentů 2016

I. ROZPOČET 2015  Vysok é š koly bez výdajů na programy EU tis. Kč - 1,28 % = 279 mil. Kč – k projedn á n í PS  Usnesen í vl á dy z á ř í tis. na investičn í projekt CIIRC  Vnitřn í přerozdělen í M Š MT tis. na provoz, přerozdělen í činnost í mezi skup. III a IV. – 36 mil.  Re á ln é sn í žen í rozpočtu na provoz V Š o 38 mil. Bilančn í tabulka tedy pracuje s č á stkou tis. Kč = pokles o 0,4 % Pod í l pl á novaných výdajů na V Š bez prostředků EU vůči odhadovan é mu HDP 2015 = 0,51 % (v roce ,54 %, nejv í ce v roce ,66 %)

Bilančn í tabulka  RO I = A+K – 76:24 celkem mil. Kč = n á růst o 119 mil. Kč = 0,7 % n á růst z á kladn í ho normativu o 3,56 % na Kč n á růst průměrn é ho normativu o 5,6 % na Kč  RO II celkem mil. = pokles o 49,5 mil. = - 2,3 % pokles počtu fin. Stud. o 5,6 %, tj. o ( )  RO III celkem mil. = pokles o 2 mil. = - 0,2 % prostředky FRV Š 2014  RO IV celkem 448 mil = pokles o 141,8 mil. = - 24 % změna financov á n í Erasmus 60 mil., sn í žen í F 46 mil., přechod činnost í na skup. IV. 36 mil

II. Varianty K Varianty výpočtu rozpočtu 2015 pro jednání RK Rozpočet 2014 Změna poměru ukazetelů A a K na A:K =76:24; RUV 3,5 %, mezin.granty 0 %; nezam. 16 %; 74:2675:2576:24 ost. % rovnoměrně RIV 26 %, ost. % rovnoměrně RIV 30 %, ost. indikátory stejným % Parametry zadání jedn tab. 1tab. 2tab. 3tab. 4tab. 5tab. 6 Rozp. okruh I - c e l k e m tis. Kč váha "A" % 77,50 %74,00 %75,00 %76,00 % váha "K" % 22,50 %26,00 %25,00 %24,00 % váhy indikátorů RIV % 26,00 % 34,30 %26,00 %30,00 % RUV % 2,00 % 3,50 % Účelové NIV % 3,00 % 4,00 %4,70 %7,00 % Mezinárodní granty % 5,00 % 0,00 % Vlastní příjmy % 3,00 % 4,00 %4,70 %7,00 % Docenti a profesoři % 2,00 % 2,60 %3,10 %7,00 % Nezaměstnanost % 32,00 % 16,00 % Cizinci % 2,00 % 2,60 %3,10 %7,00 % Samoplátci % 3,00 % 4,00 %4,70 %7,00 % Vyslaní % 11,00 % 14,50 %17,10 %7,75 % Přijatí % 11,00 % 14,50 %17,10 %7,75 %

Vnitřn í poměr skupin indik á torů  Varianta 4: - Tvůrč í výstupy (RIV,RUV,NEI) – 41,8 % - Internacionalizace ( cizinci, samopl á tci, přijat í a vyslan í studenti) -35,6 % - Ostatn í (př í jmy, doc.+prof., nezaměstnanost - 22,6 %  Varianta 5: 34,2 + 42,0 + 23,8  Varianta 6 40,5 + 29,5 + 30,0 ( K v roce 2014 – )

III. Ú prava pravidel Ukazatel D – Internacionalizace – nerozdělovat plo š ně – zvolena cesta p r ůměrov á n í re á ln é podpory za posledn í 3 roky Ukazatel F – navrženo zru š en í čl. 22 odst. 4 pravidel – projekty tvůrč í činnosti realizovan é v r á mci hlavn í činnosti š kol Započ í t á v á n í studentů přijatých k doplněn í požadovan é pedagogick é kvalifikace – zapojeno 11 š kol – použit průměrný normativ x KEN 1,2

IV. Limitn í počet studentů na rok 2016  Modelov é výpočty vych á z í z redukce počtu studentů ve vý š i 2,5 %  Varianta 1 – stejný postup jako v roce 2014 jen kr á cen í m í sto 7 % o 2,5 % - n á růst u 2 V Š v rozpět í 0,4 -2,8 % - pokles u 13 V Š v rozpět í 0,1 – 2,1 celkový pokles 0 %  Varianta 2 – kr á cen í je provedeno plo š ně o 2,5 % bez uplatněn í nezaměstnanosti - n á růst u 2 V Š o 0,2 % - pokles u 18 V Š v rozpět í 1,3 – 4,6 % celkový pokles o 2,5 %