Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/02.0010 Název projektu Digitalizace výuky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Množiny Přirozená čísla Celá čísla Racionální čísla Komplexní čísla
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Hraní s desetinnými čísly
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
148,6 cm 154,2 cm 139,8 cm.
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
X. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Dělitelnost přirozených čísel-slovní úlohy
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Početní výkony s desetinnými čísly
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola PF Hradec.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Největší společný dělitel
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Náhoda, generátory náhodných čísel
Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy1/1.1 PříjemceZákladní škola, Třebechovice pod Orebem,
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Mgr. Zdeněk Provazník ZŠ Třebechovice pod Orebem
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
Obvody a obsahy obrazců
DĚLITELNOST Prvočísla Dělitel Násobek Znaky dělitelnosti Čísla složená.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Úkoly nejen pro holky.
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
ATLETICKÝ DESETIBOJ.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Souhrnné opakování desetinná čísla
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Predikce chemických posunů
Znaky dělitelnosti.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy1/1.1 Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem,
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy1/1.1 Předmět Matematika Téma Souhrnná cvičení- desetinná čísla, dělitelnost Ročník šestý Autor Zdeňka Pírková

Rozcvička: Y X

Tajenka: 1.1. výsledek 729 – název početního výkonu název obrazce: 4. jiný název pro odčítání 5. číslo,které je dělitelné pouze 1 a samo sebou 6. společný název pro všechny tyto prostorové geometrické útvary

Šebrle Roman Narozen : v Lanškrouně Vzdělání: střední škola zaměřená na informatiku a výpočetní techniku Sportovní disciplína: atletický desetiboj Sportovní klub: Dukla Praha (od roku 1995 ) Největší sportovní úspěchy: olympijský vítěz ( 2004 ) mistr světa ( 2007 ) světový rekordman ( 9026 b.) mistr Evropy (2002, 2006 ) halový mistr světa ( 2001, 2004 ) více informací např.:

Náš dnešní desetiboj: 1.část:- desetinná čísla(+,-,* ) - znaky dělitelnosti - prvočísla - rozklad na součin prvočísel - dělení desetinného čísla celým číslem 2.část:- určení n,D - obvod obdélníku - obsah čtverce - doplňování čísel místo ( deset.č.,dělitelnost) - slovní úloha-deset.č. Atletický desetiboj: 1.den:- běh na 100 m - skok do dálky - vrh koulí - skok do výšky - běh na 400 m 2.den:- běh – 110 m překážek - hod diskem - skok o tyči - hod oštěpem - běh na 1500 m

1.Vypočítej písemně: a) 62,85 b) 543,8 c) 5,24 109,7 - 96,54. 3,6 87, Urči,kterým z čísel 2,3,4,5,6,9,10,25 jsou dělitelná následující čísla: 1905 …… ……. 900 ……. 3. Urči všechna prvočísla větší než 30 a menší než Rozlož na součin prvočísel: 126 = 80 = 5. Děl bez zkoušky: 492,336 : 52 =

Řešení – 1. část: 1.a) 259,576 b) 447,26 c) 18, …….3,5 880 ……2,4,5, …..2,3,4,5,6,9,10, = = = = ,37,41,43, , 468

10.Terezka nakoupila v samoobsluze máslo za 29,50 Kč,cukr za 18,30 Kč,mouku za 13,80 Kč,2 kg jablek po 35 Kč,1,5 kg pomerančů ( 1 kg stojí 42 Kč ) a čokoládu za 27,50 Kč. Kolik stojí nákup? Zaokrouhli na celé koruny.Stačí Terezce na zaplacení bankovka v hodnotě 200 Kč a jedna kovová mince v hodnotě 50 Kč? 6. Urči nejmenší společný násobek n a největšího společného dělitele D dvojice čísel 54 a ABCD: a = 8,2 cm b = 5,7 cm o = … cm 8. Pole tvaru čtverce má stranu 104,5 m.Vypočítej výměru ( obsah ) pole v hektarech.Výsledek zaokrouhli na 2 desetinná místa. 9. Doplň místo číslice. a) 54,3 b) Místo hvězdičky doplň číslici tak,aby bylo číslo, dělitelné 3., dělitelné 3.

Řešení – 2.část: 6.54,60 54 = = n = = 540 D = 2. 3 = 6 7.o = 2. ( a + b ) o = 2. ( 8,2 + 5,7 ) o = 2. 13,9 o = 27,8 o = 27,8 cm Obvod obdélníku měří 27,8 cm. 8. S = a. a S = 104,5. 104,5 S = 10920,25 S = 10920,25 m = 1, ha = 1,09 ha Pole má výměru asi 1,09 ha. Blížíme se k cíli ! Jdeme do finále!! 2

9.a) 54, ,5 b) : , , máslo ……………..29,50 Kč cukr ……………….18,30 Kč mouka …………….13,80 Kč jablka …………….. 70,00 Kč ( 2 x 35 Kč ) pomeranče ……… 63,00 Kč ( 1,5 x 42 ) čokoláda ………….27,50 Kč celkem ………… 222,10 Kč = 222 Kč Nákup stál 222 Kč.Terezce peníze na zaplacení nákupu stačí. C Í L

Vítěz = každý, kdo se snažil počítat dle svých možností co nejlépe a chce ještě navíc nějakou odměnu do aktivity 1.Tatínkovi přišlo k narozeninám gratulovat 5 hostů.Všichni hosté včetně tatínka si navzájem podali ruce.Kolik to bylo celkem stisknutí? 2.Kolika různými způsoby může padnout součet 9 při hodu 4 kostkami ? ( Pořadí kostek nebereme v úvahu. )

1.oslava: A B 2. 6 způsobů: T C E D = Celkem bylo 15 stisknutí